گاهی دلم برای تو که نه
ولی برای خودم وقتی تورا دوست داشتم تنگ میشود.
گاهی خودم
خودم را ندارم
چه تضاد غم انگیزی...
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی برای خودم وقتی تورا دوست داشتم تنگ میشود.
گاهی خودم
خودم را ندارم
چه تضاد غم انگیزی...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما خانومها باید یادبگیریم که این طوری باشیم...
@adelehz
@adelehz
من که روزنامه نویس نبودم .صفحه نیازمندی ها هم که دست من نبود چه شد و چگونه شد که یک روز به خودم آمدم و دیدم بیشترین نیازمندیها را در دل و روحم ردیف کردم!؟
به یک حال خوش جهت آرامش نیازمندیم.
به یک خبر خوش بعد از مدتها انتظار نیازمندیم.
به یک خنده ی از ته دل بدون توقف تا لحظه ای که اشکت در بیاید نیازمندیم.
به یک شوق بچگانه از دیدن یک دسته بادکنک قرمز در دل آسمان نیازمندیم.
به چیزهایی نیازمندیم که در هیچ دکانی فروخته نمیشود یا بقول قدیمی تر ها در قوطی هیچ عطاری یافت نمیشود..
یعنی میخواهم بگویم زندگی همین موضوعات کوچک و بظاهر غیرمهمی ست که گاهی بی توجه از کنارشان میگذریم اما همین کوچکهای غیرمهم قادرند آن چنان شوقی را در ما روشن کنند که کمتر کسی و چیزی قادرست به برافروختن شان...
زندگی مفهوم کوچک ساده اما واقعی خوشحالی های ارزان و دم دستی ست..
همین..
#عادله_زمانی
@adelehz
به یک حال خوش جهت آرامش نیازمندیم.
به یک خبر خوش بعد از مدتها انتظار نیازمندیم.
به یک خنده ی از ته دل بدون توقف تا لحظه ای که اشکت در بیاید نیازمندیم.
به یک شوق بچگانه از دیدن یک دسته بادکنک قرمز در دل آسمان نیازمندیم.
به چیزهایی نیازمندیم که در هیچ دکانی فروخته نمیشود یا بقول قدیمی تر ها در قوطی هیچ عطاری یافت نمیشود..
یعنی میخواهم بگویم زندگی همین موضوعات کوچک و بظاهر غیرمهمی ست که گاهی بی توجه از کنارشان میگذریم اما همین کوچکهای غیرمهم قادرند آن چنان شوقی را در ما روشن کنند که کمتر کسی و چیزی قادرست به برافروختن شان...
زندگی مفهوم کوچک ساده اما واقعی خوشحالی های ارزان و دم دستی ست..
همین..
#عادله_زمانی
@adelehz
شاهرخ ظهیری بنیانگذار صنایع غذایی مهرام
عضو سابق هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران
که بهحق به او پدر صنایع غذایی ایران میگفتند، امروز درگذشت.
شاخصترین محصولش برای صنعت غذای ایران و سفره مردم سس بود،
زمانی که هیچکس از سس چیزی نمیدانست. یادش گرامی
@adelehz
عضو سابق هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران
که بهحق به او پدر صنایع غذایی ایران میگفتند، امروز درگذشت.
شاخصترین محصولش برای صنعت غذای ایران و سفره مردم سس بود،
زمانی که هیچکس از سس چیزی نمیدانست. یادش گرامی
@adelehz
همین لحظه سکوت یا موسیقی؟
anonymous poll
سکوت – 87
👍👍👍👍👍👍👍 74%
موسیقی – 31
👍👍 26%
👥 118 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
سکوت – 87
👍👍👍👍👍👍👍 74%
موسیقی – 31
👍👍 26%
👥 118 people voted so far. Poll closed.
جمعه منم
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
@adelehz
ماشین مخصوص نقل و انتقال زندانیان، دستی که بیرون امده تا باران را احساس کند...
ما،چقدر قدر داشته هایمان را می دانیم؟
@adelehz
ما،چقدر قدر داشته هایمان را می دانیم؟
@adelehz
دمادم غروبی که کمی سرد باشد..
نسیمی خنک بوزد ..
شعری عاشقانه بر شاخه درخت آویخته باشد و بلبلی در اواخر روز بخواند..تاری نواخته شود و دلی آرام گیرد..
ومن دلتنگ این حالم..
رویایی چنین دور ولی نزدیک ..
#عادله_زمانی
@adelehz
نسیمی خنک بوزد ..
شعری عاشقانه بر شاخه درخت آویخته باشد و بلبلی در اواخر روز بخواند..تاری نواخته شود و دلی آرام گیرد..
ومن دلتنگ این حالم..
رویایی چنین دور ولی نزدیک ..
#عادله_زمانی
@adelehz
چقدر اراده دارین؟ مثلا برای رژیم یا درس خوندن
anonymous poll
من مرتب شکست میخورم تو برنامه ریزی هام :( – 81
👍👍👍👍👍👍👍 53%
💪اراده قوی دارم . – 73
👍👍👍👍👍👍 47%
👥 154 people voted so far.
anonymous poll
من مرتب شکست میخورم تو برنامه ریزی هام :( – 81
👍👍👍👍👍👍👍 53%
💪اراده قوی دارم . – 73
👍👍👍👍👍👍 47%
👥 154 people voted so far.
سلام عزیزم
البته منم مثل همه ی انسان ها شکست را تجربه کردم و خواهم کرد و این موضوع طبیعیه و اتفاقا باعث رشد .و حس لذت در موفقیت ها را دو.چندان میکنه ، ولی اون جاهایی که به موفقیت ختم شده جایی بوده که اهداف بزرگم را خرد کردم اینکه ی هدف بزرگ تو ذهن داشته باشیم و دور معمولا با شکست مواجه میشیم اهدافه بزرگ باید شکسته بشه به چندین هدف کوچکتر با فاصله ی زمانی نزدیک تر .
عادله جان جامعه ی مدرن اهدافی بزرگ را توی ذهن ما بولد کردن که فکر میکنیم انسان موفق یعنی کسی که به اونجا رسیده کسی که حتما دکتری داره فلان شغل را داره فلان زندگی بنظرم اگه با این تحمیل شدگی مبارزه کنیم هم در احساس رضایتمندی مون موثره .
هستی
🌺🌺
@adelehz
البته منم مثل همه ی انسان ها شکست را تجربه کردم و خواهم کرد و این موضوع طبیعیه و اتفاقا باعث رشد .و حس لذت در موفقیت ها را دو.چندان میکنه ، ولی اون جاهایی که به موفقیت ختم شده جایی بوده که اهداف بزرگم را خرد کردم اینکه ی هدف بزرگ تو ذهن داشته باشیم و دور معمولا با شکست مواجه میشیم اهدافه بزرگ باید شکسته بشه به چندین هدف کوچکتر با فاصله ی زمانی نزدیک تر .
عادله جان جامعه ی مدرن اهدافی بزرگ را توی ذهن ما بولد کردن که فکر میکنیم انسان موفق یعنی کسی که به اونجا رسیده کسی که حتما دکتری داره فلان شغل را داره فلان زندگی بنظرم اگه با این تحمیل شدگی مبارزه کنیم هم در احساس رضایتمندی مون موثره .
هستی
🌺🌺
@adelehz