"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آذر من که نمیشناسمت
اما خواهرانه میگم
فقط فرار کن فراررررر....
@adelehz
برایت آرزو میکنم
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نترس
دنیا جای ترسوها نیست .
برای زندگی در دنیا باید به قدر خود دنیا شجاع باشی..
جلو بروی و ترست را توی گنجه پنهان کنی...
#عادله_زمانی
@adelehz
ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد...
علی رضا آذر
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زنها ..
رازهای عجیب جهان هستی...
#عادله_زمانی

کلیپ از علی ترکمان
@adelehz
گاهی دلم برای تو که نه
ولی برای خودم وقتی تورا دوست داشتم تنگ میشود.
گاهی خودم
خودم را ندارم
چه تضاد غم انگیزی...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما خانومها باید یادبگیریم که این طوری باشیم...
@adelehz
ایاک نعبدو ایاک نستعین ..

تنهاتورا میپرستیم و تنها از تو یاری میجوییم ..

سوره حمد


@adelehz
خواب‌هایم بوی تن تو را می‌دهد
نکند آن دورترها
نیمه شب در آغوشم می‌گیری..؟!

لورکا

شب خوش 🌖
@adelehz
به تو ای عشق،سلام دگری
صبح بخیر
من وآن خنده ی تو،وقت صبا
صبح بخیر

صبح بخیر❤️
@adelehz
صبح تون شیرین
از آنچه فکر میکنید بشما نزدیک ترند :)))
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

نگارینا !

دلم بردی

خدایم بر تو داور باد ...

سنایی

@adelehz
من که روزنامه نویس نبودم .صفحه نیازمندی ها هم که دست من نبود چه شد و چگونه شد که یک روز به خودم آمدم و دیدم بیشترین نیازمندیها را در دل و روحم ردیف کردم!؟
به یک حال خوش جهت آرامش نیازمندیم.
به یک خبر خوش بعد از مدتها انتظار نیازمندیم.
به یک خنده ی از ته دل بدون توقف تا لحظه ای که اشکت در بیاید نیازمندیم.
به یک شوق بچگانه از دیدن یک دسته بادکنک قرمز در دل آسمان نیازمندیم.
به چیزهایی نیازمندیم که در هیچ دکانی فروخته نمیشود یا بقول قدیمی تر ها در قوطی هیچ عطاری یافت نمیشود..
یعنی میخواهم بگویم زندگی همین موضوعات کوچک و بظاهر غیرمهمی ست که گاهی بی توجه از کنارشان میگذریم اما همین کوچکهای غیرمهم قادرند آن چنان شوقی را در ما روشن کنند که کمتر کسی و چیزی قادرست به برافروختن شان...
زندگی مفهوم کوچک ساده اما واقعی خوشحالی های ارزان و دم دستی ست..
همین..

#عادله_زمانی
@adelehz
تا کی غم آن خورم که دارم یا نه
وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه

پرکن قدح باده که معلومم نیست
کاین دم که فرو برم برآرم یا نه

#خيام
@adelehz
شاهرخ ظهیری بنیانگذار صنایع غذایی مهرام
عضو سابق هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران
که به‌حق به او پدر صنایع غذایی ایران می‌گفتند، امروز درگذشت.
شاخص‌ترین محصولش برای صنعت غذای ایران و سفره مردم سس بود،
زمانی که هیچ‌کس از سس چیزی نمی‌دانست. یادش گرامی

@adelehz
همین لحظه سکوت یا موسیقی؟
anonymous poll

سکوت – 87
👍👍👍👍👍👍👍 74%

موسیقی – 31
👍👍 26%

👥 118 people voted so far. Poll closed.
جمعه منم
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
@adelehz
ماشین مخصوص نقل و انتقال زندانیان، دستی که بیرون امده تا باران را احساس کند...
ما،چقدر قدر داشته هایمان را می دانیم؟

@adelehz