"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مشق هاتون و کی مینوشتید؟
anonymous poll

همون قبل عید تموم شون میکردم یا حداقل روزای اول💃 – 43
👍👍👍👍👍👍👍 51%

میذاشتم واسه روز آخر و لحظه های پایانی 😭 – 42
👍👍👍👍👍👍👍 49%

👥 85 people voted so far. Poll closed.
من همونیم که مشقامو میذاشتم واسه غروب سیزده بدر
بعدشم نمیرسیدم بنویسم آرزو مرگ خودمو و معلما رو میکردم .😔😭😔

@adelehz
غروب سیزده بدر در حال بازگشت به خانه :))))
@adelehz
و این هم پایان آخرین روز از تعطیلات 13روزه ی نوروز 98
انگار همین دیروز بود که کارامون و میکردیم و میگفتیم هنو کو تا عید کلی مونده
میبینی که کلی مونده چقدر زود تموم میشه.
میخوام بگم تمام زندگی همینه هیچوقت نگو اوه هنوز کو تا فلان وقت چون
هیچ وقت معلوم نمیشه این زمان چقدر سریع میگذره
پس هرچی و میخوای بعدا شروع کنی همین حالا شروع کن و هیچ چیز و مرتب پشت گوش ننداز
این سیزده روز و دیدی؟
بقیه شم همینطور سریع میگذره
زمان منتظرت نمی مونه عزیزدلم
در لحظه زندگی کن .
#عادله_زمانی
@adelehz
Charkho Falak
Salar Aghili
🎧@adelehz
چرخ و فلک
سالار عقیلی
"زنی که‌گم کردم "
Salar Aghili – Charkho Falak
خورشیدی در جان تو پنهان ست ...
دریا از یاد تو پریشان ست...
عاشق شو
زیرا عاشق انسان ست...

در انتظار فردا شب را سحر کن
با کوله باری از نور از شب گذر کن
سرمست وعاشقانه در خود نظر کن



@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
احساس می کنم یه جای زندگیم راه رو غلط رفتم ولی اینقدر جلو رفتم که دیگه انرژی برای برگشت ندارم.

خواهش می کنم این یادت بمونه مارتین اگه فهمیدی مسیر رو اشتباه رفتی هیچ وقت برای برگشت دیر نیست. حتی اگه برگشتن ده سال هم طول بکشه باید برگردی. نگو راه برگشت طولانی و تاريکه. نترس از این که هیچی به دست نیاری.

✍🏻 استیو تولتز
@adelehz
این دقیقا منم
@adelehz
نه هیچ چیز ابدی نیست.
حتی احساسات
حتی عشق و یا تنفر
حتی دوستی ها
اما یک چیز ماندنی ست و آن
خودت هستی تا زمانی که زنده ای.
خودت را برای هیچ کس و هیچ چیز تغییر نده...
#عادله_زمانی
@adelehz
بالا رفتن سن حتمی ست
اما اینکه روح تو پیر شود یا نه،
بستگی به خودت دارد…

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم
تو را می‌بینم و میلم زیادت می‌شود هر دم

به سامانم نمی‌پرسی نمی‌دانم چه سر داری
به درمانم نمی‌کوشی نمی‌دانی مگر دردم

حافظ
@adelehz
تو این همه سال یه نگاه که بهش میکردی بی معرفت ...
@adelehz
خودمم نمیدانم که بلاخره یک روز تورا پیدا خواهم کرد یا نه ؟
هیچ کس نمیداند که نهایتش یک روز فرصتی خواهم داشت تا بتو بگویم که آمدنت جان سوخته ام را دوباره تبدیل به باغی پر از گل کرد یا نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
انسان های خوب را
به دلیل یک اتفاق بد از خود دور نکنید،
این دیوانگی‌ست که
به خاطر خاری که شما را آزرده،
از تمام گل های سرخ متنفر باشید.
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
صبحت هر کجا که هستی بخیر باشد...
ای همه معنی خیر ...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر ورزش ميكنيد
اگر شب بيدار ميمانيد و درس ميخوانيد
اگر كار ميكنيد.
اگر از خانواده تان حمايت ميكنيد.
اگر تلاش مي كنيد درست رفتار كنيد
اگر تلاش ميكنيد مشكلي را حل كنيد
واگر ..
و كسي تا به حالا ازشما تشكر نكرده ست.
من از تو تشكر ميكنم كه دنيا را به تویی جاي بهتري تبديل ميكني...

📷شقایق
@adelehz