مشق هاتون و کی مینوشتید؟
anonymous poll
همون قبل عید تموم شون میکردم یا حداقل روزای اول💃 – 43
👍👍👍👍👍👍👍 51%
میذاشتم واسه روز آخر و لحظه های پایانی 😭 – 42
👍👍👍👍👍👍👍 49%
👥 85 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
همون قبل عید تموم شون میکردم یا حداقل روزای اول💃 – 43
👍👍👍👍👍👍👍 51%
میذاشتم واسه روز آخر و لحظه های پایانی 😭 – 42
👍👍👍👍👍👍👍 49%
👥 85 people voted so far. Poll closed.
من همونیم که مشقامو میذاشتم واسه غروب سیزده بدر
بعدشم نمیرسیدم بنویسم آرزو مرگ خودمو و معلما رو میکردم .😔😭😔
@adelehz
بعدشم نمیرسیدم بنویسم آرزو مرگ خودمو و معلما رو میکردم .😔😭😔
@adelehz
و این هم پایان آخرین روز از تعطیلات 13روزه ی نوروز 98
انگار همین دیروز بود که کارامون و میکردیم و میگفتیم هنو کو تا عید کلی مونده
میبینی که کلی مونده چقدر زود تموم میشه.
میخوام بگم تمام زندگی همینه هیچوقت نگو اوه هنوز کو تا فلان وقت چون
هیچ وقت معلوم نمیشه این زمان چقدر سریع میگذره
پس هرچی و میخوای بعدا شروع کنی همین حالا شروع کن و هیچ چیز و مرتب پشت گوش ننداز
این سیزده روز و دیدی؟
بقیه شم همینطور سریع میگذره
زمان منتظرت نمی مونه عزیزدلم
در لحظه زندگی کن .
#عادله_زمانی
@adelehz
انگار همین دیروز بود که کارامون و میکردیم و میگفتیم هنو کو تا عید کلی مونده
میبینی که کلی مونده چقدر زود تموم میشه.
میخوام بگم تمام زندگی همینه هیچوقت نگو اوه هنوز کو تا فلان وقت چون
هیچ وقت معلوم نمیشه این زمان چقدر سریع میگذره
پس هرچی و میخوای بعدا شروع کنی همین حالا شروع کن و هیچ چیز و مرتب پشت گوش ننداز
این سیزده روز و دیدی؟
بقیه شم همینطور سریع میگذره
زمان منتظرت نمی مونه عزیزدلم
در لحظه زندگی کن .
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Salar Aghili – Charkho Falak
خورشیدی در جان تو پنهان ست ...
دریا از یاد تو پریشان ست...
عاشق شو
زیرا عاشق انسان ست...
در انتظار فردا شب را سحر کن
با کوله باری از نور از شب گذر کن
سرمست وعاشقانه در خود نظر کن
@adelehz
دریا از یاد تو پریشان ست...
عاشق شو
زیرا عاشق انسان ست...
در انتظار فردا شب را سحر کن
با کوله باری از نور از شب گذر کن
سرمست وعاشقانه در خود نظر کن
@adelehz
احساس می کنم یه جای زندگیم راه رو غلط رفتم ولی اینقدر جلو رفتم که دیگه انرژی برای برگشت ندارم.
خواهش می کنم این یادت بمونه مارتین اگه فهمیدی مسیر رو اشتباه رفتی هیچ وقت برای برگشت دیر نیست. حتی اگه برگشتن ده سال هم طول بکشه باید برگردی. نگو راه برگشت طولانی و تاريکه. نترس از این که هیچی به دست نیاری.
✍🏻 استیو تولتز
@adelehz
خواهش می کنم این یادت بمونه مارتین اگه فهمیدی مسیر رو اشتباه رفتی هیچ وقت برای برگشت دیر نیست. حتی اگه برگشتن ده سال هم طول بکشه باید برگردی. نگو راه برگشت طولانی و تاريکه. نترس از این که هیچی به دست نیاری.
✍🏻 استیو تولتز
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهت آرامش روح و روان 😍
@adelehz
@adelehz
نه هیچ چیز ابدی نیست.
حتی احساسات
حتی عشق و یا تنفر
حتی دوستی ها
اما یک چیز ماندنی ست و آن
خودت هستی تا زمانی که زنده ای.
خودت را برای هیچ کس و هیچ چیز تغییر نده...
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی احساسات
حتی عشق و یا تنفر
حتی دوستی ها
اما یک چیز ماندنی ست و آن
خودت هستی تا زمانی که زنده ای.
خودت را برای هیچ کس و هیچ چیز تغییر نده...
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا میبینی و هر دم زیادت میکنی دردم
تو را میبینم و میلم زیادت میشود هر دم
به سامانم نمیپرسی نمیدانم چه سر داری
به درمانم نمیکوشی نمیدانی مگر دردم
حافظ
@adelehz
مرا میبینی و هر دم زیادت میکنی دردم
تو را میبینم و میلم زیادت میشود هر دم
به سامانم نمیپرسی نمیدانم چه سر داری
به درمانم نمیکوشی نمیدانی مگر دردم
حافظ
@adelehz
خودمم نمیدانم که بلاخره یک روز تورا پیدا خواهم کرد یا نه ؟
هیچ کس نمیداند که نهایتش یک روز فرصتی خواهم داشت تا بتو بگویم که آمدنت جان سوخته ام را دوباره تبدیل به باغی پر از گل کرد یا نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کس نمیداند که نهایتش یک روز فرصتی خواهم داشت تا بتو بگویم که آمدنت جان سوخته ام را دوباره تبدیل به باغی پر از گل کرد یا نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
انسان های خوب را
به دلیل یک اتفاق بد از خود دور نکنید،
این دیوانگیست که
به خاطر خاری که شما را آزرده،
از تمام گل های سرخ متنفر باشید.
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
به دلیل یک اتفاق بد از خود دور نکنید،
این دیوانگیست که
به خاطر خاری که شما را آزرده،
از تمام گل های سرخ متنفر باشید.
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz