-مامان: آب گرم با آبلیمو میخوای؟
+من: نه
-صبح زود بخوری خیلی خوبه. برای گلو خوبه.
+نه
-برای روده هم خیلی خوبه عسل میریزم توش بخور
+نه
-باشه. نخور. فردا میشی مثل من هزارتا مرض میگیری.
سه دقیقه بعد با دوتا لیوان یکی برای خودش یکی برای من میاد.
@adelehz
+من: نه
-صبح زود بخوری خیلی خوبه. برای گلو خوبه.
+نه
-برای روده هم خیلی خوبه عسل میریزم توش بخور
+نه
-باشه. نخور. فردا میشی مثل من هزارتا مرض میگیری.
سه دقیقه بعد با دوتا لیوان یکی برای خودش یکی برای من میاد.
@adelehz
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻫﻤﻪ ﯾﮏ ﺭﻭﺯﯼ ﻣﯽﻣﯿﺮﻧﺪ!
ﻭ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﮐﻪ ﺑﮕﺬﺭﺩ، ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻﮐﺲ ﺩﺭﺑﺎﺭهﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﺮﺩﻧﺪ ﺳﻮﺍﻝ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ، ﭘﺲ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻫﻤﺎﻥ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻤﯿﺮﯼ!
ﮐﻨﺰﺍﺑﻮﺭﻭ ﺍﻭئه
@adelehz
ﻭ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﮐﻪ ﺑﮕﺬﺭﺩ، ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻﮐﺲ ﺩﺭﺑﺎﺭهﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﺮﺩﻧﺪ ﺳﻮﺍﻝ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ، ﭘﺲ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻫﻤﺎﻥ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻤﯿﺮﯼ!
ﮐﻨﺰﺍﺑﻮﺭﻭ ﺍﻭئه
@adelehz
✨یا ربی
اِرحَم مَن رأسُ مالِهِ الرّجاءُ و سِلاحُهُ البُکاءُ.
یا الله
رحم کُن به کسی که سرمایه اش امید به تو و اسلحه اش گریه است.
شب زیبا
خداوند مرحم دردهایتان...
@adelehz
اِرحَم مَن رأسُ مالِهِ الرّجاءُ و سِلاحُهُ البُکاءُ.
یا الله
رحم کُن به کسی که سرمایه اش امید به تو و اسلحه اش گریه است.
شب زیبا
خداوند مرحم دردهایتان...
@adelehz
خوشا صحرای عشق و وادی او
خوشا ایام وصل و شادی او
خوشا تاریکی شام جدایی
که بخشد صبح وصلش روشنایی
وحشی بافقی
@adelehz
خوشا صحرای عشق و وادی او
خوشا ایام وصل و شادی او
خوشا تاریکی شام جدایی
که بخشد صبح وصلش روشنایی
وحشی بافقی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلم تنگ است
براى كسى كه نمیشود او را خواست
نمیشود او را داشت،
فقط میشود سخت براى او دلتنگ شد..
@adelehz
براى كسى كه نمیشود او را خواست
نمیشود او را داشت،
فقط میشود سخت براى او دلتنگ شد..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون یه مغازه دار توی ترکیه هستن ..دیدن که یه توله هاسکی بدون نفس افتاده جلوی مغازه شون و اینجوری حیوون زبون بسته رو احیا میکنن ...
میخوام بگم مطمینم خدا یه روزی یه جایی چنان دست این آقا رو میگیره که خودش هم متحیر بمونه ...❤️❤️
@adelehz
میخوام بگم مطمینم خدا یه روزی یه جایی چنان دست این آقا رو میگیره که خودش هم متحیر بمونه ...❤️❤️
@adelehz
خانه های قدیمی را دوست دارم
چایی همیشه دم است روی سماور
درِ خانه همیشه باز است
مهمانی ها دلیل نمیخواهد
غذاها ساده و خانگی است
بویش نیاز به هود ندارد
نان برکت سفره است
دوستی حساب و کتاب ندارد
صبح بخیر
@adelehz
چایی همیشه دم است روی سماور
درِ خانه همیشه باز است
مهمانی ها دلیل نمیخواهد
غذاها ساده و خانگی است
بویش نیاز به هود ندارد
نان برکت سفره است
دوستی حساب و کتاب ندارد
صبح بخیر
@adelehz
دوست داشتم هر وقت بتو فکر میکنم دلم پر از پروانه شود ...ولی امروز که بتو فکر میکنم حس میکنم در انتهای قلبم پروانه ای می میرد ..
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz