"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تو نرگس و گل سرخ و بنفشه ای ورنه 
اگر تو باغ نباشی گلی نخواهم چید...

حسین منزوی
@adelehz

‏به نان خشک قناعت کنیم و جامه‌ی دلق

که بار محنت خود بِه، که بار منتِ خلق!
سعدی ⁩
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏-مامان: آب گرم با آبلیمو میخوای؟
+من: نه
-صبح زود بخوری خیلی خوبه. برای گلو خوبه.
+نه
-برای روده هم خیلی خوبه عسل میریزم توش بخور
+نه
-باشه. نخور. فردا میشی مثل من هزارتا مرض میگیری.
سه دقیقه بعد با دوتا لیوان یکی برای خودش یکی برای من میاد.

@adelehz
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻫﻤﻪ ﯾﮏ ﺭﻭﺯﯼ ﻣﯽ‌ﻣﯿﺮﻧﺪ!
ﻭ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﮐﻪ ﺑﮕﺬﺭﺩ، ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻﮐﺲ ﺩﺭﺑﺎﺭهﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﺮﺩﻧﺪ ﺳﻮﺍﻝ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ، ﭘﺲ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻫﻤﺎﻥ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻤﯿﺮﯼ!

ﮐﻨﺰﺍﺑﻮﺭﻭ ﺍﻭئه
@adelehz
‏عشقم
بوسه چیدن زِ لبت
سلسله در سلسله هاست
اصلا این بوسه
دوای غم کم حوصله هاست !

@adelehz
مثبت اندیش باشید همیشه 😊
@adelehz
به سادگی بدون تجمل آرامش بخش
نیازمندیم..
@adelehz
دلت چه شد که از آن شور و اشتیاق افتاد؟
چه شد که بین تو و من چنین نفاق افتاد؟

حسین منزوی
@adelehz
یا ربی
اِرحَم مَن رأسُ مالِهِ الرّجاءُ و سِلاحُهُ البُکاءُ.
یا الله
رحم کُن به کسی که سرمایه اش امید به تو و اسلحه اش گریه است.

شب زیبا
خداوند مرحم دردهایتان...

@adelehz

خوشا صحرای عشق و وادی او
خوشا ایام وصل و شادی او

خوشا تاریکی شام جدایی
که بخشد صبح وصلش روشنایی

وحشی بافقی
@adelehz
شبی که به بافتن رویا بگذارد
صبحش باید از بافتن موی یار شروع شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
کساد نرخ شکر در جهان پدید آید
دهان چو بازگشایی به وقت خندیدن

سعدی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلم تنگ است
براى كسى كه نمیشود او را خواست
نمیشود او را داشت،
فقط میشود سخت براى او دلتنگ شد..

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی داری از شرایط سختت ناله میکنی
و خبر نداری شرایط سخت تری پشت در منتظرته 😐
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون یه مغازه دار توی ترکیه هستن ..دیدن که یه توله هاسکی بدون نفس افتاده جلوی مغازه شون و اینجوری حیوون زبون بسته رو احیا میکنن ...
میخوام بگم مطمینم خدا یه روزی یه جایی چنان دست این آقا رو میگیره که خودش هم متحیر بمونه ...❤️❤️
@adelehz
‏خانه های قدیمی را دوست دارم
چایی همیشه دم است روی سماور
درِ خانه همیشه باز است
مهمانی ها دلیل نمیخواهد
غذاها ساده و خانگی است
بویش نیاز به هود ندارد
نان برکت سفره است
دوستی حساب و کتاب ندارد


صبح بخیر

@adelehz
دوست داشتم هر وقت بتو فکر میکنم دلم پر از پروانه شود ...ولی امروز که بتو فکر میکنم حس میکنم در انتهای قلبم پروانه ای می میرد ..
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz