درکتابهای جغرافیا نوشته اند خورشید
ازشرق طلوع میکند.پس هنوز سمت نگاه تورا ،کشف نکرده اند!
#عادله_زمانی
صبح به برکت❤️بریم دنبال تقدیرمون📖
@adelehz
ازشرق طلوع میکند.پس هنوز سمت نگاه تورا ،کشف نکرده اند!
#عادله_زمانی
صبح به برکت❤️بریم دنبال تقدیرمون📖
@adelehz
هیچ غذایی به خوشمزگی دستپخت
مادری که برای کودکان دبستانی خسته
ازمدرسه بازگشته اش ،پای اجاق ایستاده
نیست.راستی که عشق ادویه قوی وباقدرتی
ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادری که برای کودکان دبستانی خسته
ازمدرسه بازگشته اش ،پای اجاق ایستاده
نیست.راستی که عشق ادویه قوی وباقدرتی
ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
میتوان خیلی چیزها را فراموش کرد.
به جز جرقه ای که اولین بار
خیالستان یخ زده ات را روشن کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
به جز جرقه ای که اولین بار
خیالستان یخ زده ات را روشن کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک امشب یک قطعه بی کلام از اقای بیژن مرتضوی هست🎼🎼به اسم طلوع🌙🌙بنظرم ملودی گوش آشنایی داره⭐️👇
🎼 @adelehz
🎼 @adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اعتقاد دارم بعداز مادر
دوست داشتن دومین نعمت بزرگیست
که خداوندبه ادمی داده است.
#عادله_زمانی
شب بخیر❤️❤️
دوست داشتن دومین نعمت بزرگیست
که خداوندبه ادمی داده است.
#عادله_زمانی
شب بخیر❤️❤️
ادمها گاهی واقعا نمیفهمند
لحظات میتوانند چه ارزشی داشته باشند.
مثلا براحتی و بسادگی از کنارلحظه باارزش
کنارهم بودن میگذرند.
#عادله_زمانی
@adelehz
لحظات میتوانند چه ارزشی داشته باشند.
مثلا براحتی و بسادگی از کنارلحظه باارزش
کنارهم بودن میگذرند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
تلفنهای مدرن امکانات کامل
وخوبی دارند.اماضعف بزرگی نیزدارند.
اینکه دوستت دارم هایی که
پشتتشان ردوبدل میشوداصلا شبیه ان یکی هایی که ازباجه تلفنهای همگانی ان هم هفتگی می امدومیرفت نیست.
#عادله_زمانی
وخوبی دارند.اماضعف بزرگی نیزدارند.
اینکه دوستت دارم هایی که
پشتتشان ردوبدل میشوداصلا شبیه ان یکی هایی که ازباجه تلفنهای همگانی ان هم هفتگی می امدومیرفت نیست.
#عادله_زمانی
میشود هرشب به ادمهای خوبی فکر کرد
وشب را زیبا و باارامش گذراند.
روزبه اندازه کافی بدها جولان میدهند
شبها را باخوب ها سرکنید😊
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا رفقا❤️
وشب را زیبا و باارامش گذراند.
روزبه اندازه کافی بدها جولان میدهند
شبها را باخوب ها سرکنید😊
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا رفقا❤️
هرچقدرم قدرتمند
قبول کنی یا نه
زمان هایی هست
که بی اندازه به یک آغوش هم احساس
حمایتگر نیازمندی..
واین واقعی ترین واقعیت دنیاست.
#عادله_زمانی
@adelehz
قبول کنی یا نه
زمان هایی هست
که بی اندازه به یک آغوش هم احساس
حمایتگر نیازمندی..
واین واقعی ترین واقعیت دنیاست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM