شماره تلفن ۱۱۲ سازمان امداد و نجات بدون سیم کارت هم قابلیت برقراری تماس دارد.
لطفا منتشر کنید .
@adelehz
لطفا منتشر کنید .
@adelehz
Iran Iran
Mohammad Noori
تسلیت به ایران 🖤
بخاطر از دست دادن فرزندانش....
درآب،آتش،زلزله و ....
مردمی که مثل ما در این خاک زنده بودند و امیدوار سال را آغاز کردند اما...
تسلیتی عمیق ...🖤🖤
@adelehz
بخاطر از دست دادن فرزندانش....
درآب،آتش،زلزله و ....
مردمی که مثل ما در این خاک زنده بودند و امیدوار سال را آغاز کردند اما...
تسلیتی عمیق ...🖤🖤
@adelehz
گفت : " تو دختر قشنگی هستی
با شعوری . "
این جور مقدمه را خوب
می شناختم ، خوبی ها را به تو می گفتند تا خوبتر ها را از تو دریغ کنند.
✍🏻 فریبا وفی
@adelehz
با شعوری . "
این جور مقدمه را خوب
می شناختم ، خوبی ها را به تو می گفتند تا خوبتر ها را از تو دریغ کنند.
✍🏻 فریبا وفی
@adelehz
بمیرم برات زبون بسته 😢
تورو خدا حیواناتتون و فراموش نکنید شما در برابر حیوانهایی که نگهشون میدارید مسوولید...
@adelehz
تورو خدا حیواناتتون و فراموش نکنید شما در برابر حیوانهایی که نگهشون میدارید مسوولید...
@adelehz
Mara Raha Makon [Nex1Music.IR]
Salar Aghili
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خواب دیدم که روزهای خوب گذشته باز گشته اند .میان یک کوچه ی ارام و ساکت ایستاده بودم ساعت حدود های ظهر را نشان میداد افتاب بهاری نه شدید و نه بی رمق می تابید و من کنار درخت توتی بودم که تازه شروع به روییدن توت های نو کرده بود .
صدای پیرمردی میوه فروش از دوردستها می امد که میخواست هندوانه هایش را بفروشد .قیمتی که میگفت باور نکردنی بود و هندوانه ها هم سرخ و پرآب ..
در فضا ارامش بود من کوله ی نارنجی ام به دوشم مقنعه ی کوتاهم عقب رفته بود و با کتانی های نارنجی همرنگ کیفم شاد از تمام شدن مدرسه به خانه می رفتم .آدمی نیستم که خوابهایم یادم بماند اما این یکی را خوب بیاد دارم حتی دلم را هم بیاد دارم که چقدر پر ازشادی بود و چقدر سبک ..از کیفم مدادرنگی های جدیدی را مادرم خریده بود بیرون کشیدم و در راه خانه با دیدنشان ذوق میکردم ..خواب دیدم که اسمان خیلی ابی ست و درختها خیلی سبزند و لبخندهای من هنوزهم نقره فام وجود دارند..
خواب دیدم که هیچ بار سنگینی روی دلم و شانه ام نیست خواب دیدم که آلوهای درشت سیاه که من عاشقشان بودم توی خریدهای پدرم روی میز اشپزخانه ست خواب دیدم تمام دلخوشی های کودکانه ام هنوز زنده اند...
چشم که باز کردم خواب تمام شده بود ولی طعم شیرینش هنوز زیر زبانم بود و ته دلم هنوز غنج می رفت از آنهمه خوشی های رنگی ...
دلم خواب دوران کودکی را میخواهد خواب ارامش های بی دلیل خواب لبخندهای از سرخوشی دلم هرچیزی را میخواهد که امروز در دستانم نیست ..
خواب شیرین بی خیالی...
#عادله_زمانی
@adelehz
صدای پیرمردی میوه فروش از دوردستها می امد که میخواست هندوانه هایش را بفروشد .قیمتی که میگفت باور نکردنی بود و هندوانه ها هم سرخ و پرآب ..
در فضا ارامش بود من کوله ی نارنجی ام به دوشم مقنعه ی کوتاهم عقب رفته بود و با کتانی های نارنجی همرنگ کیفم شاد از تمام شدن مدرسه به خانه می رفتم .آدمی نیستم که خوابهایم یادم بماند اما این یکی را خوب بیاد دارم حتی دلم را هم بیاد دارم که چقدر پر ازشادی بود و چقدر سبک ..از کیفم مدادرنگی های جدیدی را مادرم خریده بود بیرون کشیدم و در راه خانه با دیدنشان ذوق میکردم ..خواب دیدم که اسمان خیلی ابی ست و درختها خیلی سبزند و لبخندهای من هنوزهم نقره فام وجود دارند..
خواب دیدم که هیچ بار سنگینی روی دلم و شانه ام نیست خواب دیدم که آلوهای درشت سیاه که من عاشقشان بودم توی خریدهای پدرم روی میز اشپزخانه ست خواب دیدم تمام دلخوشی های کودکانه ام هنوز زنده اند...
چشم که باز کردم خواب تمام شده بود ولی طعم شیرینش هنوز زیر زبانم بود و ته دلم هنوز غنج می رفت از آنهمه خوشی های رنگی ...
دلم خواب دوران کودکی را میخواهد خواب ارامش های بی دلیل خواب لبخندهای از سرخوشی دلم هرچیزی را میخواهد که امروز در دستانم نیست ..
خواب شیرین بی خیالی...
#عادله_زمانی
@adelehz
وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ
و نعمت پروردگارت را ( برای سپاس ) بازگو کن.
سوره مبارک ضحی
شب زیبا
@adelehz
و نعمت پروردگارت را ( برای سپاس ) بازگو کن.
سوره مبارک ضحی
شب زیبا
@adelehz
خدایا
نفس کشیدن این روزها
آسان نیست ولی با توهمه چیز بوی
نور میدهد...میدانم که صبر وتحمل
تمام روزهای سخت را بی
جواب نمیگذاری..ما به توایمان داریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
نفس کشیدن این روزها
آسان نیست ولی با توهمه چیز بوی
نور میدهد...میدانم که صبر وتحمل
تمام روزهای سخت را بی
جواب نمیگذاری..ما به توایمان داریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
_ مش قاسم : آدم چطور میفهمد عاشق شده است؟
+ والله بابام جان ... دروغ چرا ... اونکه ما دیدیم اینجوری است که وقتی خاطر یکی را میخواهی، آن وقتی که نمیبینیش، توی دلت پنداری یخ میبنده !
وقتی میبینیش، یک هورمی توی این دلت بلند میشه پنداری تنور نانوایی را روشن کردهاند !
همه چیزِ دنیا را، همه مال و منال دنیا را برای اون میخواهی، پنداری حاتم طائی شدی !
خلاصه آرام نمیگیری مگر آن دختر را برات شیرینی بخورند. اما اینهم هست اگر خدایی نکرده آن دختر را به یکی دیگر شوهر بدهند، آن وقت دیگر واویلا ...!
ما یک همشهری داشتیم خاطرخواه شده بود ... یک شب آن دختر را برای یکی دیگه شیرینی خورندند، صبح آن همشهری ما زد به بیابان تا حالا که بیست سال گذشته هنوز هیچکی نفهمیده چی شده ... پنداری دود شد رفت آسمان !
📕 دائی جان ناپلئون
@adelehz
+ والله بابام جان ... دروغ چرا ... اونکه ما دیدیم اینجوری است که وقتی خاطر یکی را میخواهی، آن وقتی که نمیبینیش، توی دلت پنداری یخ میبنده !
وقتی میبینیش، یک هورمی توی این دلت بلند میشه پنداری تنور نانوایی را روشن کردهاند !
همه چیزِ دنیا را، همه مال و منال دنیا را برای اون میخواهی، پنداری حاتم طائی شدی !
خلاصه آرام نمیگیری مگر آن دختر را برات شیرینی بخورند. اما اینهم هست اگر خدایی نکرده آن دختر را به یکی دیگر شوهر بدهند، آن وقت دیگر واویلا ...!
ما یک همشهری داشتیم خاطرخواه شده بود ... یک شب آن دختر را برای یکی دیگه شیرینی خورندند، صبح آن همشهری ما زد به بیابان تا حالا که بیست سال گذشته هنوز هیچکی نفهمیده چی شده ... پنداری دود شد رفت آسمان !
📕 دائی جان ناپلئون
@adelehz
🔴رانش زمین یک روستا را در بویراحمد بلعید!
فرماندار شهرستان بویراحمد ( استان کهگیلویه و بویراحمد):
▫️پس از بارندگیهای سیلآسا در کهگیلویه و بویراحمد ،روستای «آبیدک» دهستان زیلایی در شهرستان بویراحمد بر اثر رانش زمین محو شد و هیچ اثری از آن وجود ندارد.
▫️این روستا کمتر از 20خانوار جمعیت داشت و با پیش بینی حادثه وقوع رانش زمین، از سکنه خالی شد و این حادثه تلفات جانی نداشت./ایرنا
من واقعا نمیتونم تصور کنم که چه جوری خواهد بود وقتی بیای بیرون ویه دفه خونه و زندگی وخاطرات و وسایلت باهم بره توی زمین و اثری ازش نمونه
خیلی فیلم ترسناکه..... :/
@adelehz
فرماندار شهرستان بویراحمد ( استان کهگیلویه و بویراحمد):
▫️پس از بارندگیهای سیلآسا در کهگیلویه و بویراحمد ،روستای «آبیدک» دهستان زیلایی در شهرستان بویراحمد بر اثر رانش زمین محو شد و هیچ اثری از آن وجود ندارد.
▫️این روستا کمتر از 20خانوار جمعیت داشت و با پیش بینی حادثه وقوع رانش زمین، از سکنه خالی شد و این حادثه تلفات جانی نداشت./ایرنا
من واقعا نمیتونم تصور کنم که چه جوری خواهد بود وقتی بیای بیرون ویه دفه خونه و زندگی وخاطرات و وسایلت باهم بره توی زمین و اثری ازش نمونه
خیلی فیلم ترسناکه..... :/
@adelehz
ما ادمهایی هستیم که همدیگر را نمیشناسیم اما قلبهایمان شبیه هم ست برای خاطرات یکسانی دلتنگ میشویم و دلمان روزهایی شبیه به همدیگر را میخواهد.شاید راز ما همین باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
اسرار آمیز ترین راز هستی
این ست که بعد از بدترین حوادث و رویدادها بعد از گریه ها و غم ها و فقدان ها بازهم روز دیگری آغاز میشود و زندگی ادامه پیدا میکند...
چه تضاد ملموس و آرام کننده ای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
این ست که بعد از بدترین حوادث و رویدادها بعد از گریه ها و غم ها و فقدان ها بازهم روز دیگری آغاز میشود و زندگی ادامه پیدا میکند...
چه تضاد ملموس و آرام کننده ای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
سوسن چلچراغ نادرترین گل سوسن جهان است که تنها در روستای داماش شهرستان رودبار گیلان رشد میکند و تنها گلیست که در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است . این گل زیبا هر سال تنها دو ماه میشکفد و ۲/۵ میلیون سال است که این کار را ادامه داده . متاسفانه این گونهی نایاب در حال انقراض است و تمام تلاشها برای تکثیر آن در مناطق دیگر جهان با شکست مواجه شده است . گویی در این دم آخرِ زندگیاش ، دوست ندارد خاک وطنش را ترک کند .
@adelehz
@adelehz