کسی میگفت
یک عاشق دلسوخته که برای عشق هرکاری میکند اما جوابی نمیگیرد و معشوق با او کنار نمی آید غم انگیزست.
من اما به او گفتم بنظرم غم انگیز تر آن باشد که شخصی خودش را گم کند و دلش برای خود تنهایش نسوزد.خودی که در نهایت بجز آن هیچکس همراهش نخواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک عاشق دلسوخته که برای عشق هرکاری میکند اما جوابی نمیگیرد و معشوق با او کنار نمی آید غم انگیزست.
من اما به او گفتم بنظرم غم انگیز تر آن باشد که شخصی خودش را گم کند و دلش برای خود تنهایش نسوزد.خودی که در نهایت بجز آن هیچکس همراهش نخواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حد بضاعتم مهمون دعوت کردم دیگه :))))
@adelehz
@adelehz
شهرهاى ناشناس چه خوبند!
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همهى كسانى كه جلويت سبز مىشوند، آدمهاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...
📕 سفر به انتهاى شب
✍🏻 لوئى فردينان سلين
@adelehz
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همهى كسانى كه جلويت سبز مىشوند، آدمهاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...
📕 سفر به انتهاى شب
✍🏻 لوئى فردينان سلين
@adelehz
تنها چیزی که تو زندگیم، به صورت تخصصی بهش تسلط دارم، انتخاب آدمای اشتباه برای دوست داشتنه!
وودی آلن
+منم😐
@adelehz
وودی آلن
+منم😐
@adelehz
پیر خواهیم شد
خواهیم مرد
خاک خواهیم شد
اگر زندگی نکنیم.
و زندگی چیزی نیست جز دوست داشتن داشته ها و
نه داشتن دوست داشتنی ها
#عادله_زمانی
@adelehz
خواهیم مرد
خاک خواهیم شد
اگر زندگی نکنیم.
و زندگی چیزی نیست جز دوست داشتن داشته ها و
نه داشتن دوست داشتنی ها
#عادله_زمانی
@adelehz
تا زنده ایم
موظفیم به زندگی کردن .
پس هر صبح را جشن بگیریم ..
نقطه سرخط ها همیشه جالب وتازه اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
موظفیم به زندگی کردن .
پس هر صبح را جشن بگیریم ..
نقطه سرخط ها همیشه جالب وتازه اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
الیزابت با خودش فکر کرد: «جای شکرش باقیست که هنوز چیزی برای آرزو کردن دارم. اگر همه چیز مطابق خواستههایم بود، حتماً افسردهتر میشدم. اما حالا میفهمم که چقدر میشود آرزو داشت و با امید رسیدن به آنها، از زندگی لذت برد. برنامهای که همه چیزش مطابق میل آدم باشد، هیچ وقت عملی نمیشود.» .
✍🏻 جین آستین
@adelehz
✍🏻 جین آستین
@adelehz
تعطیلات تا بحالا چطور بود؟
anonymous poll
عادی شایدم کسل کننده لذت خاصی نداشت. – 105
👍👍👍👍👍👍👍 79%
عالی،خوش گذشت – 28
👍👍 21%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
عادی شایدم کسل کننده لذت خاصی نداشت. – 105
👍👍👍👍👍👍👍 79%
عالی،خوش گذشت – 28
👍👍 21%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
❤1
شماره تلفن ۱۱۲ سازمان امداد و نجات بدون سیم کارت هم قابلیت برقراری تماس دارد.
لطفا منتشر کنید .
@adelehz
لطفا منتشر کنید .
@adelehz
Iran Iran
Mohammad Noori
تسلیت به ایران 🖤
بخاطر از دست دادن فرزندانش....
درآب،آتش،زلزله و ....
مردمی که مثل ما در این خاک زنده بودند و امیدوار سال را آغاز کردند اما...
تسلیتی عمیق ...🖤🖤
@adelehz
بخاطر از دست دادن فرزندانش....
درآب،آتش،زلزله و ....
مردمی که مثل ما در این خاک زنده بودند و امیدوار سال را آغاز کردند اما...
تسلیتی عمیق ...🖤🖤
@adelehz
گفت : " تو دختر قشنگی هستی
با شعوری . "
این جور مقدمه را خوب
می شناختم ، خوبی ها را به تو می گفتند تا خوبتر ها را از تو دریغ کنند.
✍🏻 فریبا وفی
@adelehz
با شعوری . "
این جور مقدمه را خوب
می شناختم ، خوبی ها را به تو می گفتند تا خوبتر ها را از تو دریغ کنند.
✍🏻 فریبا وفی
@adelehz