"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آن‌چنان جای گرفتی تو
‏ به چشم و دل من
‏که به خوبان دو عالم
‏ نظری نیست مرا‏
‏⁧
مولانای جان


@adelehz
کسی میگفت
یک عاشق دلسوخته که برای عشق هرکاری میکند اما جوابی نمیگیرد و معشوق با او کنار نمی آید غم انگیزست.
من اما به او گفتم بنظرم غم انگیز تر آن باشد که شخصی خودش را گم کند و دلش برای خود تنهایش نسوزد.خودی که در نهایت بجز آن هیچکس همراهش نخواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حد بضاعتم مهمون دعوت کردم دیگه :))))
@adelehz
شهرهاى ناشناس چه خوبند!
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همه‌ى كسانى كه جلويت سبز مى‌شوند، آدم‌‌هاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...


📕 سفر به انتهاى شب
✍🏻 لوئى فردينان سلين
@adelehz
اولین شنبه سال بخیر
باغ زندگی تون سبز ...
@adelehz
امیدوارم امسال
سفره ها پر از نعمت باشه ❤️❤️❤️
#صبونه ❤️❤️❤️❤️❤️
@adelehz
ساعت جدید و قدیم ندارد ..
من در هر ساعتی میتوانم
دوستت داشته باشم .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

مرا دریاب !

ای خورشید در چشم تو زندانی ...

حسین منزوی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تنها چیزی که تو زندگیم، به صورت تخصصی بهش تسلط دارم، انتخاب آدمای اشتباه برای دوست داشتنه!

وودی آلن

+منم😐
@adelehz
پیر خواهیم شد
خواهیم مرد
خاک خواهیم شد
اگر زندگی نکنیم.
و زندگی چیزی نیست جز دوست داشتن داشته ها و
نه داشتن دوست داشتنی ها
#عادله_زمانی
@adelehz
تا زنده ایم
موظفیم به زندگی کردن .
پس هر صبح را جشن بگیریم ..
نقطه سرخط ها همیشه جالب وتازه اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از جمله دلایلی که من عاشق سگ ها هستم :))
سلول به سلول محبته این موجود ❤️
@adelehz
1
الیزابت با خودش فکر کرد: «جای شکرش باقی‌ست که هنوز چیزی برای آرزو کردن دارم. اگر همه چیز مطابق خواسته‌هایم بود، حتماً افسرده‌تر می‌شدم. اما حالا می‌فهمم که چقدر می‌شود آرزو داشت و با امید رسیدن به آن‌ها، از زندگی لذت برد. برنامه‌ای که همه چیزش مطابق میل آدم باشد، هیچ وقت عملی نمی‌شود.» .

✍🏻 جین آستین
@adelehz
تعطیلات تا بحالا چطور بود؟
anonymous poll

عادی شایدم کسل کننده لذت خاصی نداشت. – 105
👍👍👍👍👍👍👍 79%

عالی،خوش گذشت – 28
👍👍 21%

👥 133 people voted so far. Poll closed.
1
خوشا شیراز و وضع بی مثالش
خداوندا نگهدار از زوالش 😔

#سیل_شیراز
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این خنگول قرار بود ثروت بیاره
فعلا که قصد جونمون و کرده
#بلایای_طبیعی
@adelehz
شماره تلفن ۱۱۲ سازمان امداد و نجات بدون سیم کارت هم قابلیت برقراری تماس دارد.

لطفا منتشر کنید .

@adelehz
Iran Iran
Mohammad Noori
تسلیت به ایران 🖤
بخاطر از دست دادن فرزندانش....
درآب،آتش،زلزله و ....
مردمی که مثل ما در این خاک زنده بودند و امیدوار سال را آغاز کردند اما...
تسلیتی عمیق ...🖤🖤
@adelehz
🖤🖤🖤🖤🖤🖤
@adelehz