Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ولی هرجوری نگاه میکنی این پیامای کیلویی تبریک عید که یکی برای همه کپی پیست میشن، خیلی منحوس و بیمایه و روی اعصابن، حرفی و چیزی که برای خود آدم نباشه، ارزشی نداره واقعا
✍یک مماس
@adelehz
✍یک مماس
@adelehz
ای دریغ از تو
اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من
اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما
اگر کامی نگیریم از بهار ...
فریدون مشیری
📷غلام نجاتی
@adelehz
اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من
اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما
اگر کامی نگیریم از بهار ...
فریدون مشیری
📷غلام نجاتی
@adelehz
دنیا پر از رنج است
با این حال
درختان گیلاس شکوفه میدهند ..
👤ایسا - هایکوسُرای ژاپنی
📷غلام نجاتی
@adelehz
با این حال
درختان گیلاس شکوفه میدهند ..
👤ایسا - هایکوسُرای ژاپنی
📷غلام نجاتی
@adelehz
کسی میگفت
یک عاشق دلسوخته که برای عشق هرکاری میکند اما جوابی نمیگیرد و معشوق با او کنار نمی آید غم انگیزست.
من اما به او گفتم بنظرم غم انگیز تر آن باشد که شخصی خودش را گم کند و دلش برای خود تنهایش نسوزد.خودی که در نهایت بجز آن هیچکس همراهش نخواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک عاشق دلسوخته که برای عشق هرکاری میکند اما جوابی نمیگیرد و معشوق با او کنار نمی آید غم انگیزست.
من اما به او گفتم بنظرم غم انگیز تر آن باشد که شخصی خودش را گم کند و دلش برای خود تنهایش نسوزد.خودی که در نهایت بجز آن هیچکس همراهش نخواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حد بضاعتم مهمون دعوت کردم دیگه :))))
@adelehz
@adelehz
شهرهاى ناشناس چه خوبند!
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همهى كسانى كه جلويت سبز مىشوند، آدمهاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...
📕 سفر به انتهاى شب
✍🏻 لوئى فردينان سلين
@adelehz
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همهى كسانى كه جلويت سبز مىشوند، آدمهاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...
📕 سفر به انتهاى شب
✍🏻 لوئى فردينان سلين
@adelehz
تنها چیزی که تو زندگیم، به صورت تخصصی بهش تسلط دارم، انتخاب آدمای اشتباه برای دوست داشتنه!
وودی آلن
+منم😐
@adelehz
وودی آلن
+منم😐
@adelehz
پیر خواهیم شد
خواهیم مرد
خاک خواهیم شد
اگر زندگی نکنیم.
و زندگی چیزی نیست جز دوست داشتن داشته ها و
نه داشتن دوست داشتنی ها
#عادله_زمانی
@adelehz
خواهیم مرد
خاک خواهیم شد
اگر زندگی نکنیم.
و زندگی چیزی نیست جز دوست داشتن داشته ها و
نه داشتن دوست داشتنی ها
#عادله_زمانی
@adelehz
تا زنده ایم
موظفیم به زندگی کردن .
پس هر صبح را جشن بگیریم ..
نقطه سرخط ها همیشه جالب وتازه اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
موظفیم به زندگی کردن .
پس هر صبح را جشن بگیریم ..
نقطه سرخط ها همیشه جالب وتازه اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
الیزابت با خودش فکر کرد: «جای شکرش باقیست که هنوز چیزی برای آرزو کردن دارم. اگر همه چیز مطابق خواستههایم بود، حتماً افسردهتر میشدم. اما حالا میفهمم که چقدر میشود آرزو داشت و با امید رسیدن به آنها، از زندگی لذت برد. برنامهای که همه چیزش مطابق میل آدم باشد، هیچ وقت عملی نمیشود.» .
✍🏻 جین آستین
@adelehz
✍🏻 جین آستین
@adelehz
تعطیلات تا بحالا چطور بود؟
anonymous poll
عادی شایدم کسل کننده لذت خاصی نداشت. – 105
👍👍👍👍👍👍👍 79%
عالی،خوش گذشت – 28
👍👍 21%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
عادی شایدم کسل کننده لذت خاصی نداشت. – 105
👍👍👍👍👍👍👍 79%
عالی،خوش گذشت – 28
👍👍 21%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
❤1