"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
نوروز بمانید که نوروز شمایید...
سال نو خورشیدی مبارک.
@adelehz
نوروز رخت دیدم خوش اشک بباریدم
نوروز و چنین باران باریده مبارک باد
مولوی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏ولی هرجوری نگاه میکنی این پیامای کیلویی تبریک عید که یکی برای همه کپی پیست میشن، خیلی منحوس و بی‌مایه و روی اعصابن، حرفی و چیزی که برای خود آدم نباشه، ارزشی نداره واقعا

یک مماس
@adelehz
ای دریغ از تو
اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من
اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما
اگر کامی نگیریم از بهار ...

فریدون مشیری
📷غلام نجاتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دنیا پر از رنج است
با این حال
درختان گیلاس شکوفه می‌دهند ..

👤ایسا - هایکوسُرای ژاپنی

📷غلام نجاتی
@adelehz
آن‌چنان جای گرفتی تو
‏ به چشم و دل من
‏که به خوبان دو عالم
‏ نظری نیست مرا‏
‏⁧
مولانای جان


@adelehz
کسی میگفت
یک عاشق دلسوخته که برای عشق هرکاری میکند اما جوابی نمیگیرد و معشوق با او کنار نمی آید غم انگیزست.
من اما به او گفتم بنظرم غم انگیز تر آن باشد که شخصی خودش را گم کند و دلش برای خود تنهایش نسوزد.خودی که در نهایت بجز آن هیچکس همراهش نخواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حد بضاعتم مهمون دعوت کردم دیگه :))))
@adelehz
شهرهاى ناشناس چه خوبند!
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همه‌ى كسانى كه جلويت سبز مى‌شوند، آدم‌‌هاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...


📕 سفر به انتهاى شب
✍🏻 لوئى فردينان سلين
@adelehz
اولین شنبه سال بخیر
باغ زندگی تون سبز ...
@adelehz
امیدوارم امسال
سفره ها پر از نعمت باشه ❤️❤️❤️
#صبونه ❤️❤️❤️❤️❤️
@adelehz
ساعت جدید و قدیم ندارد ..
من در هر ساعتی میتوانم
دوستت داشته باشم .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

مرا دریاب !

ای خورشید در چشم تو زندانی ...

حسین منزوی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تنها چیزی که تو زندگیم، به صورت تخصصی بهش تسلط دارم، انتخاب آدمای اشتباه برای دوست داشتنه!

وودی آلن

+منم😐
@adelehz
پیر خواهیم شد
خواهیم مرد
خاک خواهیم شد
اگر زندگی نکنیم.
و زندگی چیزی نیست جز دوست داشتن داشته ها و
نه داشتن دوست داشتنی ها
#عادله_زمانی
@adelehz
تا زنده ایم
موظفیم به زندگی کردن .
پس هر صبح را جشن بگیریم ..
نقطه سرخط ها همیشه جالب وتازه اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از جمله دلایلی که من عاشق سگ ها هستم :))
سلول به سلول محبته این موجود ❤️
@adelehz
1