"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
زنى می گوید پس از 17 سال ازدواج فهميدم مرد زیباترین موجودی است که توسط خداوند خلق شده است.
- او همه چیز را در دستان خود قربانی می کند.
- او جوانى و سلامتی خود را به خاطر همسر و فرزندان خود قربانی می کند.
- کسی كه نهايت تلاشش را می کند تا آینده فرزندانش را زيبا بسازد،
ولى در مقابل، هميشه، سرزنش ميشود
اگر براى تفريح از خانه بيرون برود، ميگويند فردى لا ابالى است.
- اگر در خانه بماند، ميگويند تنبل است.
- اگر به خاطر اشتباه فرزندانش آنها را سرزنش كند ميگويند فردي وحشی است.
- اگر از كار كردن همسرش جلوگیری کند، ميگويند متكبر و سلطه گراست.
- اگر از مادرش حرف شنوى داشته باشد، بچه ننه است.
واگر از همسرش حرف شنوى داشته باشد، زن ذليل است.
* با این حال، پدر تنها مردى در جهان است:
- که می خواهد فرزندانش در همه چیز بهتر از او باشند.
- پدر کسی است که به فرزندانش عشق میورزد و حتى در نهايتِ نا اميدى از آنان، بهترينها را برايشان از خداوند ميطلبد.
- و پدر کسی است که آزار فرزندانش را متحمل ميشود؛ چه در كودكى وقتى بر قدمانش پا ميگذارند وبازى ميكنن وچه در بزرگى وقتى بر دلش پا مى نهند!
- پدر کسی است که بهترین چيزها را بلكه تمام آنچه كه دارد را به فرزندان خود ميبخشد.

حالِ دنيا خوب است، زمانی که حال سرپرستِ خانواده خوب باشد.

#به_نام_پدر
@adelehz
روز پدر بر کمر‌های شکسته زیر فشار تورم و گرانی، بر مردانی که نخوردند و نپوشیدند و نخریدند تا شما بخورید و بپوشید و بخرید مبارک❤️

@adelehz
کمتر از یک ساعت دیگه سال تحویل میشه..یعنی سالی را تحویل میدهیم و سالی را تحویل میگیریم.
امیدوارم که در این ساعت غمها،دردها غصه ها،ناامیدی ها و شکست ها را تحویل دهید و شادی ها،خوشی ها سلامتی،پیروزی ،موفقیت و آسودگی را تحویل بگیرید .
سالی باشه پر از اس ام اس های واریزی :) و درد بیش و کم نداشته باشید...
سال 1398 مبارک .
تمام آرزوهای خوب مال شما
با احترام
عادله زمانی
@adelehz
نوروز بمانید که نوروز شمایید...
سال نو خورشیدی مبارک.
@adelehz
نوروز رخت دیدم خوش اشک بباریدم
نوروز و چنین باران باریده مبارک باد
مولوی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏ولی هرجوری نگاه میکنی این پیامای کیلویی تبریک عید که یکی برای همه کپی پیست میشن، خیلی منحوس و بی‌مایه و روی اعصابن، حرفی و چیزی که برای خود آدم نباشه، ارزشی نداره واقعا

یک مماس
@adelehz
ای دریغ از تو
اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من
اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما
اگر کامی نگیریم از بهار ...

فریدون مشیری
📷غلام نجاتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دنیا پر از رنج است
با این حال
درختان گیلاس شکوفه می‌دهند ..

👤ایسا - هایکوسُرای ژاپنی

📷غلام نجاتی
@adelehz
آن‌چنان جای گرفتی تو
‏ به چشم و دل من
‏که به خوبان دو عالم
‏ نظری نیست مرا‏
‏⁧
مولانای جان


@adelehz
کسی میگفت
یک عاشق دلسوخته که برای عشق هرکاری میکند اما جوابی نمیگیرد و معشوق با او کنار نمی آید غم انگیزست.
من اما به او گفتم بنظرم غم انگیز تر آن باشد که شخصی خودش را گم کند و دلش برای خود تنهایش نسوزد.خودی که در نهایت بجز آن هیچکس همراهش نخواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حد بضاعتم مهمون دعوت کردم دیگه :))))
@adelehz
شهرهاى ناشناس چه خوبند!
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همه‌ى كسانى كه جلويت سبز مى‌شوند، آدم‌‌هاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...


📕 سفر به انتهاى شب
✍🏻 لوئى فردينان سلين
@adelehz
اولین شنبه سال بخیر
باغ زندگی تون سبز ...
@adelehz
امیدوارم امسال
سفره ها پر از نعمت باشه ❤️❤️❤️
#صبونه ❤️❤️❤️❤️❤️
@adelehz
ساعت جدید و قدیم ندارد ..
من در هر ساعتی میتوانم
دوستت داشته باشم .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

مرا دریاب !

ای خورشید در چشم تو زندانی ...

حسین منزوی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM