"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
امسال برای من سال جالبی بود .سالی عجیب و پرازفراز و نشیب ...سالی که درآن توانستم مشکلی چند ساله را به شکلی معجزه آسا حل کنم .یک معجزه بزرگ درون زندگیم رخ داد و مقدمات این معجزه بشکلی آماده شد که حتی با گذشت چندماه هنوزهم نتوانسته ام باور کنم .
سالی بود که امیدم به زندگی درآن بالا رفت گرچه در آخرین روزهایش خبرهای خوبی نشنیدم و روزی که منتظر جوابی مثبت بودم با جوابی منفی شوکه و دل شکسته شدم .
سالی پر از صبحهایی که به امید اتفاقی متفاوت بیدار میشدم و اعتراف میکنم که بلاخره در صبحی از این روزها اتفاقی بزرگ و متفاوت رخ داد.
سالی همراه دل نگرانی ها و زخمی دوساله که هنوزهم کامل بهبود نیافته بود.
سالی که در آن تلاش کردم ادم خوبی باشم و گاهی موفق بودم اما گاهی نه ..
اعتراف میکنم در این سال بعضی جاها آدم خوبی نبودم .شاید باید تلاشم را بیشتر میکردم و خودم را به قلب اطرافیانم نزدیک تر میکردم .
اعتراف میکنم در این سال بعضی روزها عجیب از خدا دلگیر شدم و به او گفتم که مرا فراموش کرده و سعی میکند تاوان خوب نبودنم را ازمن بگیرد اما بعدها از گفته ام پشیمان شدم .
اعتراف میکنم روزهایی از خواب برخواستم که مهربان نبودم و روزهایی بود که باعث آزار دیگران شدم .
من اعتراف میکنم .
اما در کنار تمام اعترافاتم با اطمینان میگویم که همیشه سعی کردم آدم بهتری باشم.سعی کردم با بنده ها طوری رفتار کنم که توقع دارم خدا با من آنگونه برخورد کند..اما بعضی وقتها موفق بودم و بعضی وقتها نه...
از سال آینده هیچ نمیدانم،شاید آخرین سال زندگی ام باشد شاید هم یکی دیگر از سالهای عمرم اما دوست دارم با امید زندگی کنم و هنوز برای سال آینده آرزو کنم:
اگر شانس زندگی در تمام آن سال را داشتم آرزو میکنم،خداوند به من کمک کند تا :
اراده ای که فراموشش میکنم را دوباره بدست آورم و برآن پابند بمانم.
آدمهایی که میدانم به نوازش قلبشان نیاز دارند را فراموش نکنم .
با زبانم هیچ کس را نیازارم و باعث آزار هیچ کس حتی به شکلی غیرمستقیم نشوم.
راهم را که مدتی ست گم کرده ام بیابم...
انتخاب های اشتباه را تکرار نکنم .

آرزوهایم را بدست آورم و خبر خوشی که به من نرسید امسال در دستانم قرار گیرد..
در سال نو بیشتر از هرچیزی آرزو میکنم که خداوند عزیزانم را برایم محفوظ نگاه دارد و مرا هرگز با درد و نبودشان آزمایش نکند.
سال پیش رو برگی نو در زندگی همه ما خواهد بود .کسی نمیداند فردا چه منتظر ماست ولی همه میدانیم که دلمان میخواهد هر روز این سال را چشم بگشایم در حالی که موجی از آرامش و اطمینان در دریای قلبمان به ساحل می رسد .

سال 1398 برای تمام مان کاش سالی باشد که هر زمان بیادش افتادیم لبخند بزنیم ...

بهترین ها نصیب تان
طالع تان بلند
سال نو خورشیدی مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی رفیق جانم ...
زندگی همین ست .به خود خدا که زندگی چیزی فراتر از این نیست ..آن بالا بالاها میانه ی دنیای پولدارها و موفق ها بازهم زندگی همین چیزیست که تو میبینی گرچه کمی مجلل تر ولی ذاتش همین ست.
زندگی همین صبحهای آرام اشکهای نیمه شبی، خدایا چه میشودهای وقت وناوقت امیدهای رنگارنگ و شکرگزاری های ریز و درشت ست .
به خودت بیا رفیق جان زندگی کن و خسته نشو کسی نمیداند فردا راهم بما میدهند یا نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دریک کلام،سالی که گذشت برای شما خوب بود یا بد؟
anonymous poll

خوب – 87
👍👍👍👍👍👍👍 57%

بد – 66
👍👍👍👍👍 43%

👥 153 people voted so far. Poll closed.
آخرین روز از زمستان 1397
زندگی تان همواره بهار باشد...
زمستان راه خانه دلتان را گم کند الهی ...
📷مونا دربندی
@adelehz
زنى می گوید پس از 17 سال ازدواج فهميدم مرد زیباترین موجودی است که توسط خداوند خلق شده است.
- او همه چیز را در دستان خود قربانی می کند.
- او جوانى و سلامتی خود را به خاطر همسر و فرزندان خود قربانی می کند.
- کسی كه نهايت تلاشش را می کند تا آینده فرزندانش را زيبا بسازد،
ولى در مقابل، هميشه، سرزنش ميشود
اگر براى تفريح از خانه بيرون برود، ميگويند فردى لا ابالى است.
- اگر در خانه بماند، ميگويند تنبل است.
- اگر به خاطر اشتباه فرزندانش آنها را سرزنش كند ميگويند فردي وحشی است.
- اگر از كار كردن همسرش جلوگیری کند، ميگويند متكبر و سلطه گراست.
- اگر از مادرش حرف شنوى داشته باشد، بچه ننه است.
واگر از همسرش حرف شنوى داشته باشد، زن ذليل است.
* با این حال، پدر تنها مردى در جهان است:
- که می خواهد فرزندانش در همه چیز بهتر از او باشند.
- پدر کسی است که به فرزندانش عشق میورزد و حتى در نهايتِ نا اميدى از آنان، بهترينها را برايشان از خداوند ميطلبد.
- و پدر کسی است که آزار فرزندانش را متحمل ميشود؛ چه در كودكى وقتى بر قدمانش پا ميگذارند وبازى ميكنن وچه در بزرگى وقتى بر دلش پا مى نهند!
- پدر کسی است که بهترین چيزها را بلكه تمام آنچه كه دارد را به فرزندان خود ميبخشد.

حالِ دنيا خوب است، زمانی که حال سرپرستِ خانواده خوب باشد.

#به_نام_پدر
@adelehz
روز پدر بر کمر‌های شکسته زیر فشار تورم و گرانی، بر مردانی که نخوردند و نپوشیدند و نخریدند تا شما بخورید و بپوشید و بخرید مبارک❤️

@adelehz
کمتر از یک ساعت دیگه سال تحویل میشه..یعنی سالی را تحویل میدهیم و سالی را تحویل میگیریم.
امیدوارم که در این ساعت غمها،دردها غصه ها،ناامیدی ها و شکست ها را تحویل دهید و شادی ها،خوشی ها سلامتی،پیروزی ،موفقیت و آسودگی را تحویل بگیرید .
سالی باشه پر از اس ام اس های واریزی :) و درد بیش و کم نداشته باشید...
سال 1398 مبارک .
تمام آرزوهای خوب مال شما
با احترام
عادله زمانی
@adelehz
نوروز بمانید که نوروز شمایید...
سال نو خورشیدی مبارک.
@adelehz
نوروز رخت دیدم خوش اشک بباریدم
نوروز و چنین باران باریده مبارک باد
مولوی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏ولی هرجوری نگاه میکنی این پیامای کیلویی تبریک عید که یکی برای همه کپی پیست میشن، خیلی منحوس و بی‌مایه و روی اعصابن، حرفی و چیزی که برای خود آدم نباشه، ارزشی نداره واقعا

یک مماس
@adelehz
ای دریغ از تو
اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من
اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما
اگر کامی نگیریم از بهار ...

فریدون مشیری
📷غلام نجاتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دنیا پر از رنج است
با این حال
درختان گیلاس شکوفه می‌دهند ..

👤ایسا - هایکوسُرای ژاپنی

📷غلام نجاتی
@adelehz
آن‌چنان جای گرفتی تو
‏ به چشم و دل من
‏که به خوبان دو عالم
‏ نظری نیست مرا‏
‏⁧
مولانای جان


@adelehz
کسی میگفت
یک عاشق دلسوخته که برای عشق هرکاری میکند اما جوابی نمیگیرد و معشوق با او کنار نمی آید غم انگیزست.
من اما به او گفتم بنظرم غم انگیز تر آن باشد که شخصی خودش را گم کند و دلش برای خود تنهایش نسوزد.خودی که در نهایت بجز آن هیچکس همراهش نخواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حد بضاعتم مهمون دعوت کردم دیگه :))))
@adelehz
شهرهاى ناشناس چه خوبند!
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همه‌ى كسانى كه جلويت سبز مى‌شوند، آدم‌‌هاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...


📕 سفر به انتهاى شب
✍🏻 لوئى فردينان سلين
@adelehz