Forwarded from "زنی کهگم کردم "
و حال خوب مجموعه ای ست ساختنی
نه پیدا کردنیست و نه خریدنی.
باید بگردی توی خانه دلت و کلی اسباب وبهانه های خرده ریزه پیداکنی و حال خوبت رابسازی.این تنها راه حل ممکن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
نه پیدا کردنیست و نه خریدنی.
باید بگردی توی خانه دلت و کلی اسباب وبهانه های خرده ریزه پیداکنی و حال خوبت رابسازی.این تنها راه حل ممکن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ تعدادی از آقایان اروپایی در جواب این سوال که ایا به زنها نیاز دارید و چرا؟
به پاسخ ها دقت کنید
@adelehz
به پاسخ ها دقت کنید
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
به لبم رسیده جانم، تو بیا که زنده مانم
پس از آن که من نمانم، به چه کار خواهی آمد
#امیر_خسرو_دهلوی
@adelehz
پس از آن که من نمانم، به چه کار خواهی آمد
#امیر_خسرو_دهلوی
@adelehz
شکوفه بزن میان چوبهای خشک
زندگی هنر دوباره زنده شدن ست
وگرنه که هزاران بار بخوابی و بیدارشوی ولی دلت بیدارنشود افاقه نخواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی هنر دوباره زنده شدن ست
وگرنه که هزاران بار بخوابی و بیدارشوی ولی دلت بیدارنشود افاقه نخواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
وجود بیکرانهی خدا تنها در زمزمههای کودکان متجلی میشود؛
خدا آن چیزی است که کودکان میدانند،
نه بزرگسالان ...
📕 رفیق اعلى
✍🏻 كريستين بوبن
@adelehz
خدا آن چیزی است که کودکان میدانند،
نه بزرگسالان ...
📕 رفیق اعلى
✍🏻 كريستين بوبن
@adelehz
بهار حکایت عجیبی ست ..
دوست داشتنت که زمستان در دلم یخ زده بود دوباره شروع به جوانه زدن میکند .
کاش میتوانستم به بهار بگویم
نیاید....
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتنت که زمستان در دلم یخ زده بود دوباره شروع به جوانه زدن میکند .
کاش میتوانستم به بهار بگویم
نیاید....
#عادله_زمانی
@adelehz
چای بنوش
و قندی در دهان بگذار..
طعم گس بغض را با چایت قورت بده
که بقول نیما ازگندم زار من و تو
مشتی کاه می ماند برای بادها...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
و قندی در دهان بگذار..
طعم گس بغض را با چایت قورت بده
که بقول نیما ازگندم زار من و تو
مشتی کاه می ماند برای بادها...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
ما ،
همه ی ما
حداقل یک زن را
در طول زندگیمان کشتهایم ،
بعد یکی پیدا شده آمده
و جسدش را با خودش برده است
یونس تراکمه
@adelehz
ما ،
همه ی ما
حداقل یک زن را
در طول زندگیمان کشتهایم ،
بعد یکی پیدا شده آمده
و جسدش را با خودش برده است
یونس تراکمه
@adelehz