آدم عاقل میفهمه ک از غم خوردن کاری ساخته نیست، میزنه زیر خنده ... هر چه بادا باد
👤 هوشنگ مرادی کرمانی
@adelehz
الکی بخند :)
👤 هوشنگ مرادی کرمانی
@adelehz
الکی بخند :)
جانانه ی بهار
دخترک قرمز پوش
گیسوانت را میان شهرم باز کن
عطرت بپیچد لابلای نسیم..
بیا بهارم..بهار زیبای خوش خنده بیا که عجیب گرفتار زمستانم.بیا تا دنیا رنگ عشق بگیرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دخترک قرمز پوش
گیسوانت را میان شهرم باز کن
عطرت بپیچد لابلای نسیم..
بیا بهارم..بهار زیبای خوش خنده بیا که عجیب گرفتار زمستانم.بیا تا دنیا رنگ عشق بگیرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
غم به شما عمق میدهد و شادی ارتفاع.
غم ریشههایتان را گسترده میکند و شادی شاخههایتان را.
شادی مثل درختی است که به سمت آسمان میرود،
و
غم مانند ریشههایی که تا بطن زمین پایین میروند.
هر دو مورد نیازند، و هرچه درختی بلندتر شود، همزمان ریشههایش عمیقتر میشوند.
اوشو
@adelehz
غم ریشههایتان را گسترده میکند و شادی شاخههایتان را.
شادی مثل درختی است که به سمت آسمان میرود،
و
غم مانند ریشههایی که تا بطن زمین پایین میروند.
هر دو مورد نیازند، و هرچه درختی بلندتر شود، همزمان ریشههایش عمیقتر میشوند.
اوشو
@adelehz
لطفا فریب تبلیغات ماهواره ای خصوصا در مورد قرص و داروها رو نخورید .خدا میدونه با مصرف این داروها دراینده چه بلایی بسر بدن شخص میاد.
@adelehz
@adelehz
کم کم غروبای بهار شروع میشه و بارونهای گاه و بیگاه و تند
یکیم باید باشه که چای گرم و تازه دمش همیشه به راه باشه :)
@adelehz
یکیم باید باشه که چای گرم و تازه دمش همیشه به راه باشه :)
@adelehz
بچگی هامون وقتی دم سال تحویل لباس نو هامون و میپوشیدم و منتظر می نشستیم :)))))
@adelehz
@adelehz
صبح آمده
برخیز که خورشید تویی
در عالم ناامیدی
امید تویی
در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
📷ونوس
❤️14روز تا بهار
@adelehz
برخیز که خورشید تویی
در عالم ناامیدی
امید تویی
در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
📷ونوس
❤️14روز تا بهار
@adelehz
بله خورشید طلوع را فراموش نمیکند
حتی در پایان سرد ترین شب های سال بازهم خورشید می تابد.میداند که شاید نتواند تمام برفها را آب کند یا همه جا را گرم..اما بازهم امیدوار ست و دست از تابیدن برنمیدارد...خورشید پی به راز هستی برده ست امید را از دست نده حتی اگر بنظر کم اثر باشد..
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
حتی در پایان سرد ترین شب های سال بازهم خورشید می تابد.میداند که شاید نتواند تمام برفها را آب کند یا همه جا را گرم..اما بازهم امیدوار ست و دست از تابیدن برنمیدارد...خورشید پی به راز هستی برده ست امید را از دست نده حتی اگر بنظر کم اثر باشد..
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
كم كم داريم به ايامی نزديک ميشيم كه همه ميگن از این هفته نميايم ؛
ولی سال تحويلو با رئيس دانشگاه جشن ميگيرن :)))
@adelehz
ولی سال تحويلو با رئيس دانشگاه جشن ميگيرن :)))
@adelehz
دعا کردن برای من
anonymous poll
مایه آرامش ست میدانم که خدا ان را میشنود و به وقتش اجابت میکند. – 116
👍👍👍👍👍👍👍 91%
معنا ندارد،هیچگاه دعاهایم براورده نشد. – 12
👍 9%
👥 128 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
مایه آرامش ست میدانم که خدا ان را میشنود و به وقتش اجابت میکند. – 116
👍👍👍👍👍👍👍 91%
معنا ندارد،هیچگاه دعاهایم براورده نشد. – 12
👍 9%
👥 128 people voted so far. Poll closed.
بیشتر از هرچیزی به دعا کردن علاقه دارم .یعنی دعا کردن حال جالبی ست مفهوم گسترده ای ست فارغ از نتیجه دعا کردن مرا آرام میکند .
وقتی که ایمان داشته باشم کسی مرا میشنود بدون آنکه قضاوتم کند این ارامم میکند.دربین صفات خداوند صفت "سمیع "بسیار صفت جالبی ست .سمیع به معنای بسیار شنوننده و من حدس میزنم که این صفت به مواقعی برمیگردد که بندگان به او دعا میکنند .و او میشنود و میشنود و میشنود یعنی اگر ساعتها حرف بزنی هرگز کسی به تو نخواهد گفت که کافیست و یا سکوت کن.
بنظرم حضور خدا به تنهایی خودش میتواند مایه سکون و ارامش باشد اصلا اینکه باور کنی هست تا بشنود دل ادم را قرص میکند .
هرشب پیش از خواب با او حرف بزنید و برایش از دغدغه هایتان بگویید .بگویید که دلتان از چیزی رنجیده ست یا توان مقابله با مشکلتان را ندارید .او میشنود و به وقتش به زبانی خاص خودش پاسخ تان را خواهد داد..
در دستان او این زندگی دو روزه اسان تر خواهد گذشت ..زندگی دربسیاری از مواقع نامهربان ست در چنین زندگی نامهربانی تصور گم کردن خدا و فراموش کردن دعا به درگاهش میتواند که راه را سخت تر کند ..
خدا را گم نکنیم....
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی که ایمان داشته باشم کسی مرا میشنود بدون آنکه قضاوتم کند این ارامم میکند.دربین صفات خداوند صفت "سمیع "بسیار صفت جالبی ست .سمیع به معنای بسیار شنوننده و من حدس میزنم که این صفت به مواقعی برمیگردد که بندگان به او دعا میکنند .و او میشنود و میشنود و میشنود یعنی اگر ساعتها حرف بزنی هرگز کسی به تو نخواهد گفت که کافیست و یا سکوت کن.
بنظرم حضور خدا به تنهایی خودش میتواند مایه سکون و ارامش باشد اصلا اینکه باور کنی هست تا بشنود دل ادم را قرص میکند .
هرشب پیش از خواب با او حرف بزنید و برایش از دغدغه هایتان بگویید .بگویید که دلتان از چیزی رنجیده ست یا توان مقابله با مشکلتان را ندارید .او میشنود و به وقتش به زبانی خاص خودش پاسخ تان را خواهد داد..
در دستان او این زندگی دو روزه اسان تر خواهد گذشت ..زندگی دربسیاری از مواقع نامهربان ست در چنین زندگی نامهربانی تصور گم کردن خدا و فراموش کردن دعا به درگاهش میتواند که راه را سخت تر کند ..
خدا را گم نکنیم....
همین
#عادله_زمانی
@adelehz