This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این عسل داره نماز میخونه بعد میفهمه یکی داره یواشکی ازش فیلم میگیره و میخنده واکنشش و ببینید فقط :) ❤️
@adelehz
@adelehz
این چنین ست که بعد از تو قهوه های زیادی نوشیدم .اما هیچکدام قهوه ای که برای گرفتن فال تو نوشیده بودیم نشد.
آن قهوه ،قهوه ی خاصی نبود اما آن فال خاص ترین فالی بود که گرفته شد .فالی که برای تو بود ولی من درونش پیدا نشدم ...
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
آن قهوه ،قهوه ی خاصی نبود اما آن فال خاص ترین فالی بود که گرفته شد .فالی که برای تو بود ولی من درونش پیدا نشدم ...
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
بهار میتواند حسی نو در من ایجاد کند .مثلا اینکه بازهم تورا دوست داشته باشم.تعجب نکن
دوست داشتنت همیشه حسی تازه ست....
#عادله_زمانی
15 روز تا بهار
📷ونوس
@adelehz
دوست داشتنت همیشه حسی تازه ست....
#عادله_زمانی
15 روز تا بهار
📷ونوس
@adelehz
آدم عاقل میفهمه ک از غم خوردن کاری ساخته نیست، میزنه زیر خنده ... هر چه بادا باد
👤 هوشنگ مرادی کرمانی
@adelehz
الکی بخند :)
👤 هوشنگ مرادی کرمانی
@adelehz
الکی بخند :)
جانانه ی بهار
دخترک قرمز پوش
گیسوانت را میان شهرم باز کن
عطرت بپیچد لابلای نسیم..
بیا بهارم..بهار زیبای خوش خنده بیا که عجیب گرفتار زمستانم.بیا تا دنیا رنگ عشق بگیرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دخترک قرمز پوش
گیسوانت را میان شهرم باز کن
عطرت بپیچد لابلای نسیم..
بیا بهارم..بهار زیبای خوش خنده بیا که عجیب گرفتار زمستانم.بیا تا دنیا رنگ عشق بگیرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
غم به شما عمق میدهد و شادی ارتفاع.
غم ریشههایتان را گسترده میکند و شادی شاخههایتان را.
شادی مثل درختی است که به سمت آسمان میرود،
و
غم مانند ریشههایی که تا بطن زمین پایین میروند.
هر دو مورد نیازند، و هرچه درختی بلندتر شود، همزمان ریشههایش عمیقتر میشوند.
اوشو
@adelehz
غم ریشههایتان را گسترده میکند و شادی شاخههایتان را.
شادی مثل درختی است که به سمت آسمان میرود،
و
غم مانند ریشههایی که تا بطن زمین پایین میروند.
هر دو مورد نیازند، و هرچه درختی بلندتر شود، همزمان ریشههایش عمیقتر میشوند.
اوشو
@adelehz
لطفا فریب تبلیغات ماهواره ای خصوصا در مورد قرص و داروها رو نخورید .خدا میدونه با مصرف این داروها دراینده چه بلایی بسر بدن شخص میاد.
@adelehz
@adelehz
کم کم غروبای بهار شروع میشه و بارونهای گاه و بیگاه و تند
یکیم باید باشه که چای گرم و تازه دمش همیشه به راه باشه :)
@adelehz
یکیم باید باشه که چای گرم و تازه دمش همیشه به راه باشه :)
@adelehz
بچگی هامون وقتی دم سال تحویل لباس نو هامون و میپوشیدم و منتظر می نشستیم :)))))
@adelehz
@adelehz
صبح آمده
برخیز که خورشید تویی
در عالم ناامیدی
امید تویی
در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
📷ونوس
❤️14روز تا بهار
@adelehz
برخیز که خورشید تویی
در عالم ناامیدی
امید تویی
در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
📷ونوس
❤️14روز تا بهار
@adelehz
بله خورشید طلوع را فراموش نمیکند
حتی در پایان سرد ترین شب های سال بازهم خورشید می تابد.میداند که شاید نتواند تمام برفها را آب کند یا همه جا را گرم..اما بازهم امیدوار ست و دست از تابیدن برنمیدارد...خورشید پی به راز هستی برده ست امید را از دست نده حتی اگر بنظر کم اثر باشد..
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
حتی در پایان سرد ترین شب های سال بازهم خورشید می تابد.میداند که شاید نتواند تمام برفها را آب کند یا همه جا را گرم..اما بازهم امیدوار ست و دست از تابیدن برنمیدارد...خورشید پی به راز هستی برده ست امید را از دست نده حتی اگر بنظر کم اثر باشد..
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
كم كم داريم به ايامی نزديک ميشيم كه همه ميگن از این هفته نميايم ؛
ولی سال تحويلو با رئيس دانشگاه جشن ميگيرن :)))
@adelehz
ولی سال تحويلو با رئيس دانشگاه جشن ميگيرن :)))
@adelehz