"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مردم روستای کردنشین "کانی رش" بوکان به لک‌لک‌های بازگشته از کوچ سالیانه، برای ساخت آشیانه کمک می‌کنند.
مردی که از پایین دکل چوب می‌اندازد بالا، به رسم شاگرد بناهایی که آجر بالا می‌انداختند برای استاد بنا، با هر بالا انداختن چوب می‌گوید یالله اوستا....

خداوند لک لک ها را دوست دارد :)

@adelehz
حکایت ماست
وقتی از داشته هامون چشم برمیداریم
و فقط درگیر نداشته هامون هستیم.
@adelehz
دنیا به زن‌های مقاوم‌ نیاز دارد؛ زن‌هایی که بی‌توجه به محیط پیرامون‌شان، مشتاق، سرزنده و پرانرژی هستند؛ زن‌هایی که از گفتن حقیقت یا بیان اعتقادات‌شان نمی‌ترسند؛ سرشار از استعداد، عاطفه و مهربانی هستند؛ خودشان را با مردها مقایسه نمی‌کنند یا با سایر زن‌ها نمی‌جنگند، بلکه همه‌ی انسان‌ها را همان‌طور که هستند، می‌بینند و همواره در جست‌و‌جوی زندگی بهتر و عشق پایدار هستند.

📕 زن‌ایده‌آل
✍🏻 ماری‌ فرلئو
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این عسل داره نماز میخونه بعد میفهمه یکی داره یواشکی ازش فیلم میگیره و میخنده واکنشش و ببینید فقط :) ❤️
@adelehz
این چنین ست که بعد از تو قهوه های زیادی نوشیدم .اما هیچکدام قهوه ای که برای گرفتن فال تو نوشیده بودیم نشد.
آن قهوه ،قهوه ی خاصی نبود اما آن فال خاص ترین فالی بود که گرفته شد .فالی که برای تو بود ولی من درونش پیدا نشدم ...
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
Age Bad Shod
Mehdi Yaghmaei
🎧@adelehz
اگه بد شد..
مهدی یغمایی
بهار میتواند حسی نو در من ایجاد کند .مثلا اینکه بازهم تورا دوست داشته باشم.تعجب نکن
دوست داشتنت همیشه حسی تازه ست....
#عادله_زمانی
15 روز تا بهار
📷ونوس
@adelehz
آدم عاقل میفهمه ک از غم خوردن کاری ساخته نیست، میزنه زیر خنده ... هر چه بادا باد
👤 هوشنگ مرادی کرمانی

@adelehz

الکی بخند :)
جانانه ی بهار
دخترک قرمز پوش
گیسوانت را میان شهرم باز کن
عطرت بپیچد لابلای نسیم..
بیا بهارم..بهار زیبای خوش خنده بیا که عجیب گرفتار زمستانم.بیا تا دنیا رنگ عشق بگیرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
همین دیگه
@adelehz
غم به شما عمق می‌دهد و شادی ارتفاع.
غم ریشه‌هایتان را گسترده می‌کند و شادی شاخه‌هایتان را.
شادی مثل درختی است که به سمت آسمان می‌رود،
و
غم مانند ریشه‌هایی که تا بطن زمین پایین می‌روند.
هر دو مورد نیازند، و هرچه درختی بلندتر شود، هم‌زمان ریشه‌هایش عمیق‌تر می‌شوند.

اوشو
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لطفا فریب تبلیغات ماهواره ای خصوصا در مورد قرص و داروها رو نخورید .خدا میدونه با مصرف این داروها دراینده چه بلایی بسر بدن شخص میاد.
@adelehz
سر بگذارم روی شانه ات؟؟
بگذار دنیا بداند که همه چیز زیر سر من ست....
#عادله_زمانی
@adelehz
کم کم غروبای بهار شروع میشه و بارونهای گاه و بیگاه و تند
یکیم باید باشه که چای گرم و تازه دمش همیشه به راه باشه :)
@adelehz
بچگی هامون وقتی دم سال تحویل لباس نو هامون و میپوشیدم و منتظر می نشستیم :)))))
@adelehz
Ey Eshgh
Fereydoun
🎧@adelehz
ای عشق
فریدون آسرایی
صبح آمده
برخیز که خورشید تویی
در عالم ناامیدی
امید تویی
در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
📷ونوس
❤️14روز تا بهار

@adelehz
بله خورشید طلوع را فراموش نمیکند
حتی در پایان سرد ترین شب های سال بازهم خورشید می تابد.میداند که شاید نتواند تمام برفها را آب کند یا همه جا را گرم..اما بازهم امیدوار ست و دست از تابیدن برنمیدارد...خورشید پی به راز هستی برده ست امید را از دست نده حتی اگر بنظر کم اثر باشد..
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
جهت بخیر کردن روز
فقط اون بخار روی قوری 😍
@adelehz