"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دریاب بال خسته‌ ی جویندگان،
که ما
در اوج آرزو به هوای تو
می‌پریم ...

هوشنگ ابتهاج
@adelehz
شب بخیر ❤️❤️
@adelehz
صباح الخیر زد بلبل کجایی ساقیا برخیز...
که غّوغا می‌کند در سر خیال خواب دوشینم...!

حافظ
@adelehz
پ.ن صدای پای بهار به گوش می رسد.
من از صبح چیزهای زیادی آموختم
صبح معلم بزرگی برای بشر ست .
اما سیطره ی طلوع در صبح گسترده ست هرکس به توان خودش از صبح معنا و مفهوم برداشت میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤️❤️❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی هيچ چيزِ بزرگی ندارد. زندگی پُر است از چيزهای كوچک اما اگر تو بدانی كه چطور با اين چيزهایِ كوچک خوش باشی، آنها را به چيزهای بزرگ دگرگون خواهی كرد...

اشو
@adelehz
کاش دنیا دست زن ها بود،
زن ها که زاییده اند یعنی خلق کرده اند
و قدر مخلوق خودشان را می دانند.
قدر تحمل و حوصله و یکنواختی
و برای خود هیچ کاری نتوانستن را.
شاید مردها چون هیچ وقت
خالق نبوده اند، آنقدر خود را
به آب و آتش می زنند تا چیزی بیافرینند.
اگر دنیا دست زن ها بود، جنگ کجا بود؟

📕 سووشون
✍🏻 سیمین دانشور
@adelehz
در سر من هزاران جنگل درهم تنیده و آشفته ی استوایی انگار ایستاده ست...
به تو که فکر میکنم بوی کاج باران خورده در سرم به پا میشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه دلبر تنهای هفته ست.همه تا قبل آمدنش شور و هیاهو دارند اما به محض آمدنش فراموشش میکنند.جمعه منتهای حال خوب ست اگر که بخواهی اگر که انگ دلگیری به او نزنی جمعه هیچ چیز نداشته باشد سکوت دارد و همان برای آرامش کافی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
باور کن
که هر معجزه ای امکان پذیرست..
فقط کافیست باورت به خدا از دست نرود.
@adelehz
غروب جمعه دلگیرست .
صبح شنبه خسته کننده
از عصرهای پاییزی متنفرم
و از صبحهای زمستانی گریزان...
ما آدمهای همیشه در حال نالیدن که هنر زندگی کردن را یا نیاموختیم ویا هم فراموش کرده ایم .
تاکی میخواهیم با هر شرایطی ساز مخالف بزنیم و در هر حالی دنبال بهانه ای برای غر زدن باشیم.
اصلا آدمهای غرغروی بهانه گیر جز بدترین عذابهایی هستند که هرکس میتواند در زندگیش به آن مبتلا شود.
زندگی کردن هنرست ،دوست داشتن هنری بالاتر ولی هنرمند کسی ست که قدرت دوست داشتن چیزهایی که جذاب نیستند را دارد صرفا به این خاطر که عاشق زندگی ست .
این بار اگر خواستیم درمورد چیزی یا محیطی ناله کنیم یادمان بیاید که آدمهای غرغرو دوست نداشتنی ترین موجودات عالمند...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هنوز بعضی شبها دلم میخواهد بازگردم.بازگردم به تمام روزهایی که عاشق بودم .
میدانی حالا همه چیز آرام ست اشک نمی ریزم غمگین نیستم حتی دلتنگ هم نیستم.
اما جایی میان سینه ام خالی مانده ست.خلایی در وجودم مرا اسیر کرده ست.
نمیدانم روزی خواهی فهمید یا نه ولی بدتر از عاشق نبودن این حالی ست که من دارم .
حس خلا،خالی،سرد و بی باور به هیچ عشقی..
مثل یک باغ بی برگ وبار در زمستان...
#عادله_زمانی
@adelehz
الیس الله بکاف عبده

آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

سوره زمر|36

@adelehz
چند قدم مانده تا
دخترک زیبای بهار راه آمدن را بگشاید و پیرزن فرتوت زمستان ساک رفتنش را ببندد.
یکی می رود و یکی می آید ...هیچ زمستانی تا ابد ماندنی نیست.
#عادله_زمانی
18 روز تا بهار
@adelehz
خانه ات آباد بهار
بیا که دل هایمان
یخ زد در این زمستان ..
#عادله_زمانی
@adelehz