بعضی خیابانها را که میبینی
باخودت میگی یک چیزی کم است.
فکرمیکنی وناگهان میگویی آهافهمیدم
"او"کم است .این خیابان یک پیاده روی دونفره
کم دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
باخودت میگی یک چیزی کم است.
فکرمیکنی وناگهان میگویی آهافهمیدم
"او"کم است .این خیابان یک پیاده روی دونفره
کم دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
شب را برای درآغوش کشیدن افریدند یحتمل..
درآغوش کشیدن کسی،چیزی،هوایی،عطری،خیابانی،گل سری،وخلاصه هرچیزی که بتواند
دل آدم را آرام کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا🌙
درآغوش کشیدن کسی،چیزی،هوایی،عطری،خیابانی،گل سری،وخلاصه هرچیزی که بتواند
دل آدم را آرام کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا🌙
فرشته ها همه بال ندارند.
خیلیها بال هایشان را به دیگران میبخشند
تا راحت تر پرواز کنند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلیها بال هایشان را به دیگران میبخشند
تا راحت تر پرواز کنند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم همیشه ضرب المثل قشنگی
داردمیگوید خانه از دشمن پرباشد وازدوست
خالی نباشد.این یعنی آدمی دلگرم است
به مهمان خانه اش،به تنها نبودن،به بودن کسی حتی اگراو دوست نباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
داردمیگوید خانه از دشمن پرباشد وازدوست
خالی نباشد.این یعنی آدمی دلگرم است
به مهمان خانه اش،به تنها نبودن،به بودن کسی حتی اگراو دوست نباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعدازمرگ اگرتبدیل به خاک شوم دلم
میخواهدپای یک بوته ی گل بمانم ..تاهرصبح که بلبل برای بوییدن بویش به باغ سر زد.وآوازش رابلند سر داد زندگی از درون من نیز شروع کند به جوانه زدن..
#عادله_زمانی
@adelehz
میخواهدپای یک بوته ی گل بمانم ..تاهرصبح که بلبل برای بوییدن بویش به باغ سر زد.وآوازش رابلند سر داد زندگی از درون من نیز شروع کند به جوانه زدن..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موزیک امشب قطعه "دامن کشان"از علی زند وکیلی 🌜🎼🎧 ازرده دل از جفای یاری .... بی وفا یاری ....ماه افسونکاری...شب نخفتم ....
تمام عمر محسور باغهای گل هلندی
بودیم ،غافل ازاینکه هزارسال است
هرکداممان بینظیرترین باغ های گل
را کف خانه هامان داریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
بودیم ،غافل ازاینکه هزارسال است
هرکداممان بینظیرترین باغ های گل
را کف خانه هامان داریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
مواظب حرفهاو کارهایمان بیشترباشیم
نابود کردن قلب دیگری
به همین سادگیست که میبینید..
وخدامیداند بدون قلب زندگی کردن
چقدر سخت است.
@adelehz
نابود کردن قلب دیگری
به همین سادگیست که میبینید..
وخدامیداند بدون قلب زندگی کردن
چقدر سخت است.
@adelehz
من
یک فنجان چای هلدار
پنجره ای رو به خیابان
یک عصر تابستانی
وتویی که پشت میز روبروی من نشسته ای
چه کسی بود که میگفت خوشبختی رامعنا کردن کار دشواری ست ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
یک فنجان چای هلدار
پنجره ای رو به خیابان
یک عصر تابستانی
وتویی که پشت میز روبروی من نشسته ای
چه کسی بود که میگفت خوشبختی رامعنا کردن کار دشواری ست ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
درگام اول باید به شما یه عذرخواهی بدهکارباشم .بابت چند روزی که نتونستم هیچ مطلبی توی کانال انتشاربدم متاسفم😔وگام دوم یک تشکر جانانه است بخاطر حضورتون❤️من تک تک شما رو دوست خودم میدونم و این کانال جایی نیست که فقط بخوام تعداد اعضا بالا بره من به شما به چشم یکسری دوست مهربون نگاه میکنم و حضور یکی یکی ازشما رو ازته دل دوست دارم .ممنونم که باوجود اینکه کانال فعال نبود همراه من بودید و همراهی تون و ازمن نگرفتید ❤️❤️❤️ خوشحالم که هستید ..خوشحالم که شما رو پیدا کردم در این دنیای مجازی ❤️❤️❤️❤️
عزیز دلید شدیدا❤️🌹🌹
@adelehz
عزیز دلید شدیدا❤️🌹🌹
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای من ازعشق نگو
برای من از دوست داشتن بگو
که عشق چون طوفان ناگهان شروع میشود وناگهان تمام..
ودوست داشتن چون رگبارملایم بهاری ادامه دار
است ودل نواز
#عادله_زمانی
@adelehz
برای من از دوست داشتن بگو
که عشق چون طوفان ناگهان شروع میشود وناگهان تمام..
ودوست داشتن چون رگبارملایم بهاری ادامه دار
است ودل نواز
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک امشب خیلی اهنگ خاص و زیبایی ست.این اهنگ برای من خیلی خاطره انگیزه ❤️ ❤️
موزیک شب قطعه "بانوی خیال"ازمازیارجان فلاحی🎼🎧🌙
👇
@adelehz
موزیک شب قطعه "بانوی خیال"ازمازیارجان فلاحی🎼🎧🌙
👇
@adelehz