"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دختر 14 ساله گناه داره موهاشو بفروشن 😔
@adelehz
Ekhtiarieh [Nex1Music.IR]
Rastaak
موزیک شب
رستاک
اختیاریه
@adelehz
‏باز شب افتاد و
ما را دل همان جا شد که بود..

امیرخسرو دهلوی ⁩
شب خوش
@adelehz
اولین جمعه
آخرین ماه سال
بخیر بگذرد
الهی
@adelehz
جمعه منم
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
عجب ها :))) @adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما اینجا خدا تومن پول لوازم ارایش میدیم
اینا اونوقت چجوری نعمت خدا رو هدر میدن :/
نکن خوب خواهر من ://
@adelehz
ازدواج نکنید .
تا زمانیکه مطمین باشید شما متعهد میشویدنه فقط متاهل
ازدواج کردن زمانیکه میدانید هنوز نتوانسته اید دیگری رادرون قلبتان بکشید بزرگترین خیانت ست.حتی اگر هرگزبا او همبسترنشوید.
#عادله_زمانی
رها میکنم هرچیزی که اسیرم کرده ست
حتی اگر اسمش عشق باشد
هرچه مرا از انچه هستم دور کند غلط ست..
رها میکنم تا آرام شوم
این نه برای دیگران بلکه برای خودم خوب ست
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر کسی را دیدید که از کوچکترین چیزها لذت می برد،
محو طبیعت می شود، کمتر سخت می گیرد،
می بخشد، می خندد،
می خنداند و با خودش در یک صلح درونی ست،
او نه بی مشکل است نه شیرین مغز!
او طوفان های هولناکی را در زندگی پشت سر گذاشته و قدر آنچه امروز دارد را می داند.
او یاد گرفته است که لحظه لحظه ی زندگی را در آغوش بگیرد..
#شما_فرستادین
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یسریا هم کلا اینجورین
همیشه جایی هستن که نباید باشن 😒
فقط انگشت به دندان گزیدن آخرش 😂

@adelehz
هرچه خوبان دارند
تو یکجا داری 😍
#چای_تایم
@adelehz
و کبوتری که پشت پنجره‌ی خانه تو لانه می‌کند
اتفاقی آنجا نیامده
کوچه به کوچه گشته است
امن‌تر از خانه‌ی تو نیافته ای مهربان...
👤مهشید تمسکی

صبح به خیر ❤️
‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌@adelehz
قدیمی ها میگفتند هرکسی را بهرکاری ساختند.
حالا خدا هم مسوول گره های کور و مشکلاتی ست که واقعا درونشان گیر کرده ای با دندانت سعی نکن بازشان کنی بگذارشان کنار سر فرصت ببر بده به دست خدا
بگو خودت میدانی چگونه باز کنی شان..
او حرفت را مشکل و گره و دردت را یادش نمی رود سر وقتش به تو زنگ خواهد زد تا بروی و گره گشوده ات را پس بگیری ...
#عادله_زمانی

@adelehz
گفتم منم اهل خطا، گفتی که
بخشیدم، بیا..
گفتم شکستم توبه ها، گفتی که
بخشیدم بیا...
گفتم که ای ستار من، ای حضرت
غفار من
من بر خودم کردم جفا، گفتی که
بخشیدم بیا..
@adelehz
آخرین سنگر
چای داغ و خوش عطر و رنگه...
یعنی همه چیز و باید توش حل کنی و هم بزنی و به هیچی هم فکر نکنی :)
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادرم آن روزها همه چیز برایش حیف بود، جز خودش!
یک صندوق چوبی بزرگ داشت پر از چیزهای حیف!
در خانه ما به چیزهایی حیف گفته می‌شد که نباید آنها را مصرف می‌کردیم..!!
نباید به آنها دست می‌زدیم،
فقط هر چند وقت یک بار می‌توانستیم آنها را خیلی تند ببینیم و از شوق داشتن آنها حَظ کنیم و از حسرت نداشتن آنها غصه بخوریم!
حیف مادرم که دیگر نمی‌تواند درِ صندوقِ حیف را باز کند و چیزهای حیف را در بیاورد و با دست‌های ظریف و سفیدش، آنها را جلوی چشمان پر احساسش بگیرد و از تماشای آنها لذت ببرد!
مادرم هیچ وقت خود را جزو چیزهای حیف به حساب نیاورد...
دستهایش، چشم‌هایش، موهایش، قلبش، حافظه‌اش، همه چیزش را به کار انداخت و حسابی آنها را کهنه کرد.
حالا داشته‌هایش آنقدر کهنه شده که وصله بردار هم نیست...
حیفِ مادرم که قدر حیف‌ترین چیزها را ندانست!
قدر خودش را ندانست و جانش را برای چیزهایی که اصلا حیف نبودند تلف کرد...

👤 محمود کیانوش
📚 از بالای پله چهلم

@adelehz
همیشه به این فکر میکردم که آخرش چه میشود؟
و همیشه غصه ی آخرش مرا آرام نمیگذاشت
تا یک روز که فکر کردم چرا معطل آخرباشم چرا از همین حالا لذت زندگی و زنده ماندم را نبرم .
و دقیقا اینچنین شد که من بزرگترین راز زندگیم را کشف کردم.
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط سه هفته از سال 97باقی مانده ست. موافقید که هشتگ مهمترین اتفاق امسال و بذاریم؟ هرکس بگه امسال چه اتفاق مهمی در زندگیش رخ داد مثبت یا منفی..
anonymous poll

بله – 161
👍👍👍👍👍👍👍 91%

نه – 15
👍 9%

👥 176 people voted so far.