در جوانی و زیبایی و شور که همه هستند.
عاشق آن ست که در پیری همراهت بماند
عاشق آن ست که چین صورتت ،سفیدی مویت،اضافه شدن وزنت و یا حتی درد مدام زانویت را نبیند ..ولی برق چشمانت را حتی در پیری ببیند وبخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشق آن ست که در پیری همراهت بماند
عاشق آن ست که چین صورتت ،سفیدی مویت،اضافه شدن وزنت و یا حتی درد مدام زانویت را نبیند ..ولی برق چشمانت را حتی در پیری ببیند وبخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روز جهانی زبان مادری مبارک :))
@adelehz
@adelehz
گرچه یادی نمیکنی از من
رفتی و تا همیشه در یادی
سایهات را خدا نگه دارد
ای غم ای نعمتِ خدادادی!
سجاد سامانی
@adelehz
رفتی و تا همیشه در یادی
سایهات را خدا نگه دارد
ای غم ای نعمتِ خدادادی!
سجاد سامانی
@adelehz
جمعه منم
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
عجب ها :))) @adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما اینجا خدا تومن پول لوازم ارایش میدیم
اینا اونوقت چجوری نعمت خدا رو هدر میدن :/
نکن خوب خواهر من ://
@adelehz
اینا اونوقت چجوری نعمت خدا رو هدر میدن :/
نکن خوب خواهر من ://
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ازدواج نکنید .
تا زمانیکه مطمین باشید شما متعهد میشویدنه فقط متاهل
ازدواج کردن زمانیکه میدانید هنوز نتوانسته اید دیگری رادرون قلبتان بکشید بزرگترین خیانت ست.حتی اگر هرگزبا او همبسترنشوید.
#عادله_زمانی
تا زمانیکه مطمین باشید شما متعهد میشویدنه فقط متاهل
ازدواج کردن زمانیکه میدانید هنوز نتوانسته اید دیگری رادرون قلبتان بکشید بزرگترین خیانت ست.حتی اگر هرگزبا او همبسترنشوید.
#عادله_زمانی
رها میکنم هرچیزی که اسیرم کرده ست
حتی اگر اسمش عشق باشد
هرچه مرا از انچه هستم دور کند غلط ست..
رها میکنم تا آرام شوم
این نه برای دیگران بلکه برای خودم خوب ست
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر اسمش عشق باشد
هرچه مرا از انچه هستم دور کند غلط ست..
رها میکنم تا آرام شوم
این نه برای دیگران بلکه برای خودم خوب ست
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر کسی را دیدید که از کوچکترین چیزها لذت می برد،
محو طبیعت می شود، کمتر سخت می گیرد،
می بخشد، می خندد،
می خنداند و با خودش در یک صلح درونی ست،
او نه بی مشکل است نه شیرین مغز!
او طوفان های هولناکی را در زندگی پشت سر گذاشته و قدر آنچه امروز دارد را می داند.
او یاد گرفته است که لحظه لحظه ی زندگی را در آغوش بگیرد..
#شما_فرستادین
@adelehz
محو طبیعت می شود، کمتر سخت می گیرد،
می بخشد، می خندد،
می خنداند و با خودش در یک صلح درونی ست،
او نه بی مشکل است نه شیرین مغز!
او طوفان های هولناکی را در زندگی پشت سر گذاشته و قدر آنچه امروز دارد را می داند.
او یاد گرفته است که لحظه لحظه ی زندگی را در آغوش بگیرد..
#شما_فرستادین
@adelehz
و کبوتری که پشت پنجرهی خانه تو لانه میکند
اتفاقی آنجا نیامده
کوچه به کوچه گشته است
امنتر از خانهی تو نیافته ای مهربان...
👤مهشید تمسکی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
اتفاقی آنجا نیامده
کوچه به کوچه گشته است
امنتر از خانهی تو نیافته ای مهربان...
👤مهشید تمسکی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
قدیمی ها میگفتند هرکسی را بهرکاری ساختند.
حالا خدا هم مسوول گره های کور و مشکلاتی ست که واقعا درونشان گیر کرده ای با دندانت سعی نکن بازشان کنی بگذارشان کنار سر فرصت ببر بده به دست خدا
بگو خودت میدانی چگونه باز کنی شان..
او حرفت را مشکل و گره و دردت را یادش نمی رود سر وقتش به تو زنگ خواهد زد تا بروی و گره گشوده ات را پس بگیری ...
#عادله_زمانی
@adelehz
حالا خدا هم مسوول گره های کور و مشکلاتی ست که واقعا درونشان گیر کرده ای با دندانت سعی نکن بازشان کنی بگذارشان کنار سر فرصت ببر بده به دست خدا
بگو خودت میدانی چگونه باز کنی شان..
او حرفت را مشکل و گره و دردت را یادش نمی رود سر وقتش به تو زنگ خواهد زد تا بروی و گره گشوده ات را پس بگیری ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گفتم منم اهل خطا، گفتی که
بخشیدم، بیا..
گفتم شکستم توبه ها، گفتی که
بخشیدم بیا...
گفتم که ای ستار من، ای حضرت
غفار من
من بر خودم کردم جفا، گفتی که
بخشیدم بیا..
@adelehz
بخشیدم، بیا..
گفتم شکستم توبه ها، گفتی که
بخشیدم بیا...
گفتم که ای ستار من، ای حضرت
غفار من
من بر خودم کردم جفا، گفتی که
بخشیدم بیا..
@adelehz
آخرین سنگر
چای داغ و خوش عطر و رنگه...
یعنی همه چیز و باید توش حل کنی و هم بزنی و به هیچی هم فکر نکنی :)
@adelehz
چای داغ و خوش عطر و رنگه...
یعنی همه چیز و باید توش حل کنی و هم بزنی و به هیچی هم فکر نکنی :)
@adelehz