خداوند عهده دار کار حضرت یوسف شد.
پس قافله ای را نیازمند آب نمود تا او را از چاه بیرون آورد سپس عزیز مصر را نیازمند فرزند نمود تا او را به فرزندی بپذیرد.
سپس پادشاه را محتاج تعبیر خواب کرد تا او را از زندان خارج کند سپس همه مصریان را نیازمند غذا نمود تا او عزیز مصر شود.
اگر خدا عهده دار کارت شود همه عوامل خوشبختی را بدون اینکه احساس کنی برایت آماده میکند فقط با صداقت بگو کارم را به خدا می سپارم.
خدایا فقط بودن تو ما را کفایت است.
@adelehz
پس قافله ای را نیازمند آب نمود تا او را از چاه بیرون آورد سپس عزیز مصر را نیازمند فرزند نمود تا او را به فرزندی بپذیرد.
سپس پادشاه را محتاج تعبیر خواب کرد تا او را از زندان خارج کند سپس همه مصریان را نیازمند غذا نمود تا او عزیز مصر شود.
اگر خدا عهده دار کارت شود همه عوامل خوشبختی را بدون اینکه احساس کنی برایت آماده میکند فقط با صداقت بگو کارم را به خدا می سپارم.
خدایا فقط بودن تو ما را کفایت است.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه زمستان شهامت این را داشت که به بهار تبدیل بشود،چه کسی میتواند بگوید که تو نمیتوانی شکوفا بشوی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
در جوانی و زیبایی و شور که همه هستند.
عاشق آن ست که در پیری همراهت بماند
عاشق آن ست که چین صورتت ،سفیدی مویت،اضافه شدن وزنت و یا حتی درد مدام زانویت را نبیند ..ولی برق چشمانت را حتی در پیری ببیند وبخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشق آن ست که در پیری همراهت بماند
عاشق آن ست که چین صورتت ،سفیدی مویت،اضافه شدن وزنت و یا حتی درد مدام زانویت را نبیند ..ولی برق چشمانت را حتی در پیری ببیند وبخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روز جهانی زبان مادری مبارک :))
@adelehz
@adelehz
گرچه یادی نمیکنی از من
رفتی و تا همیشه در یادی
سایهات را خدا نگه دارد
ای غم ای نعمتِ خدادادی!
سجاد سامانی
@adelehz
رفتی و تا همیشه در یادی
سایهات را خدا نگه دارد
ای غم ای نعمتِ خدادادی!
سجاد سامانی
@adelehz
جمعه منم
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
عجب ها :))) @adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما اینجا خدا تومن پول لوازم ارایش میدیم
اینا اونوقت چجوری نعمت خدا رو هدر میدن :/
نکن خوب خواهر من ://
@adelehz
اینا اونوقت چجوری نعمت خدا رو هدر میدن :/
نکن خوب خواهر من ://
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ازدواج نکنید .
تا زمانیکه مطمین باشید شما متعهد میشویدنه فقط متاهل
ازدواج کردن زمانیکه میدانید هنوز نتوانسته اید دیگری رادرون قلبتان بکشید بزرگترین خیانت ست.حتی اگر هرگزبا او همبسترنشوید.
#عادله_زمانی
تا زمانیکه مطمین باشید شما متعهد میشویدنه فقط متاهل
ازدواج کردن زمانیکه میدانید هنوز نتوانسته اید دیگری رادرون قلبتان بکشید بزرگترین خیانت ست.حتی اگر هرگزبا او همبسترنشوید.
#عادله_زمانی
رها میکنم هرچیزی که اسیرم کرده ست
حتی اگر اسمش عشق باشد
هرچه مرا از انچه هستم دور کند غلط ست..
رها میکنم تا آرام شوم
این نه برای دیگران بلکه برای خودم خوب ست
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر اسمش عشق باشد
هرچه مرا از انچه هستم دور کند غلط ست..
رها میکنم تا آرام شوم
این نه برای دیگران بلکه برای خودم خوب ست
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر کسی را دیدید که از کوچکترین چیزها لذت می برد،
محو طبیعت می شود، کمتر سخت می گیرد،
می بخشد، می خندد،
می خنداند و با خودش در یک صلح درونی ست،
او نه بی مشکل است نه شیرین مغز!
او طوفان های هولناکی را در زندگی پشت سر گذاشته و قدر آنچه امروز دارد را می داند.
او یاد گرفته است که لحظه لحظه ی زندگی را در آغوش بگیرد..
#شما_فرستادین
@adelehz
محو طبیعت می شود، کمتر سخت می گیرد،
می بخشد، می خندد،
می خنداند و با خودش در یک صلح درونی ست،
او نه بی مشکل است نه شیرین مغز!
او طوفان های هولناکی را در زندگی پشت سر گذاشته و قدر آنچه امروز دارد را می داند.
او یاد گرفته است که لحظه لحظه ی زندگی را در آغوش بگیرد..
#شما_فرستادین
@adelehz