ازبین گلها باید برای معشوق
افتاب گردان هدیه برد..
تابیاموزد درهنگامی که خورشید زندگیش نیستی
روی بپوشاند...ازماباقی
#عادله_زمانی
@adelehz
افتاب گردان هدیه برد..
تابیاموزد درهنگامی که خورشید زندگیش نیستی
روی بپوشاند...ازماباقی
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه هر روز صبحی تازه اغازمیشود
یعنی امید هنوز ادامه دارد.
امروز شباهتی به دیروز ندارد.
امروز یک روزجدید،شانس جدید وامید جدید است.
@adelehz
یعنی امید هنوز ادامه دارد.
امروز شباهتی به دیروز ندارد.
امروز یک روزجدید،شانس جدید وامید جدید است.
@adelehz
دورتان را باادمهایی که دوستتان دارند
پرکنید.دوست داشتن معنای فراخی دارد
حتی آن کسی که بیشترازهمه ازاو ناراحتید شاید به گونه ای دوستتان داشته باشد که هیچ کس نتواند...
#عادله_زمانی
@adelehz
پرکنید.دوست داشتن معنای فراخی دارد
حتی آن کسی که بیشترازهمه ازاو ناراحتید شاید به گونه ای دوستتان داشته باشد که هیچ کس نتواند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه حس خوشگل و نابی داره این صحنه ❤️❤️❤️❤️
@adelehz
@adelehz
چه بخواهید چه نخواهیدچه قبول کنید
چه نه
واقعیت این است.که شما بالاخره
یک روزی،یک جایی
بشدت دلتنگ یک نفرخواهید شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
چه نه
واقعیت این است.که شما بالاخره
یک روزی،یک جایی
بشدت دلتنگ یک نفرخواهید شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی خیابانها را که میبینی
باخودت میگی یک چیزی کم است.
فکرمیکنی وناگهان میگویی آهافهمیدم
"او"کم است .این خیابان یک پیاده روی دونفره
کم دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
باخودت میگی یک چیزی کم است.
فکرمیکنی وناگهان میگویی آهافهمیدم
"او"کم است .این خیابان یک پیاده روی دونفره
کم دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
شب را برای درآغوش کشیدن افریدند یحتمل..
درآغوش کشیدن کسی،چیزی،هوایی،عطری،خیابانی،گل سری،وخلاصه هرچیزی که بتواند
دل آدم را آرام کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا🌙
درآغوش کشیدن کسی،چیزی،هوایی،عطری،خیابانی،گل سری،وخلاصه هرچیزی که بتواند
دل آدم را آرام کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا🌙
فرشته ها همه بال ندارند.
خیلیها بال هایشان را به دیگران میبخشند
تا راحت تر پرواز کنند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلیها بال هایشان را به دیگران میبخشند
تا راحت تر پرواز کنند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم همیشه ضرب المثل قشنگی
داردمیگوید خانه از دشمن پرباشد وازدوست
خالی نباشد.این یعنی آدمی دلگرم است
به مهمان خانه اش،به تنها نبودن،به بودن کسی حتی اگراو دوست نباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
داردمیگوید خانه از دشمن پرباشد وازدوست
خالی نباشد.این یعنی آدمی دلگرم است
به مهمان خانه اش،به تنها نبودن،به بودن کسی حتی اگراو دوست نباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعدازمرگ اگرتبدیل به خاک شوم دلم
میخواهدپای یک بوته ی گل بمانم ..تاهرصبح که بلبل برای بوییدن بویش به باغ سر زد.وآوازش رابلند سر داد زندگی از درون من نیز شروع کند به جوانه زدن..
#عادله_زمانی
@adelehz
میخواهدپای یک بوته ی گل بمانم ..تاهرصبح که بلبل برای بوییدن بویش به باغ سر زد.وآوازش رابلند سر داد زندگی از درون من نیز شروع کند به جوانه زدن..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موزیک امشب قطعه "دامن کشان"از علی زند وکیلی 🌜🎼🎧 ازرده دل از جفای یاری .... بی وفا یاری ....ماه افسونکاری...شب نخفتم ....
تمام عمر محسور باغهای گل هلندی
بودیم ،غافل ازاینکه هزارسال است
هرکداممان بینظیرترین باغ های گل
را کف خانه هامان داریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
بودیم ،غافل ازاینکه هزارسال است
هرکداممان بینظیرترین باغ های گل
را کف خانه هامان داریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
مواظب حرفهاو کارهایمان بیشترباشیم
نابود کردن قلب دیگری
به همین سادگیست که میبینید..
وخدامیداند بدون قلب زندگی کردن
چقدر سخت است.
@adelehz
نابود کردن قلب دیگری
به همین سادگیست که میبینید..
وخدامیداند بدون قلب زندگی کردن
چقدر سخت است.
@adelehz