"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

آموخته‌ام که نباید وابسته شد؛
نه به هیچ‌ کسی
نه به هیچ رابطه‌ای...

و این لعنتی،
نشدنی‌ترین کاری بود که آموختم...

آنا گاوالدا
@adelehz
یک روز باید لباسم را برعکس به تن کنم .و کفشهایم را جابه جابه پا..
اگر میپرسی چرا؟و یا یعنی چه
میگویم که یک روز تلاش کنم خودم نباشم و به جای خودم دیگرانی باشم که با انها در ارتباطم .
همیشه از پنجره ی خانه ی خودم به همسایه نگاه کردم یک بار اما چرا کنار پنجره ی همسایه نایستم؟
این مشکل خیلی از ماست .مایی که همیشه از دیگران متوقعیم ولی نگاهی به خودمان نمی اندازیم .
به حرفهایمان کارهایمان لحن گفتارمان حتی کلماتمان بی توجه ایم .نمیدانیم که آیا واقعا برای طرف مقابل همان اندازه حق به جانبیم که خودمان تصور میکنیم!
بنظرم نه ماهی که هفته ای یکبار هرکداممان باید لباسمان را برعکس به تن کنیم و پشت پنجره ی همسایه بایستیم .تا درک کنیم که همیشه هم آدم بد داستان طرف مقابل نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Siavash Ghomayshi – Ashegh
آقای سیاووش قمیشی به خودت بیا
بببین آهنگاتو
نکن با ما این کارا رو مرد :)
@adelehz
صبحت بخیر عزیزم
هرکجا هستی
نگاهی به چشمانت در آیینه بنداز تا بفهمی خورشید از کدام جهت می تابد .
#عادله_زمانی
@adrlehz
زندگی توی همچین خونه ای یکی از ارزوهای منه ...مردم براش به معنی واقعی کلمه :)
@adelehz
از شروع شدن نترس ...
خورشید در دل سیاهی مطلق شروع به تابیدن و باور خود میکند و اینگونه صبح متولد میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک روز آدم مورد نظرت را پیدا می‏کنی.
آن‏وقت یاد می‏گیری که خیلی بیشتر به خودت اعتماد کنی. من که نظرم این است. پس به چیزی کمتر از این قانع نشو!
در این دنیا بعضی کارها هست که باید تنهایی بکنی و کارهایی که فقط باید با یکی دیگر بکنی ... مهم این است که این دو تا را درست به‌اندازه با هم جمع کنی.

📕 پس از تاریکی
✍🏻 هاروکی موراکامی

@adelehz
آن که در باغ دلم ریشه فرو برده ز نو
گر چه نوخیز نهالیست سراپا ثمر است

وحشی بافقی
@adelehz
امشب
باران می بارد ..بعد از مدتها یادت افتادم
نمیگویم الزایمر دارم و کاملا از یاد بردمت ...نه من هر روز لحظاتی ناخوداگاه بیاد می اورمت...
ولی امشب فرق دارد
امشب به شکل شبهایی که عاشقت بودم بیادت افتادم بیاد همان شبهای بارانی که نگرانت میشدم و یادم می افتاد که شب تا دیروقت بیرون از خانه ای و ممکن ست در شبگردی هایت سرما بخوری ..
بیاد آن شبهایی که نمیدانستم خوابی یا بیدار
بیاد شبهایی که کنترل اشکهایم در نبودت مشکل بود ..
گرچه که دیگر هیچ چیز مثل آن روزها نیست گرچه که دیگر هیچکداممان شبیه ان روزها وشبها نیستیم ولی خاطرات حتی اگر یک روز از عمرمان هم باقی مانده باشد کار خودشان را میکنند.
بهر روی
عزیز راه دور
عزیز دور افتاده
امشب باران بارید و باران تورا با خودش آورد و میدانم که فردا با طلوع خورشید تو نیز رفته ای ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اسفندی ها
ته تغاری های سال
تولدتون مبارک ❤️
به اسفند خوش امدید .
این اخرین روزهای سال تان
پرازبرکت ...پر از لطف خداوند . .پراز خوشی ...
اخرین ماه سال 1397 مبارک
@adelehz
برای اسفند دل نگرانم
نکند دلش بشکند
چه صبورست ...
وقتی از آمدنش هیچ کس نمیبیندش وهمه منتظر بهارند.
همه آغوش باز کرده اند و دلشان بهار میخواهد...
برای اسفند نگرانم.
#عادله_زمانی
@adelehz
با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر
هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

هر کسی در دلِ من جای خودش را دارد
جانشینِ تو در این سینه خداوند نشد...

فاضل نظری
@adelehz