سفر
بخشی از زندگیست
گاهی سفری به خارج از وجودت و گاهی سفری به درون خودت ...
هر سفری اما پایانی دارد
و چه خوش لحظه ای ست که ادم دربگشاید وبگوید هیچ جایی
خانه خودم نمی شود...
#عادله_زمانی
پ.ن انصافا هیچ جا خونه خود آدم نمیشه
@adelehz
بخشی از زندگیست
گاهی سفری به خارج از وجودت و گاهی سفری به درون خودت ...
هر سفری اما پایانی دارد
و چه خوش لحظه ای ست که ادم دربگشاید وبگوید هیچ جایی
خانه خودم نمی شود...
#عادله_زمانی
پ.ن انصافا هیچ جا خونه خود آدم نمیشه
@adelehz
زندگی
صد رنگ دارد
هرکدام از رنگهایش به تنهایی خیلی خاص نیستند اما درکنارهم ست که معنا می یابند
از روزهای رنگی استقبال کن اینها هرکدامشان رجی از زندگیت هستند.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
صد رنگ دارد
هرکدام از رنگهایش به تنهایی خیلی خاص نیستند اما درکنارهم ست که معنا می یابند
از روزهای رنگی استقبال کن اینها هرکدامشان رجی از زندگیت هستند.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
و خدا
جهان را زیبا طرح زد
برای دل بندگانش
وگرنه اینهمه زیبایی را چگونه میتوان در دل خاک و اسمان ریخت...
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان را زیبا طرح زد
برای دل بندگانش
وگرنه اینهمه زیبایی را چگونه میتوان در دل خاک و اسمان ریخت...
#عادله_زمانی
@adelehz
آموختهام که نباید وابسته شد؛
نه به هیچ کسی
نه به هیچ رابطهای...
و این لعنتی،
نشدنیترین کاری بود که آموختم...
آنا گاوالدا
@adelehz
آموختهام که نباید وابسته شد؛
نه به هیچ کسی
نه به هیچ رابطهای...
و این لعنتی،
نشدنیترین کاری بود که آموختم...
آنا گاوالدا
@adelehz
یک روز باید لباسم را برعکس به تن کنم .و کفشهایم را جابه جابه پا..
اگر میپرسی چرا؟و یا یعنی چه
میگویم که یک روز تلاش کنم خودم نباشم و به جای خودم دیگرانی باشم که با انها در ارتباطم .
همیشه از پنجره ی خانه ی خودم به همسایه نگاه کردم یک بار اما چرا کنار پنجره ی همسایه نایستم؟
این مشکل خیلی از ماست .مایی که همیشه از دیگران متوقعیم ولی نگاهی به خودمان نمی اندازیم .
به حرفهایمان کارهایمان لحن گفتارمان حتی کلماتمان بی توجه ایم .نمیدانیم که آیا واقعا برای طرف مقابل همان اندازه حق به جانبیم که خودمان تصور میکنیم!
بنظرم نه ماهی که هفته ای یکبار هرکداممان باید لباسمان را برعکس به تن کنیم و پشت پنجره ی همسایه بایستیم .تا درک کنیم که همیشه هم آدم بد داستان طرف مقابل نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر میپرسی چرا؟و یا یعنی چه
میگویم که یک روز تلاش کنم خودم نباشم و به جای خودم دیگرانی باشم که با انها در ارتباطم .
همیشه از پنجره ی خانه ی خودم به همسایه نگاه کردم یک بار اما چرا کنار پنجره ی همسایه نایستم؟
این مشکل خیلی از ماست .مایی که همیشه از دیگران متوقعیم ولی نگاهی به خودمان نمی اندازیم .
به حرفهایمان کارهایمان لحن گفتارمان حتی کلماتمان بی توجه ایم .نمیدانیم که آیا واقعا برای طرف مقابل همان اندازه حق به جانبیم که خودمان تصور میکنیم!
بنظرم نه ماهی که هفته ای یکبار هرکداممان باید لباسمان را برعکس به تن کنیم و پشت پنجره ی همسایه بایستیم .تا درک کنیم که همیشه هم آدم بد داستان طرف مقابل نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبحت بخیر عزیزم
هرکجا هستی
نگاهی به چشمانت در آیینه بنداز تا بفهمی خورشید از کدام جهت می تابد .
#عادله_زمانی
@adrlehz
هرکجا هستی
نگاهی به چشمانت در آیینه بنداز تا بفهمی خورشید از کدام جهت می تابد .
#عادله_زمانی
@adrlehz
زندگی توی همچین خونه ای یکی از ارزوهای منه ...مردم براش به معنی واقعی کلمه :)
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
از شروع شدن نترس ...
خورشید در دل سیاهی مطلق شروع به تابیدن و باور خود میکند و اینگونه صبح متولد میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
خورشید در دل سیاهی مطلق شروع به تابیدن و باور خود میکند و اینگونه صبح متولد میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
یک روز آدم مورد نظرت را پیدا میکنی.
آنوقت یاد میگیری که خیلی بیشتر به خودت اعتماد کنی. من که نظرم این است. پس به چیزی کمتر از این قانع نشو!
در این دنیا بعضی کارها هست که باید تنهایی بکنی و کارهایی که فقط باید با یکی دیگر بکنی ... مهم این است که این دو تا را درست بهاندازه با هم جمع کنی.
📕 پس از تاریکی
✍🏻 هاروکی موراکامی
@adelehz
آنوقت یاد میگیری که خیلی بیشتر به خودت اعتماد کنی. من که نظرم این است. پس به چیزی کمتر از این قانع نشو!
در این دنیا بعضی کارها هست که باید تنهایی بکنی و کارهایی که فقط باید با یکی دیگر بکنی ... مهم این است که این دو تا را درست بهاندازه با هم جمع کنی.
📕 پس از تاریکی
✍🏻 هاروکی موراکامی
@adelehz
امشب
باران می بارد ..بعد از مدتها یادت افتادم
نمیگویم الزایمر دارم و کاملا از یاد بردمت ...نه من هر روز لحظاتی ناخوداگاه بیاد می اورمت...
ولی امشب فرق دارد
امشب به شکل شبهایی که عاشقت بودم بیادت افتادم بیاد همان شبهای بارانی که نگرانت میشدم و یادم می افتاد که شب تا دیروقت بیرون از خانه ای و ممکن ست در شبگردی هایت سرما بخوری ..
بیاد آن شبهایی که نمیدانستم خوابی یا بیدار
بیاد شبهایی که کنترل اشکهایم در نبودت مشکل بود ..
گرچه که دیگر هیچ چیز مثل آن روزها نیست گرچه که دیگر هیچکداممان شبیه ان روزها وشبها نیستیم ولی خاطرات حتی اگر یک روز از عمرمان هم باقی مانده باشد کار خودشان را میکنند.
بهر روی
عزیز راه دور
عزیز دور افتاده
امشب باران بارید و باران تورا با خودش آورد و میدانم که فردا با طلوع خورشید تو نیز رفته ای ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
باران می بارد ..بعد از مدتها یادت افتادم
نمیگویم الزایمر دارم و کاملا از یاد بردمت ...نه من هر روز لحظاتی ناخوداگاه بیاد می اورمت...
ولی امشب فرق دارد
امشب به شکل شبهایی که عاشقت بودم بیادت افتادم بیاد همان شبهای بارانی که نگرانت میشدم و یادم می افتاد که شب تا دیروقت بیرون از خانه ای و ممکن ست در شبگردی هایت سرما بخوری ..
بیاد آن شبهایی که نمیدانستم خوابی یا بیدار
بیاد شبهایی که کنترل اشکهایم در نبودت مشکل بود ..
گرچه که دیگر هیچ چیز مثل آن روزها نیست گرچه که دیگر هیچکداممان شبیه ان روزها وشبها نیستیم ولی خاطرات حتی اگر یک روز از عمرمان هم باقی مانده باشد کار خودشان را میکنند.
بهر روی
عزیز راه دور
عزیز دور افتاده
امشب باران بارید و باران تورا با خودش آورد و میدانم که فردا با طلوع خورشید تو نیز رفته ای ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz