ازبین گلها باید برای معشوق
افتاب گردان هدیه برد..
تابیاموزد درهنگامی که خورشید زندگیش نیستی
روی بپوشاند...ازماباقی
#عادله_زمانی
@adelehz
افتاب گردان هدیه برد..
تابیاموزد درهنگامی که خورشید زندگیش نیستی
روی بپوشاند...ازماباقی
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه هر روز صبحی تازه اغازمیشود
یعنی امید هنوز ادامه دارد.
امروز شباهتی به دیروز ندارد.
امروز یک روزجدید،شانس جدید وامید جدید است.
@adelehz
یعنی امید هنوز ادامه دارد.
امروز شباهتی به دیروز ندارد.
امروز یک روزجدید،شانس جدید وامید جدید است.
@adelehz
دورتان را باادمهایی که دوستتان دارند
پرکنید.دوست داشتن معنای فراخی دارد
حتی آن کسی که بیشترازهمه ازاو ناراحتید شاید به گونه ای دوستتان داشته باشد که هیچ کس نتواند...
#عادله_زمانی
@adelehz
پرکنید.دوست داشتن معنای فراخی دارد
حتی آن کسی که بیشترازهمه ازاو ناراحتید شاید به گونه ای دوستتان داشته باشد که هیچ کس نتواند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه حس خوشگل و نابی داره این صحنه ❤️❤️❤️❤️
@adelehz
@adelehz
چه بخواهید چه نخواهیدچه قبول کنید
چه نه
واقعیت این است.که شما بالاخره
یک روزی،یک جایی
بشدت دلتنگ یک نفرخواهید شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
چه نه
واقعیت این است.که شما بالاخره
یک روزی،یک جایی
بشدت دلتنگ یک نفرخواهید شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی خیابانها را که میبینی
باخودت میگی یک چیزی کم است.
فکرمیکنی وناگهان میگویی آهافهمیدم
"او"کم است .این خیابان یک پیاده روی دونفره
کم دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
باخودت میگی یک چیزی کم است.
فکرمیکنی وناگهان میگویی آهافهمیدم
"او"کم است .این خیابان یک پیاده روی دونفره
کم دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
شب را برای درآغوش کشیدن افریدند یحتمل..
درآغوش کشیدن کسی،چیزی،هوایی،عطری،خیابانی،گل سری،وخلاصه هرچیزی که بتواند
دل آدم را آرام کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا🌙
درآغوش کشیدن کسی،چیزی،هوایی،عطری،خیابانی،گل سری،وخلاصه هرچیزی که بتواند
دل آدم را آرام کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا🌙
فرشته ها همه بال ندارند.
خیلیها بال هایشان را به دیگران میبخشند
تا راحت تر پرواز کنند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلیها بال هایشان را به دیگران میبخشند
تا راحت تر پرواز کنند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم همیشه ضرب المثل قشنگی
داردمیگوید خانه از دشمن پرباشد وازدوست
خالی نباشد.این یعنی آدمی دلگرم است
به مهمان خانه اش،به تنها نبودن،به بودن کسی حتی اگراو دوست نباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
داردمیگوید خانه از دشمن پرباشد وازدوست
خالی نباشد.این یعنی آدمی دلگرم است
به مهمان خانه اش،به تنها نبودن،به بودن کسی حتی اگراو دوست نباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعدازمرگ اگرتبدیل به خاک شوم دلم
میخواهدپای یک بوته ی گل بمانم ..تاهرصبح که بلبل برای بوییدن بویش به باغ سر زد.وآوازش رابلند سر داد زندگی از درون من نیز شروع کند به جوانه زدن..
#عادله_زمانی
@adelehz
میخواهدپای یک بوته ی گل بمانم ..تاهرصبح که بلبل برای بوییدن بویش به باغ سر زد.وآوازش رابلند سر داد زندگی از درون من نیز شروع کند به جوانه زدن..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موزیک امشب قطعه "دامن کشان"از علی زند وکیلی 🌜🎼🎧 ازرده دل از جفای یاری .... بی وفا یاری ....ماه افسونکاری...شب نخفتم ....