امسال چیکار کردین تو ولنتاین؟
anonymous poll
ما بهر تماشای جهان آمده ایم :( – 131
👍👍👍👍👍👍👍 86%
کادو گرفتم کادو دادم :) – 21
👍 14%
👥 152 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
ما بهر تماشای جهان آمده ایم :( – 131
👍👍👍👍👍👍👍 86%
کادو گرفتم کادو دادم :) – 21
👍 14%
👥 152 people voted so far. Poll closed.
خداوکیلی اینارو چه جوری از مامان باباتون قایم میکنید؟؟؟
مامان بابای من هنوز نمیدونن من تایتانیک و بدون سانسور دیدم :))))))
@adelehz
مامان بابای من هنوز نمیدونن من تایتانیک و بدون سانسور دیدم :))))))
@adelehz
این یه گلفروشی توی امریکاست
وتمام این گلها مجانی هستند.صاحب فروشگاه این گلها رو برای مشتریان قرار داده تا هرکس گلی برداره و به این ترتیب همه خصوصا افراد مسن از روز عشق لذت ببرند.
چقدر زیبا...
ارسالی از اعضای کانال
@adelehz
وتمام این گلها مجانی هستند.صاحب فروشگاه این گلها رو برای مشتریان قرار داده تا هرکس گلی برداره و به این ترتیب همه خصوصا افراد مسن از روز عشق لذت ببرند.
چقدر زیبا...
ارسالی از اعضای کانال
@adelehz
وقتی میگیم شورشو دراورده دقیقا از چی حرف میزنیم.
اینو کجا میشه گذاشت؟والله واسه پذیراییم بزرگه چه برسه اتاق خواب 😐
@adelehz
اینو کجا میشه گذاشت؟والله واسه پذیراییم بزرگه چه برسه اتاق خواب 😐
@adelehz
جمعه که می آید ،دلم میخواهد بساط تمام شمعدانی های شهر را جمع کنم بزنم زیر بغلم و بیارمشان دورتادور حیاط بچینمشان.شاید بپرسی چرا شمعدانی ها؟چرا جمعه ...
چون جمعه روز عاشقی
#عادله_زمانی
@adelehz
چون جمعه روز عاشقی
#عادله_زمانی
@adelehz
به من از روزهای خوب بگو از رویاهای آبی از فرداهای درخشان
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
میخندی و صبح و روشنی میشکفد
بر باغ امید، روزنی میشکفد
در دفتر شعرِ چشمهایت، غزلی
هر بار که پلک میزنی، میشکفد
مهدی شعبانی
@adelehz
بر باغ امید، روزنی میشکفد
در دفتر شعرِ چشمهایت، غزلی
هر بار که پلک میزنی، میشکفد
مهدی شعبانی
@adelehz
.
اصولا كساييكه كتاب ميخونن دو دسته ن:
دسته ي اول اوني كه روي كتابشون حساسن، لاي صفحات نشانك ميذارن،به ندر ت كتاب به كسي قرض ميدن و خلاصه مثل چشماشون مراقب كتاباشونن
و اما دسته ي دوم(كه منم جزوشونم):
هميشه جلد كتاباشون تا خورده، صدتا نشانك خريدنو از شنبه قراره بذارن لاي صفحات كتابشون،هميشه گوشه صفحه رو تا ميزنن و خلاصه يه فرقي هست بين كتاباي خونده شده و خونده نشدشون
.
.
در دفاع از خودم و افراد دسته ي دوم بايد بگم كه هميشه به اين فكر ميكنم كه بايد يه فرقي بين كتاب من و اون كتاباي نو و فروشي تو كتابفروشي ها باشه
امضاي خودم بوي ادكلنمو جاي دستم بمونه روي كتابم تا با تمام وجود حس كنم كه مال خودمه..
پ ن:اين كتاب سومين كتابي بود كه از خالد حسيني خوندم البته بايد بگم متفاوت ترين،هر فصل از زبان يه شخصيت نوشته شده مخاطب خيلي با چالش روبرو ميشه و بيشتر جاهاي كتاب شاهد تابو شكني هاي اخلاقي ميشيم كه توي دو كتاب قبلي كمتر ديده شدن.
#بادبادك_باز
#هزار_خورشيد_تابان
#و_كوهستان_طنين_انداز_شد
🖋سارا اشرفي
@adelehz
اصولا كساييكه كتاب ميخونن دو دسته ن:
دسته ي اول اوني كه روي كتابشون حساسن، لاي صفحات نشانك ميذارن،به ندر ت كتاب به كسي قرض ميدن و خلاصه مثل چشماشون مراقب كتاباشونن
و اما دسته ي دوم(كه منم جزوشونم):
هميشه جلد كتاباشون تا خورده، صدتا نشانك خريدنو از شنبه قراره بذارن لاي صفحات كتابشون،هميشه گوشه صفحه رو تا ميزنن و خلاصه يه فرقي هست بين كتاباي خونده شده و خونده نشدشون
.
.
در دفاع از خودم و افراد دسته ي دوم بايد بگم كه هميشه به اين فكر ميكنم كه بايد يه فرقي بين كتاب من و اون كتاباي نو و فروشي تو كتابفروشي ها باشه
امضاي خودم بوي ادكلنمو جاي دستم بمونه روي كتابم تا با تمام وجود حس كنم كه مال خودمه..
پ ن:اين كتاب سومين كتابي بود كه از خالد حسيني خوندم البته بايد بگم متفاوت ترين،هر فصل از زبان يه شخصيت نوشته شده مخاطب خيلي با چالش روبرو ميشه و بيشتر جاهاي كتاب شاهد تابو شكني هاي اخلاقي ميشيم كه توي دو كتاب قبلي كمتر ديده شدن.
#بادبادك_باز
#هزار_خورشيد_تابان
#و_كوهستان_طنين_انداز_شد
🖋سارا اشرفي
@adelehz
عزیزم
تا وقتی زیبایی وجوان
تاوقتی مشهوری و پولدار
هرکسی میتواند عاشقت شود .
اما عاشق واقعی کسی ست که وقتی تو آدم خاصی نباشی دوستت بدارد .
به بودن های ابتدای راه نیست به ماندن های ،تا انتهای راه ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
تا وقتی زیبایی وجوان
تاوقتی مشهوری و پولدار
هرکسی میتواند عاشقت شود .
اما عاشق واقعی کسی ست که وقتی تو آدم خاصی نباشی دوستت بدارد .
به بودن های ابتدای راه نیست به ماندن های ،تا انتهای راه ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
در روزهای آرام نوجوانی تصور میکردم .دنیا چیزی فراتر از یک شعر عاشقانه و یا آهنگ دلنواز نیست .
حالا در میانه ی جوانی هنوز هم همان باور را دارم با این تفاوت که میدانم دنیای هرکس آهنگ و شعر خاص خودش را دارد.
آهنگ وشعری که شبیه هیچکس نیست منحصربفرد ست و تنها با شعر وآهنگ یک نفر دیگر از این سیاره کوک و هم آهنگ میشود.
تنها یک نفر...
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
حالا در میانه ی جوانی هنوز هم همان باور را دارم با این تفاوت که میدانم دنیای هرکس آهنگ و شعر خاص خودش را دارد.
آهنگ وشعری که شبیه هیچکس نیست منحصربفرد ست و تنها با شعر وآهنگ یک نفر دیگر از این سیاره کوک و هم آهنگ میشود.
تنها یک نفر...
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
الهی، صبح امروزت زغم دور
دلت ازحسرت هر بیش و کم دور
خدا یارت، نگهدارت، به هرجا
از اقبالت، دو چشم پر زِ نَم دور
نصیبت حال خوش، شادی و لبخند
لبت از ناله های دم به دم دور
@adelehz
دلت ازحسرت هر بیش و کم دور
خدا یارت، نگهدارت، به هرجا
از اقبالت، دو چشم پر زِ نَم دور
نصیبت حال خوش، شادی و لبخند
لبت از ناله های دم به دم دور
@adelehz