همیشه که نمیشود ادم منتظر باشد،منتظر یک روز خوب یک آدم خوب یک اتفاق خوب ...
گاهی آدم باید چشم باز کند و با داشته هایش خوش باشد .اینطوری که ادم مرتب منتظر نباشد آرامترست و دلخوش تر و شاد تر..
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی آدم باید چشم باز کند و با داشته هایش خوش باشد .اینطوری که ادم مرتب منتظر نباشد آرامترست و دلخوش تر و شاد تر..
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتم هر وقت بتو فکر میکنم دلم پر از پروانه شود ...ولی امروز که بتو فکر میکنم حس میکنم در انتهای قلبم پروانه ای می میرد ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک سگ هیچ وقت تنهاتون نمیذاره .
محبتشو ازتون دریغ نمیکنه
و برای محبتش از شما چیزی طلب نمیکند..
@adelehz
محبتشو ازتون دریغ نمیکنه
و برای محبتش از شما چیزی طلب نمیکند..
@adelehz
❤1
صبحی که طلوعش بدمد با غزل تو
آن صبح ببالم به خود و بخت خوش خود
هماکشتگر
صبح به خیر
@adelehz
آن صبح ببالم به خود و بخت خوش خود
هماکشتگر
صبح به خیر
@adelehz
این چنین ست که
تو مرا به امید خلق کردی
پس هر طوفان پس از هر مشکل پس از هرشب من بازهم به امید تو برمیخیزم.
به امید اینکه تویی که هستی و حضورت مفهوم هر نور ست.
و مگر خودت نگفته ای که این درگه ما
درگه ناامیدی نیست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
تو مرا به امید خلق کردی
پس هر طوفان پس از هر مشکل پس از هرشب من بازهم به امید تو برمیخیزم.
به امید اینکه تویی که هستی و حضورت مفهوم هر نور ست.
و مگر خودت نگفته ای که این درگه ما
درگه ناامیدی نیست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
بگذار سر به سینه من تا بگویمت
اندوه چیست،عشق کدامست،غم کجاست
بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان
عمریست در هوای تو از آشیان جداست
فریدون مشیری
@adelehz
اندوه چیست،عشق کدامست،غم کجاست
بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان
عمریست در هوای تو از آشیان جداست
فریدون مشیری
@adelehz
من یاد گرفتم
که دوستت داشته باشم .
نمیتونی مرا از این منع کنی
آدمی چیزی که بیاموزد را دیر از یاد می برد...
#عادله_زمانی
@adelehz
که دوستت داشته باشم .
نمیتونی مرا از این منع کنی
آدمی چیزی که بیاموزد را دیر از یاد می برد...
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی چه می داند
شاید همین لحظه زنی
برای مرد سیاستمدارش می رقصد
یا پیانو می زند و
آواز می خواند
و جلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد
کسی چه می داند
شاید تنها شرط معشوقه ی هیتلر
به خاک و خون کشیدن دنیا بود
کسی سر از کار زن ها در نمی آورد
با سکوت شان شعر می خوانند
با لب هاشان قطعنامه صادر می کنند
با موهاشان جنگ می طلبند
با چشم هاشان صلح
سیاووش شمشیری
@adelehz
شاید همین لحظه زنی
برای مرد سیاستمدارش می رقصد
یا پیانو می زند و
آواز می خواند
و جلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد
کسی چه می داند
شاید تنها شرط معشوقه ی هیتلر
به خاک و خون کشیدن دنیا بود
کسی سر از کار زن ها در نمی آورد
با سکوت شان شعر می خوانند
با لب هاشان قطعنامه صادر می کنند
با موهاشان جنگ می طلبند
با چشم هاشان صلح
سیاووش شمشیری
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیچاره پسرها :))
@adelehz
@adelehz
دلخوش باش به باریکه ی نوری که از بین چین های پرده روی تخت افتاده به کتاب نیمه کاره ی روی میز به داغی فنجانت در هوای سرد دلخوش باش به دوصندلی که هنوز روبروی همند.به تنظیم کردن ساعت برای صبح فردا،به همین خوشی های کوچک
دلخوش باش به داشته هایت...
سحر ابراهیمی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
دلخوش باش به داشته هایت...
سحر ابراهیمی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
دیگر این پنجره بگشای که من
به ستوه آمدم از این شب تنگ...
آری، این پنجره بگشای که صبح
میدرخشد پسِ این پردهی تار...
هوشنگ ابتهاج
@adelehz
به ستوه آمدم از این شب تنگ...
آری، این پنجره بگشای که صبح
میدرخشد پسِ این پردهی تار...
هوشنگ ابتهاج
@adelehz