سالهای مدرسه دفتر خاطره داشتید؟
anonymous poll
بله ^_^ – 138
👍👍👍👍👍👍👍 83%
نه :( – 28
👍 17%
👥 166 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله ^_^ – 138
👍👍👍👍👍👍👍 83%
نه :( – 28
👍 17%
👥 166 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه کسی میفهمد
در دلم رازی هست
می سپارم آن را
به خیالِ شب و تنهایی خود ...!!
سهراب سپهری
شب خوش
@adelehz
در دلم رازی هست
می سپارم آن را
به خیالِ شب و تنهایی خود ...!!
سهراب سپهری
شب خوش
@adelehz
خورشید برای هرکس از جایی متفاوت می تابد.برای یکی صبح از خانه اش شروع میشود وبرای یکی از فرسنگها دورتر
بسته به این ست که عزیزت کجا بخندد تاصبح برایت آغاز شود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
بسته به این ست که عزیزت کجا بخندد تاصبح برایت آغاز شود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
زنی زیبا که صاحب فرزند نمیشد پیش پیامبر زمانش میرود و میگوید از خدا فرزندی صالح برایم بخواه.
پیامبر وقتی دعا میکند و وحی میرسد او را بدون فرزند خلق کردم.
زن میگویدخدا رحیم است و میرود.
سال بعد باز تکرار میشود و باز وحی می آید که بدون فرزند است.زن اینبار نیز به آسمان نگاه میکند و میرود.
سال سوم پیامبر وقت زن را با کودکی در آغوش میبیند.
با تعجب از خدا میپرسد :بارالها،چگونه کودکی دارد اوکه بدون فرزندخلق شده بود!!!؟
وحی میرسد:هر بار گفتم فرزندی نخواهدداشت ،او باور نکرد و مرا رحیم خواند. رحمتم بر سرنوشتش پیشی گرفت.
با دعا سرنوشت تغییر میکند...
از رحمت الهی ناامید نشوید انقدر به درگاه الهی بزنید تا در باز شود...
صبح بخیر وبرکت❤️
@adelehz
پیامبر وقتی دعا میکند و وحی میرسد او را بدون فرزند خلق کردم.
زن میگویدخدا رحیم است و میرود.
سال بعد باز تکرار میشود و باز وحی می آید که بدون فرزند است.زن اینبار نیز به آسمان نگاه میکند و میرود.
سال سوم پیامبر وقت زن را با کودکی در آغوش میبیند.
با تعجب از خدا میپرسد :بارالها،چگونه کودکی دارد اوکه بدون فرزندخلق شده بود!!!؟
وحی میرسد:هر بار گفتم فرزندی نخواهدداشت ،او باور نکرد و مرا رحیم خواند. رحمتم بر سرنوشتش پیشی گرفت.
با دعا سرنوشت تغییر میکند...
از رحمت الهی ناامید نشوید انقدر به درگاه الهی بزنید تا در باز شود...
صبح بخیر وبرکت❤️
@adelehz
من اگر گفتم مرا به خویشتن بسپار
تو نرو
کسی چه میداند شاید خویشتن من
تو باشی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
تو نرو
کسی چه میداند شاید خویشتن من
تو باشی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
هنوزهم گاهی به کافه ای که دوتایی میرفتیم سر میزنم .
چیز خاصی عوض نشده ست ..گلهای شمعدانی هنوز پای پنجره اند گارسون هم هنوز همان پسرک مهربان و قدبلندی ست که میدیدم .مزه ی قهوه ها هم یکی ست اما...
اما چیزی سخت تغییر کرده
و آن صندلی توست روبروی صندلی من
خالی مانده ست خالی خالی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چیز خاصی عوض نشده ست ..گلهای شمعدانی هنوز پای پنجره اند گارسون هم هنوز همان پسرک مهربان و قدبلندی ست که میدیدم .مزه ی قهوه ها هم یکی ست اما...
اما چیزی سخت تغییر کرده
و آن صندلی توست روبروی صندلی من
خالی مانده ست خالی خالی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ایشون كوئوكا هستند .
همیشه هم لبخند به لب دارند
وعنوان مهربون ترین حیوان جهان و گرفتن خیلیم هم خوشگل تشریف دارند.
کاش اونی که قراره باهاش ازدواج کنم اخلاقش مثل کوئوکا باشه👍😊
@adelehz
همیشه هم لبخند به لب دارند
وعنوان مهربون ترین حیوان جهان و گرفتن خیلیم هم خوشگل تشریف دارند.
کاش اونی که قراره باهاش ازدواج کنم اخلاقش مثل کوئوکا باشه👍😊
@adelehz
تا حالا تو زندگیتون معجزه رخ داده؟
anonymous poll
بله ✨ – 79
👍👍👍👍👍👍👍 81%
نه – 18
👍👍 19%
👥 97 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله ✨ – 79
👍👍👍👍👍👍👍 81%
نه – 18
👍👍 19%
👥 97 people voted so far. Poll closed.
ورسولو نگران نشد. گفت: ما از اینجا نمی رویم. همینجا می مانیم، چون در اینجا صاحب فرزند شده ایم.
خوزه آرکادیو بوئندیا گفت: اما هنوز مرده ای در اینجا نداریم؛ وقتی کسی مرده ای زیرخاک ندارد، به آن خاک تعلق ندارد!
🖋 گابریل گارسیا مارکز
@adelehz
خوزه آرکادیو بوئندیا گفت: اما هنوز مرده ای در اینجا نداریم؛ وقتی کسی مرده ای زیرخاک ندارد، به آن خاک تعلق ندارد!
🖋 گابریل گارسیا مارکز
@adelehz
هرزنی
حق دارد
دامنی داشته باشد گل گلی
کوتاه
وپرازچین
که هروقت دلش قد یک دنیا گرفت بپوشدش
وراه برود و راه برود..
تا گلهایش..چین هایش دلواپسی هایش راببرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
حق دارد
دامنی داشته باشد گل گلی
کوتاه
وپرازچین
که هروقت دلش قد یک دنیا گرفت بپوشدش
وراه برود و راه برود..
تا گلهایش..چین هایش دلواپسی هایش راببرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
آدم ها به همان خونسردى
كه آمده اند
چمدانشان را مى بندند ؛
و ناپديد مى شوند ...
يكى در مه
يكى در غبار
يكى در باران
يكى در باد
و بى رحم ترينشان
در برف ...
عباس صفاری
@adelehz
كه آمده اند
چمدانشان را مى بندند ؛
و ناپديد مى شوند ...
يكى در مه
يكى در غبار
يكى در باران
يكى در باد
و بى رحم ترينشان
در برف ...
عباس صفاری
@adelehz
آرامش طلایی ست که بعد از مدتها گداخته شدن در آتش حاصل میشود یعنی اصولا نمیشود که هزاران بار گداخته نشوی و در نهایت به آرامش برسی ..هزار طوفان باید از سر بگذرانی تا به ساحل آرامش برسی ..از طوفانها نباید ترسید.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz