"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Yare Roozaye Roshan
Sara Naeini
🎧یار روزای روشن
سارا نایینی
@adelehz
دوستان
از فردا به مدت دو هفته به سفر میرم
اما کار کانال متوقف نمیشه و مرتب سعی میکنم کانال رو به روز کنم
اگر کمی بین پستها وقفه افتاد به بزرگی خودتون ببخشید ولیکن تلاش خودم و ادمین به این هست که کانال فعال باشه.
ممنونم که با حضورتون موجب دلگرمی هستید .
#عادله_زمانی
@adelehz
شبی گفتی به آغوش تو آیم      

چه شب‌ها رفت و آغوشم تهی ماند ...

سایه
شب زیبا
@adelehz
در نهفت پرده شب
دختر خورشید
نرم می‌بافد
دامن رقاصه صبح طلایی را

هوشنگ ابتهاج

صبح به شادی
@adelehz
معنی صبحانه کامل میشود .
وقتی تو بخندی و من با عسل لبخندت
این چای تیره را شیرین کنم .
وامان از صبحهایی که عسل خنده ات را نداشته باشم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

دائم ستیزه با دل افگار می‌کنی...

‏با لشکر شکسته چه پیکار می‌کنی؟


صائب تبریزی
@adelehz
سالهای مدرسه دفتر خاطره داشتید؟
anonymous poll

بله ^_^ – 138
👍👍👍👍👍👍👍 83%

نه :( – 28
👍 17%

👥 166 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏چه کسی می‌فهمد
در دلم رازی هست
می ‌سپارم آن را
به خیالِ شب و تنهایی خود ...!!

سهراب سپهری
شب خوش
@adelehz
خورشید برای هرکس از جایی متفاوت می تابد.برای یکی صبح از خانه اش شروع میشود وبرای یکی از فرسنگها دورتر
بسته به این ست که عزیزت کجا بخندد تاصبح برایت آغاز شود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
زنی زیبا که صاحب فرزند نمیشد پیش پیامبر زمانش میرود و میگوید از خدا فرزندی صالح برایم بخواه.
پیامبر وقتی دعا میکند و وحی میرسد او را بدون فرزند خلق کردم.
زن میگویدخدا رحیم است و میرود.
سال بعد باز تکرار میشود و باز وحی می آید که بدون فرزند است.زن اینبار نیز به آسمان نگاه میکند و میرود.
سال سوم پیامبر وقت زن را با کودکی در آغوش میبیند.
با تعجب از خدا میپرسد :بارالها،چگونه کودکی دارد اوکه بدون فرزندخلق شده بود!!!؟
وحی میرسد:هر بار گفتم فرزندی نخواهدداشت ،او باور نکرد و مرا رحیم خواند. رحمتم بر سرنوشتش پیشی گرفت.
با دعا سرنوشت تغییر میکند...
از رحمت الهی ناامید نشوید انقدر به درگاه الهی بزنید تا در باز شود...

صبح بخیر وبرکت❤️

@adelehz
❤️❤️❤️
@adelehz
من اگر گفتم مرا به خویشتن بسپار
تو نرو
کسی چه میداند شاید خویشتن من
تو باشی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
Gonahi Nadaram
Mohsen Yeganeh
🎧گناهی ندارم
محسن یگانه
@adelehz
هنوزهم گاهی به کافه ای که دوتایی میرفتیم سر میزنم .
چیز خاصی عوض نشده ست ..گلهای شمعدانی هنوز پای پنجره اند گارسون هم هنوز همان پسرک مهربان و قدبلندی ست که میدیدم .مزه ی قهوه ها هم یکی ست اما...
اما چیزی سخت تغییر کرده
و آن صندلی توست روبروی صندلی من
خالی مانده ست خالی خالی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
ایشون كوئوكا هستند .
همیشه هم لبخند به لب دارند
وعنوان مهربون ترین حیوان جهان و گرفتن خیلیم هم خوشگل تشریف دارند.
کاش اونی که قراره باهاش ازدواج کنم اخلاقش مثل کوئوکا باشه👍😊

@adelehz
نمی شود که تورا دوست نداشت
کسی را نمیشناسم
که عاشق یک آواز عاشقانه نشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا حالا تو زندگیتون معجزه رخ داده؟
anonymous poll

بله – 79
👍👍👍👍👍👍👍 81%

نه – 18
👍👍 19%

👥 97 people voted so far. Poll closed.