"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خاطره، گفتگوها، بوسه‌ها، هم‌آغوشی پیکرهای دلداده، همه چیز می‌گذرد!
ولی تماس ارواحی که یکدیگر را لمس کرده و در میان انبوه اشکال زود گذر یکدیگر را شناخته‌اند ‌هرگز زدوده نمی‌شود.

رومن رولان

@adelehz
عشق اول فراموش میشه؟
anonymous poll

خیر همیشه ته قلب یادی ازش هست – 128
👍👍👍👍👍👍👍 68%

بله باگذشت زمان – 61
👍👍👍 32%

👥 189 people voted so far. Poll closed.
digeh ashegh shodan-Jahan
@Melodisaz
🎧دیگه عاشق شدن فایده نداره..
جهان
@adelehz

مرا از یاد برد آخر ولی من

به جز او عالمی را بردم از یاد ...

فریدون مشیری
@adelehz
دقیقا نمیتوانستم درک کنم که رقصیدن چه اشکالی دارد؟
مگر رقصی دونفره و پایاپای هم چیزی جز هم آغوشی رو روح بود؟
در واقع کجای دنیا از لمس روح آدمها توسط هم میتوانست دچار مشکل شود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
گل‌ها اهمیتی نمی‌دهند که جوان هستی یا پیر؛
تنها می‌دانند چطور احساس جوانی را در تو بیدار کنند.


رومن گاری
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این تصویری از یک کهکشان نیست
فعالیت شگفت انگیز سلول عصبی مغز است که با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت شده است .

فتبارک الله احسن الخالقین

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بيا ...
دنيا نمي ارزد
به اين پرهيز و اين دوري

@adelehz
🚨مرگ دختر جوان بوشهری زیر تیغ جراحی زیبایی بینی دانشگاه علوم پزشکی:

🔹مرگ "سوده کریمی" دختر جوان بوشهری در حین عمل جراحی بینی، منجر به تشکیل پرونده قضایی و ورود دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع شده است./خلیج فارس

پ.ن واقعا این چهره به این زیبایی چه ایرادی داشت که شخص تغییرش بده
@adelehz
این روزها هوا پر شده
از آرزوهای خوب که برایت
به بادها سپرده ام؛

کاش پنجره ات باز باشد ..

عکس:سحر ابراهیمی

@adelehz
تا باد چنین بادا ..
@adelehz
هیچکس از نبود رابطه جنسی نمی‌میرد؛
ما از فقدان عشق است که می‌میریم ...


📕 سرگذشت ندیمه
✍🏻 مارگارت آتوود

@adelehz
قبل و بعد از حموم
در هر دو صورت دلبره البته😍😁
@adelehz
زن چهل و چهار ساله ای که پزشک مسئول و با وجدانی بود، یک روز بعد از ظهر هنگام دعوا با همسرش کنترل از دستش خارج شد و ظرف ها را به سمت دیوار پرت کرد

وقتی دو روز بعد از این ماجرا به من مراجعه کرد به نظر می رسید شدیداً افسرده است و احساس گناه می کند. می خواستم به او دلداری بدهم و گفتم اینکه آدم گاهی کنترلش را از دست بدهد فاجعه نیست. ولی حرف مرا قطع کرد و گفت: «نه من احساس گناه نمی کنم؛ پشیمانم که چرا تا چهل و چهار سالگی صبر کردم تا احساسات واقعی ام را نشان دهم».


اروین دی یالوم
@adelehz
غروب جمعه چی ترجیح داره؟
anonymous poll

قدم زدن در جمع بودن حرف زدن و گشتن – 88
👍👍👍👍👍👍👍 69%

سیگار،قهوه ،کتاب موزیک لایت و آروم – 40
👍👍👍 31%

👥 128 people voted so far. Poll closed.
در یک روز سرد پاییزی برایش نوشته بودم که اینجا بسیار سرد شده ست و نم نم باران در هوای سرد و تیز می بارد .ازمن پرسیده بود که هوای تیز دیگر چجور هوایی ست و من شرح داده بودم که هوایی که اندکی خشمگین باشد و مقداری غم را در دلت ایجاد کند هوایی تیز ست .پاسخی نداده بود و من به گمانم به فکر عمیقی فرو رفته بود ...
هوای تیز در واقع هوای خاصی نیست در هر فصلی از سال در هر موقع از شبانه روز میتواند که ایجاد شود فقط کافیست فقط کمی دلت گرفته باشد تا به کوتاه ترین زمان هوا ،تبدیل به هوایی تیز شود.یعنی اگر در بهاری ترین زمان ممکن هم باشی اگر دلت از چیزی غمگین باشد نسیم بهار خنجری میشود تیز و دلت را میشکافد .
اما پاییز حسابش جداست .پاییز هوایش به ذات تیز ست .دلت میخواهد بی دلیل در یک سوز استخوان سوز غروب بزنی زیر گریه و یا در هوای یخ صبح بی جهت بغض میگیرد گلویت را ..
فصلی که بلبلان در آن خواب باشند و کلاغها بیدار قطعا هوای تیزی دارد.
بعدتر نامه اش به من رسید
نوشته بود از روزی رفته است هر روزش هوایی تیز دارد....
#عادله_زمانی
@adelehz
مى دانم بانو !
وقتى دلت مى گيرد
جلوى آينه مى ايستى
كمى آرايش
كمى عطر
و ...
كمى نيشخند مى زنى به خودت !
به دلتنگى هايى كه برايشان نقاب مى دوزى ...
لباس رنگى ات را مى پوشى
موهايت را مى بندى
و چند دانه مرواريد به بغض هايت مى آويزى !
و در آخر
انقدر زيبا مى شوى
كه هيچكس شك نمى كند كه تو
" خسته ترين " زن دنیایی ..!

حمید مصدق
@adelehz