خاطره، گفتگوها، بوسهها، همآغوشی پیکرهای دلداده، همه چیز میگذرد!
ولی تماس ارواحی که یکدیگر را لمس کرده و در میان انبوه اشکال زود گذر یکدیگر را شناختهاند هرگز زدوده نمیشود.
رومن رولان
@adelehz
ولی تماس ارواحی که یکدیگر را لمس کرده و در میان انبوه اشکال زود گذر یکدیگر را شناختهاند هرگز زدوده نمیشود.
رومن رولان
@adelehz
عشق اول فراموش میشه؟
anonymous poll
خیر همیشه ته قلب یادی ازش هست – 128
👍👍👍👍👍👍👍 68%
بله باگذشت زمان – 61
👍👍👍 32%
👥 189 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
خیر همیشه ته قلب یادی ازش هست – 128
👍👍👍👍👍👍👍 68%
بله باگذشت زمان – 61
👍👍👍 32%
👥 189 people voted so far. Poll closed.
دقیقا نمیتوانستم درک کنم که رقصیدن چه اشکالی دارد؟
مگر رقصی دونفره و پایاپای هم چیزی جز هم آغوشی رو روح بود؟
در واقع کجای دنیا از لمس روح آدمها توسط هم میتوانست دچار مشکل شود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
مگر رقصی دونفره و پایاپای هم چیزی جز هم آغوشی رو روح بود؟
در واقع کجای دنیا از لمس روح آدمها توسط هم میتوانست دچار مشکل شود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
گلها اهمیتی نمیدهند که جوان هستی یا پیر؛
تنها میدانند چطور احساس جوانی را در تو بیدار کنند.
رومن گاری
@adelehz
تنها میدانند چطور احساس جوانی را در تو بیدار کنند.
رومن گاری
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این تصویری از یک کهکشان نیست
فعالیت شگفت انگیز سلول عصبی مغز است که با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت شده است .
فتبارک الله احسن الخالقین
@adelehz
فعالیت شگفت انگیز سلول عصبی مغز است که با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت شده است .
فتبارک الله احسن الخالقین
@adelehz
🚨مرگ دختر جوان بوشهری زیر تیغ جراحی زیبایی بینی دانشگاه علوم پزشکی:
🔹مرگ "سوده کریمی" دختر جوان بوشهری در حین عمل جراحی بینی، منجر به تشکیل پرونده قضایی و ورود دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع شده است./خلیج فارس
پ.ن واقعا این چهره به این زیبایی چه ایرادی داشت که شخص تغییرش بده
@adelehz
🔹مرگ "سوده کریمی" دختر جوان بوشهری در حین عمل جراحی بینی، منجر به تشکیل پرونده قضایی و ورود دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع شده است./خلیج فارس
پ.ن واقعا این چهره به این زیبایی چه ایرادی داشت که شخص تغییرش بده
@adelehz
این روزها هوا پر شده
از آرزوهای خوب که برایت
به بادها سپرده ام؛
کاش پنجره ات باز باشد ..
عکس:سحر ابراهیمی
@adelehz
از آرزوهای خوب که برایت
به بادها سپرده ام؛
کاش پنجره ات باز باشد ..
عکس:سحر ابراهیمی
@adelehz
هیچکس از نبود رابطه جنسی نمیمیرد؛
ما از فقدان عشق است که میمیریم ...
📕 سرگذشت ندیمه
✍🏻 مارگارت آتوود
@adelehz
ما از فقدان عشق است که میمیریم ...
📕 سرگذشت ندیمه
✍🏻 مارگارت آتوود
@adelehz
زن چهل و چهار ساله ای که پزشک مسئول و با وجدانی بود، یک روز بعد از ظهر هنگام دعوا با همسرش کنترل از دستش خارج شد و ظرف ها را به سمت دیوار پرت کرد
وقتی دو روز بعد از این ماجرا به من مراجعه کرد به نظر می رسید شدیداً افسرده است و احساس گناه می کند. می خواستم به او دلداری بدهم و گفتم اینکه آدم گاهی کنترلش را از دست بدهد فاجعه نیست. ولی حرف مرا قطع کرد و گفت: «نه من احساس گناه نمی کنم؛ پشیمانم که چرا تا چهل و چهار سالگی صبر کردم تا احساسات واقعی ام را نشان دهم».
اروین دی یالوم
@adelehz
وقتی دو روز بعد از این ماجرا به من مراجعه کرد به نظر می رسید شدیداً افسرده است و احساس گناه می کند. می خواستم به او دلداری بدهم و گفتم اینکه آدم گاهی کنترلش را از دست بدهد فاجعه نیست. ولی حرف مرا قطع کرد و گفت: «نه من احساس گناه نمی کنم؛ پشیمانم که چرا تا چهل و چهار سالگی صبر کردم تا احساسات واقعی ام را نشان دهم».
اروین دی یالوم
@adelehz
غروب جمعه چی ترجیح داره؟
anonymous poll
قدم زدن در جمع بودن حرف زدن و گشتن – 88
👍👍👍👍👍👍👍 69%
سیگار،قهوه ،کتاب موزیک لایت و آروم – 40
👍👍👍 31%
👥 128 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
قدم زدن در جمع بودن حرف زدن و گشتن – 88
👍👍👍👍👍👍👍 69%
سیگار،قهوه ،کتاب موزیک لایت و آروم – 40
👍👍👍 31%
👥 128 people voted so far. Poll closed.
در یک روز سرد پاییزی برایش نوشته بودم که اینجا بسیار سرد شده ست و نم نم باران در هوای سرد و تیز می بارد .ازمن پرسیده بود که هوای تیز دیگر چجور هوایی ست و من شرح داده بودم که هوایی که اندکی خشمگین باشد و مقداری غم را در دلت ایجاد کند هوایی تیز ست .پاسخی نداده بود و من به گمانم به فکر عمیقی فرو رفته بود ...
هوای تیز در واقع هوای خاصی نیست در هر فصلی از سال در هر موقع از شبانه روز میتواند که ایجاد شود فقط کافیست فقط کمی دلت گرفته باشد تا به کوتاه ترین زمان هوا ،تبدیل به هوایی تیز شود.یعنی اگر در بهاری ترین زمان ممکن هم باشی اگر دلت از چیزی غمگین باشد نسیم بهار خنجری میشود تیز و دلت را میشکافد .
اما پاییز حسابش جداست .پاییز هوایش به ذات تیز ست .دلت میخواهد بی دلیل در یک سوز استخوان سوز غروب بزنی زیر گریه و یا در هوای یخ صبح بی جهت بغض میگیرد گلویت را ..
فصلی که بلبلان در آن خواب باشند و کلاغها بیدار قطعا هوای تیزی دارد.
بعدتر نامه اش به من رسید
نوشته بود از روزی رفته است هر روزش هوایی تیز دارد....
#عادله_زمانی
@adelehz
هوای تیز در واقع هوای خاصی نیست در هر فصلی از سال در هر موقع از شبانه روز میتواند که ایجاد شود فقط کافیست فقط کمی دلت گرفته باشد تا به کوتاه ترین زمان هوا ،تبدیل به هوایی تیز شود.یعنی اگر در بهاری ترین زمان ممکن هم باشی اگر دلت از چیزی غمگین باشد نسیم بهار خنجری میشود تیز و دلت را میشکافد .
اما پاییز حسابش جداست .پاییز هوایش به ذات تیز ست .دلت میخواهد بی دلیل در یک سوز استخوان سوز غروب بزنی زیر گریه و یا در هوای یخ صبح بی جهت بغض میگیرد گلویت را ..
فصلی که بلبلان در آن خواب باشند و کلاغها بیدار قطعا هوای تیزی دارد.
بعدتر نامه اش به من رسید
نوشته بود از روزی رفته است هر روزش هوایی تیز دارد....
#عادله_زمانی
@adelehz
مى دانم بانو !
وقتى دلت مى گيرد
جلوى آينه مى ايستى
كمى آرايش
كمى عطر
و ...
كمى نيشخند مى زنى به خودت !
به دلتنگى هايى كه برايشان نقاب مى دوزى ...
لباس رنگى ات را مى پوشى
موهايت را مى بندى
و چند دانه مرواريد به بغض هايت مى آويزى !
و در آخر
انقدر زيبا مى شوى
كه هيچكس شك نمى كند كه تو
" خسته ترين " زن دنیایی ..!
حمید مصدق
@adelehz
وقتى دلت مى گيرد
جلوى آينه مى ايستى
كمى آرايش
كمى عطر
و ...
كمى نيشخند مى زنى به خودت !
به دلتنگى هايى كه برايشان نقاب مى دوزى ...
لباس رنگى ات را مى پوشى
موهايت را مى بندى
و چند دانه مرواريد به بغض هايت مى آويزى !
و در آخر
انقدر زيبا مى شوى
كه هيچكس شك نمى كند كه تو
" خسته ترين " زن دنیایی ..!
حمید مصدق
@adelehz