یکی از بدترین اشکالات آدم ها این است که اگر از روی لطف ،مهربانی و یا ادب وخوش مشربی به آنها محبت کنی ،لبخندی بزنی و یا گرم کلامی شوی.هزارمدل فکر توی سرشان می آید ...به این فکر میکنند که لابد خیلی خاصند که طرف مقابل دارد با محبت فراوان بهشان پروبال میدهد ویااینکه اوبه ایشان نیازمند است😒 وابدا به خاطر مبارک این احتمال را راه نمیدهند که شاید این مربوط به لطف ویاحتی ترحم طرف مقابل باشد!!!
من اگر خدا بودم سعی میکردم حتما در نسخه بعدی آفرینش این مورد را اصلاح کنم !!🤔
@adelehz
من اگر خدا بودم سعی میکردم حتما در نسخه بعدی آفرینش این مورد را اصلاح کنم !!🤔
@adelehz
بلند شید برای خودتون یه لیوان چای هلدار بریزید .باهرچی توخونه دارید یه عصرونه هم درست کنید.خودتون رو تحویل بگیرید ..چون خیلی باارزش هستید❤️
@adelehz
@adelehz
موزیک شب قطعه "به رسم یادگار"ازمحسن جان چاووشی ❤️🌜🎼🎧💛 نشد باشاخه هام بغل کنم تورو ...نشد نشد نشد ... @adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درهر سرزمینی که جسمم زندگی کند
من ایمان دارم روحم میان کوچه باغهای خانه
پدری روزگار میگذراند..
به این بیش ازهرچیزی ایمان دارم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
من ایمان دارم روحم میان کوچه باغهای خانه
پدری روزگار میگذراند..
به این بیش ازهرچیزی ایمان دارم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چای را هرجا میتوان ریخت و نوشید.
اما دوستی که ارزش خوردن یک فنجان چای داغ راداشته باشد....بعید میدانم بسادگی پیدا شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما دوستی که ارزش خوردن یک فنجان چای داغ راداشته باشد....بعید میدانم بسادگی پیدا شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب اثر رومانتیک و فوق العاده زیبای Do You اثری از پیانیست کره ای Yiruma🎼🎧🌙
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرشب دور و نزدیک را باید جستجو کرد.
نزدیک ترها برای اینکه چیزی ازخودت جا نگذاشته باشی..
ودورترها برای اینکه رفتنت را مطمین باشی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
نزدیک ترها برای اینکه چیزی ازخودت جا نگذاشته باشی..
ودورترها برای اینکه رفتنت را مطمین باشی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
ازبین گلها باید برای معشوق
افتاب گردان هدیه برد..
تابیاموزد درهنگامی که خورشید زندگیش نیستی
روی بپوشاند...ازماباقی
#عادله_زمانی
@adelehz
افتاب گردان هدیه برد..
تابیاموزد درهنگامی که خورشید زندگیش نیستی
روی بپوشاند...ازماباقی
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه هر روز صبحی تازه اغازمیشود
یعنی امید هنوز ادامه دارد.
امروز شباهتی به دیروز ندارد.
امروز یک روزجدید،شانس جدید وامید جدید است.
@adelehz
یعنی امید هنوز ادامه دارد.
امروز شباهتی به دیروز ندارد.
امروز یک روزجدید،شانس جدید وامید جدید است.
@adelehz
دورتان را باادمهایی که دوستتان دارند
پرکنید.دوست داشتن معنای فراخی دارد
حتی آن کسی که بیشترازهمه ازاو ناراحتید شاید به گونه ای دوستتان داشته باشد که هیچ کس نتواند...
#عادله_زمانی
@adelehz
پرکنید.دوست داشتن معنای فراخی دارد
حتی آن کسی که بیشترازهمه ازاو ناراحتید شاید به گونه ای دوستتان داشته باشد که هیچ کس نتواند...
#عادله_زمانی
@adelehz