هرکجا که هستی
صبحت را با انرژی آغاز کن
نه لازم نیست قاه قاه بخندی
همینکه وقتی لقمه ات را توی کیف میگذاری لبخندی هم گوشه ی لبت بچسبانی کافی ست .
#عادله_زمانی
صبح به خیر و برکت
@adelehz
صبحت را با انرژی آغاز کن
نه لازم نیست قاه قاه بخندی
همینکه وقتی لقمه ات را توی کیف میگذاری لبخندی هم گوشه ی لبت بچسبانی کافی ست .
#عادله_زمانی
صبح به خیر و برکت
@adelehz
ما بزرگ میشویم و اما قلبمان کودک میماند.این ست که بعضی صبحها ناخوداگاه بیدار میشویم و منتظریم بوی نان تازه همراه صدای پدرمان که میگوید بیدارشوید بپیچد توی خانه...
ما بزرگ میشویم اما هنوز به بوی نان تازه به پدرمان برای حس خوب زندگی نیازمندیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
ما بزرگ میشویم اما هنوز به بوی نان تازه به پدرمان برای حس خوب زندگی نیازمندیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زندگیتان را
خالى از آدم هاى نصفه و نيمه كنيد !
يک نفـر بايد باشد كامل ،
ناب هميشه ...
علی قاضی نظام
@adelehz
خالى از آدم هاى نصفه و نيمه كنيد !
يک نفـر بايد باشد كامل ،
ناب هميشه ...
علی قاضی نظام
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Ali Zand Vakili – Roosari Abi
چند روز دیگه دارم میرم مسافرت ومیخام اعتراف کنم که شدیدا دلم میخواست این سفر به مقصد شیراز باشه اونم دعوت به یه جشن عروسی محلی 😄😇😃
ولیکن نیست 😔
خلاصه که روسری آبی های خوشگل روزهاتون پر از عشق 😍
@adelehz
ولیکن نیست 😔
خلاصه که روسری آبی های خوشگل روزهاتون پر از عشق 😍
@adelehz
من مي دانم كه ميتوانم خوشحالت كنم. و مطمئن كه تو هم مي تواني خوشبختم كني … تو از من آدمي ساختي كه اصلاً تصورش را هم نمي كردم. حتي با اين شرايطي كه داري باز هم ميتواني شادم كني. از تمام آدم هاي دنيا فقط مي خواهم كنار تو باشم، تو را به هر كسي ترجيح ميدهم، حتي اين تويي كه به نظر خودت از دست رفته است.
📕 من پیش از تو
✍🏻 جوجو مویز
@adelehz
📕 من پیش از تو
✍🏻 جوجو مویز
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جونم به این مامان 😍❤️
@adelehz
@adelehz
از شروع شدن نترس ...
خورشید در دل سیاهی مطلق شروع به تابیدن و باور خود میکند و اینگونه صبح متولد میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
خورشید در دل سیاهی مطلق شروع به تابیدن و باور خود میکند و اینگونه صبح متولد میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
قول میدهم در جهان قدرتی وجود ندارد که بتواند عشق را به کینه تبدیل کند و این نشان میدهد که جهان با همه عظمتش در برابر قدرت عشق چقدر حقیر است و ناتوان ...
نادر ابراهیمی
@adelehz
نادر ابراهیمی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
<unknown> – AmirAzimi&Sakha
سخای عزیز
که در این اهنگ کار دکلمه رو برعهده داشتن از جمله اعضای عزیز و هنرمند کانال هستند.براشون آرزوی موفقیت میکنم.
که در این اهنگ کار دکلمه رو برعهده داشتن از جمله اعضای عزیز و هنرمند کانال هستند.براشون آرزوی موفقیت میکنم.
من از دین سر در نمیآورم ولی خداوند را خیلی دوست دارم.
چون او تنهاست ...
📕 سه دختر حوا
✍🏻 الیف شافاک
@adelehz
چون او تنهاست ...
📕 سه دختر حوا
✍🏻 الیف شافاک
@adelehz
در دستانم یک سبد رویاهای خود ساخته ست ..زندگی این ست که بدانم من با رویاها و ارزوها و با تلاش برای ساخته شدنشان زنده هستم .
میدانم که ممکن ست تمام رویاهایم واقعی نشود ولی همین لذت ساختن رویاهای درخشانم یعنی من زنده ام .و این خوب نعمت کمی نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانم که ممکن ست تمام رویاهایم واقعی نشود ولی همین لذت ساختن رویاهای درخشانم یعنی من زنده ام .و این خوب نعمت کمی نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz