"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دوست واقعی اون نیست که بشینه به حرفات گوش بده تهشم بگه والله چه میدونم خودت میدونی!!دوست واقعی اونه که وقتی میگی دلم گرفته اززندگی سیرم😔بره ورداره یکی ازاینابیاره به زندگی امیدوارت کنه😜😍🍦
@adelehz
من هرشب بادها را اجیر میکنم.نه برای وزیدن یا اینکه عطرت را بیاوردند.بلکه برای بوسیدن تو...وقتی خواب هستی واز دنیا بی خبر
بوسیدن ارام موهایت پلکهایت و دستان خسته ازکارت
بوسیدن صدایت وقتی عاشقانه درجواب من که تورا صدا میکنم میگویی جانم
بوسیدن نگاهت وقتی درمیان جمع بی هوا دنبال من میگردی
بوسیدن دل کوچکت وقتی بی خبر برای من میطپد..
جانا من هزار سرزمین باد رااجیر کردم تا فقط کاری که من تمام نکردم را تمام کنند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ادم صبح تو تخت بیدارشه همچین منظره ای و ببینه دلش میخواد تاابد از تخت نیادبیرون❤️😊💋😍🙈🐣🐞
@adelehz
عاشقی های دزدکی
بهترین نوع عاشقی ها درجهان هستند.
ازآن مدلهایی که حواسش نیست وتو
ساعتها داری نگاهش میکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
عصرتابستان است
ودستی که بساط عصرانه میچیند
ودلی که یک دوست هم سفره میخواهد...
🍞🍯🧀🍇🍌🍉🍍🍈🍎🍞
@adelehz
موزیک شب قطعه "دوستت دارم"ازفریدون جان آسرایی🎼🌙👇
به یاد تمام سالهایی که وبلاگ مینوشتم واین موزیک موسیقی وبلاگم بود.وبلاگ یا دفترچه دلتنگی نویسی هاو عاشقی های دخترک دبیرستانی پرارزوی آن روزها...
@adelehz
یقین دارم خداشب را برای دل بندگانش
آفرید.تایک دل سیر فرصت کنی بشینی وبه کسی که به چیزی که به جایی که روزها به آن راه نداری فکر کنی ودلت ارام شود
#عادله_زمانی
شبتون بخیر میدونم که میدونید دوستتون دارم
کاری ندارم کجایی چه میکنی
بی شیرینی سر مکن
که دلت پیر میشود.😊🍦🍰🎂🍪🍩🍬🍮
@adelehz
هزارشهر قاصدک
هم کافی نیست.
برای بردن آرزوهایم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
ای عشق تو در دلم سرشته
چون قند و شکر درون حلوا
#مولانا
@adelehz
لبخند بزن
دنیا به شکفتن زیباترین گلش
هنوز سخت نیازمند است.
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی از بدترین اشکالات آدم ها این است که اگر از روی لطف ،مهربانی و یا ادب وخوش مشربی به آنها محبت کنی ،لبخندی بزنی و یا گرم کلامی شوی.هزارمدل فکر توی سرشان می آید ...به این فکر میکنند که لابد خیلی خاصند که طرف مقابل دارد با محبت فراوان بهشان پروبال میدهد ویااینکه اوبه ایشان نیازمند است😒 وابدا به خاطر مبارک این احتمال را راه نمیدهند که شاید این مربوط به لطف ویاحتی ترحم طرف مقابل باشد!!!
من اگر خدا بودم سعی میکردم حتما در نسخه بعدی آفرینش این مورد را اصلاح کنم !!🤔
@adelehz
بلند شید برای خودتون یه لیوان چای هلدار بریزید .باهرچی توخونه دارید یه عصرونه هم درست کنید.خودتون رو تحویل بگیرید ..چون خیلی باارزش هستید❤️
@adelehz
موزیک شب قطعه "به رسم یادگار"ازمحسن جان چاووشی ❤️🌜🎼🎧💛 نشد باشاخه هام بغل کنم تورو ...نشد نشد نشد ... @adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب پرستاره⭐️🌙⭐️🌙
خواب خوش ⭐️⭐️⭐️⭐️
@adelehz
درهر سرزمینی که جسمم زندگی کند
من ایمان دارم روحم میان کوچه باغهای خانه
پدری روزگار میگذراند..
به این بیش ازهرچیزی ایمان دارم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چای را هرجا میتوان ریخت و نوشید.
اما دوستی که ارزش خوردن یک فنجان چای داغ راداشته باشد....بعید میدانم بسادگی پیدا شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
به اخمت خستگی در می‌رود، لبخند لازم نیست
کنار سینی چای تو اصلاً قند لازم نیست

#بهمن_صباغ_زاده

@adelehz