"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شاکر وجود مادرم هستم. شاکر گرمیه تنش، آغوش بی ریا و همیشه قابل اطمینانش هستم. شاکر مهربونی خدایی هستم که همیشه منو از لب پرتگاه برگردونده. شاکر فضل و حکمت خدایی هستم که حتی اگه ازش گله کرده باشم باز صبر داده بهم و بهترینو برام رقم زده. هزاران بار شکر درگاهش ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
#شکرگزارم
@adelehz
سلام
شاکرم بخاطر شغل خوبی که دارم بخاطر اینکه میتونم به هموطنانم در همه جای دنیا زبان انگلیسی یاد بدم ، شاکرم بخاطر مادر مهربون و فداکاری که دارم که همیشه تشویق هاش باعث پیشرفت و موفقیت من توی زندگی م شد ..شاکرم بخاطر زندگی خوبی که تونستم با وجود همه سختی ها و پستی و بلندی ها برای خودم بسازم و الان احساس غرور میکنم ...شاکرم بخاطر دختر زیبایی که خداوند بهم در بدترین شرایط زندگی هدیه داد و الان که برمیگردم و زندگی مو مرور میکنم میبینم ارزشش رو داشت که گاهی اوقات سختی ها رو به جون بخرم تا بتونم الان روی پاهای خودم بایستم و احساس خوشبختی و موفقیت کنم ..شاکرم بخاطر تجربه های تلخی که روزگار به موقع در زندگی م قرار داد و همه ی اون تجربه ها درسی بزرگ بود برای من که به خودم بیام و خود واقعیم رو پیدا کنم ..شاکرم بخاطر اینکه محکم هستم و میتونم زن موفقی باشم ...خدایا بابت همه چیز شاکرم 🙏
شهرزاد
#شکرگزارم
@adelehz
❤️❤️❤️❤️❤️
@adelehz
و چای دغدغه ی عاشقانه ی خوبیست
برای با تو نشستن بهانه ی خوبیست

حسن صادقی پناه

صبح به خیر
@adelehz
همين امروز ، زندگیت رو "زندگی" کن !
بعدها وقتی موهای جو گندمی‌ات را از پیشانی‌ات کنار میزنی و قرص‌های رنگارنگت را به ضرب آب پایین می‌دهی، وقتی با کسی که عادت کرده‌ای به بودنش کنار شومینه‌ی رنگ و رو رفته‌ی خانه می‌نشینی و به جای دوستت دارم، از پادردت شکایت میکنی ، وقتی برای بار هزارم سریالی را تماشا می‌کنی ، وقتی دیگر برایت فرقی نمیکند موهایت سپید باشند یا بلوند ، نسکافه‌ای باشد یا هر رنگ دیگری ، وقتی پسر بزرگترت روز مادر برایت صندلی نماز می‌آورد ، متوجه خواهی شد که : زندگی آنقدرها ارزش نداشت که برای به دست آوردن کسی که دوستش داشتی نجنگی ! که برای آرزوهایت تلاش نکنی !
به زودی وارد روزمره‌گي‌هایت خواهی شد، به زودی وارد روزی می‌شوی که آرام و ساکت روی صندلی چوبی قدیمی جهیزیه‌ات رو به روی پنجره‌ی خانه نشسته‌ای و چای می‌نوشی و همسرت طبق معمول مشغول غر و لندهایش‌ است ! به زودی متوجه خواهی شد که چه کلاه بزرگی سرت گذاشت این زندگی ! که هر روزت را به بهانه‌ی روز بهتر از تو ربود و تو چه ساده لوح بودی که حرفش را باور کردی!
زندگی تو همین امروز است همین ساعت ، کاری که دوست داری انجام بده ، "دوستت دارم" را به هرکس که لازم است بگو!
هرازگاهی را با دوستانت بگذران، فارغ از هر فکر
بعدترها متوجه خواهی شد، اما زندگی‌ات را همین امروز زندگی کن!


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سگها را نكشيد
دنيا خالی از وفا ميشود....

@adelehz
انگــار با تمامِ جهان وَصل می‌شوم ؛

در لحظه ای که می‌کشمت تنگ در بَغَل!

#حسین_منزوی

@adelehz
مرا با خودت به عمق یک سیاره دیگر میبردی ،آنجا که حس میکردم بهترین جای جهان ست و راستش دروغ هم نبود بهترین جای دنیا بود اما در بودنت ..
زمانی که مرا در ان سیاره رها کردی زمانی که برگشتن از ان سیاره ممکن نبود من یاد گرفتم که حتی بهشت میتواند زجر آور شود اگر انکه باید نباشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
Entezar-(IRMP3.IR)
Omid Ameri
🎧@adelehz
امید عامری
انتطار
دلم دیوانه بودن با تو را می خواست ...
@adelehz
این روزها
همین روزهای سرد زمستانی همین روزهایی که غروبهایش زود می رسد و کلاغهای شهر زودتر به درختهای چنار کنار خیابانهای شهر برمیگردند ...بیشتر ازهمیشه بیادت می افتم .وقتی در سرمای دل آزار و سوز باد ها میان کوچه ها می دوم تا به خانه برسم بیادت می افتم ...میدانی حالا که دیگر نه دراین شهر نیستی یادم می اید که اگر بودی زمستان چگونه میگذشت ؟شاید اندکی بهتر شاید حتی بدتر ...کسی نمیداند چه می شد اما من حدااقل میدانم زمستانهایی که ساکن این شهر بودی همیشه هم ارام نمیگذشت .
بهرحال این روزها که نیستی گرچه که دیگر مثل زمستانی که گذشت با گریه گرم نمیشوم ..اما هنوز شهر بوی عطرت را می دهد ...گرچه که دیگر این شهر میزبانت نخواهد بود .
#عادله_زمانی
@adelehz
من تا پایان عمرم، به این می‌اندیشیدم:
زنی که عشق را می‌پذیرد تا چه اندازه بی‌دفاع می‌گردد ...



📕 دختر عموی من راشل
✍🏻 دافنه دوموریه

@adelehz
شوق رسیدن جمعه همیشه
توی قلب های ما باقی ست .
ما کودکان دیروز که همیشه شوق روز تعطیلی آخر هفته کمک مان میکرد تا 6روز ساعت 7صبح بیدار شویم و این سختی را به جان بخریم .حالا باوجود اینکه مدرسه ای نیستیم هنوزهم هر هروب پنجشنبه شوق رسیدن جمعه و هوای خوب خانه ی مادربزرگ را داریم .
#عادله_زمانی
جمعه مبارک
@adelehz
این آخرین جمعه ی دی ماه 97 تون
این شکلی باشه انشالله..شبیه لذت خوردن یه کاسه آش داغ وسط زمستون ..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از یه سری آقا خواستن خط چشم بکشن 😁
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من دامن سفید نمیخواهم ...
تورا خدا بیاندازد در دامنم
تا گل گلی ترین دامن دنیا
ازآن من باشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ناهار ظهر جمعه قطعا باید این شکلی باشه که اکثرا هم نیست 😐
@adelehz