"زنی که‌گم کردم "
4.4K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شکر گزارم بابت داشتن دلی که همیشه به یاد خداست واین به یاد خدا بودن نمیزاره مرتکب اشتباه وپشیمونی بشم

مرضیه
#شکر_گذارم
@adelehz
شاکرم برای پدر و مادری که بزرگترین شانس زندگیم بودن و هستن. برا خاطر خواهرایی که لحظه ی سختی کنارم بودن باهام گریه کردن و نخواستم یه لحظه تنها باشم. شاکرم برا سلامتیم. برا خانواده جدیدی که قسمتم شده و جز صفا و صمیمیت چیزی ندیدم. شاکرم برا مشکلی که فقط و فقط پول بوده. گاهی واقعا باید شاکر بود که مشکلت نداشتن پولِ البته نه در حد زیادش.

نسیم
#شکرگزارم
@adelehz
شکر گزاری همان قطعه ی گمشده ی پازل خوشحالی ماست.همان قطعه ی مرکزی که اگر نباشد نمیتوانیم لذت ببریم .شاید به ظاهر ساده باشد اما شکرگزاری میتواند زندگی انسان را تغییر دهد و از او به جای یک انسان منفی باف همیشه گله مند آدمی مثبت نگر بسازد .کسی که بر داشته هایش متمرکزست و میتواند از داشتن آنها لذت ببرد .در مثالهای قدیمی عامیانه مثلی معروف میگویید که شکر نعمت ،نعمتت افزون کند.حقیقت این ست که این مثل بسیار بجاست ...شکرگزاری میتواند کاینات را متقاعد نماید که ما نعمتهای هدیه شده به خویش را که دربسیاری از موارد فراتر از لیاقتمان و ناشی از لطف حق تعالی ست ،نادیده نمیگیریم .پس لیاقت نعمت بیشتری را داریم ...
شکرگزاری کلید حل بسیاری از مشکلات ست بیایم این کلید را جایی جانگذاریم .
#عادله_زمانی
#شکرگزارم
@adelehz
من خداروشکر میکنم بابت زندگی خوبم
همسر مهربونم که همه جوره پامه و دوستم داره.
مامانم،خواهرم، داداشم.😍
واقعا شکر که هستن.
حتی شکر میکنم واسه بعضی خواسته هایی که از خدا خواستم و نشد...
ناهید
#شکرگزارم
@adelehz
شکرگذارم
که مال من نشدی هرگز
واین بزرگترین درسی بود که در زندگی گرفتم.
بهار
#شکرگزارم
@adelehz
سلام. من 21 سالمه و هنوز اونقدر با پیچ و خم های زندگی رو ب رو نشدم و تجربیاتمم در رابطه با زندگی زیاد نیس اما من سرمایه ای دارم ک اگه تا 100 سالگی هم بجنگم و تلاش کنم هیچ وقت مث اون رو پیدا نمیکنم. سرمایه ی زندگی من شوهرمه... کسی ک خدا ب من داد و من هر لحظه، هر ثانیه ب خاطرش خدا رو شکر میکنم.
(از شما هم تشکر میکنم بابت کانال خوبتون. خیلی انرژی بخشه و نکته های زیادی رو گوشزد میکنه مطالبتون. امیدوارم شما و بقیه ی عزیزان هم به سرمایه های زندگیتون برسید) 🌸

S. A
#شکرگزارم
@adelehz
خدا رو به خاطر داشتن خودش شاکرم.وای از اون روزی که امید به خودش رو ازم بگیره.
محسنه
#شکرگزارم
خداروشکر میکنم خدای مهربون مادر و خاله ای مهربون بهم داده . تن سالم و خیلی نعمتهای دیگه
و فرشته ای که هنوز دلیل اومدنش توی زندگیم رو نمیدونم . نعنای (حسام)عزیزم ❤️

#شکرگزارم
@adelehz
راستش من قبلا نه اینقدر زیاد
ولی اخیرا بیشتر از هرچیزی شکر گذار اینم که مادری دارم که مهربانه دلسوزه و همواره حمایتم میکنه و به خاطر این قلبا خداروشکر میکنم...

فاطمه
#شکرگزارم
@adelehz
شاکر وجود مادرم هستم. شاکر گرمیه تنش، آغوش بی ریا و همیشه قابل اطمینانش هستم. شاکر مهربونی خدایی هستم که همیشه منو از لب پرتگاه برگردونده. شاکر فضل و حکمت خدایی هستم که حتی اگه ازش گله کرده باشم باز صبر داده بهم و بهترینو برام رقم زده. هزاران بار شکر درگاهش ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
#شکرگزارم
@adelehz
سلام
شاکرم بخاطر شغل خوبی که دارم بخاطر اینکه میتونم به هموطنانم در همه جای دنیا زبان انگلیسی یاد بدم ، شاکرم بخاطر مادر مهربون و فداکاری که دارم که همیشه تشویق هاش باعث پیشرفت و موفقیت من توی زندگی م شد ..شاکرم بخاطر زندگی خوبی که تونستم با وجود همه سختی ها و پستی و بلندی ها برای خودم بسازم و الان احساس غرور میکنم ...شاکرم بخاطر دختر زیبایی که خداوند بهم در بدترین شرایط زندگی هدیه داد و الان که برمیگردم و زندگی مو مرور میکنم میبینم ارزشش رو داشت که گاهی اوقات سختی ها رو به جون بخرم تا بتونم الان روی پاهای خودم بایستم و احساس خوشبختی و موفقیت کنم ..شاکرم بخاطر تجربه های تلخی که روزگار به موقع در زندگی م قرار داد و همه ی اون تجربه ها درسی بزرگ بود برای من که به خودم بیام و خود واقعیم رو پیدا کنم ..شاکرم بخاطر اینکه محکم هستم و میتونم زن موفقی باشم ...خدایا بابت همه چیز شاکرم 🙏
شهرزاد
#شکرگزارم
@adelehz
❤️❤️❤️❤️❤️
@adelehz
و چای دغدغه ی عاشقانه ی خوبیست
برای با تو نشستن بهانه ی خوبیست

حسن صادقی پناه

صبح به خیر
@adelehz
همين امروز ، زندگیت رو "زندگی" کن !
بعدها وقتی موهای جو گندمی‌ات را از پیشانی‌ات کنار میزنی و قرص‌های رنگارنگت را به ضرب آب پایین می‌دهی، وقتی با کسی که عادت کرده‌ای به بودنش کنار شومینه‌ی رنگ و رو رفته‌ی خانه می‌نشینی و به جای دوستت دارم، از پادردت شکایت میکنی ، وقتی برای بار هزارم سریالی را تماشا می‌کنی ، وقتی دیگر برایت فرقی نمیکند موهایت سپید باشند یا بلوند ، نسکافه‌ای باشد یا هر رنگ دیگری ، وقتی پسر بزرگترت روز مادر برایت صندلی نماز می‌آورد ، متوجه خواهی شد که : زندگی آنقدرها ارزش نداشت که برای به دست آوردن کسی که دوستش داشتی نجنگی ! که برای آرزوهایت تلاش نکنی !
به زودی وارد روزمره‌گي‌هایت خواهی شد، به زودی وارد روزی می‌شوی که آرام و ساکت روی صندلی چوبی قدیمی جهیزیه‌ات رو به روی پنجره‌ی خانه نشسته‌ای و چای می‌نوشی و همسرت طبق معمول مشغول غر و لندهایش‌ است ! به زودی متوجه خواهی شد که چه کلاه بزرگی سرت گذاشت این زندگی ! که هر روزت را به بهانه‌ی روز بهتر از تو ربود و تو چه ساده لوح بودی که حرفش را باور کردی!
زندگی تو همین امروز است همین ساعت ، کاری که دوست داری انجام بده ، "دوستت دارم" را به هرکس که لازم است بگو!
هرازگاهی را با دوستانت بگذران، فارغ از هر فکر
بعدترها متوجه خواهی شد، اما زندگی‌ات را همین امروز زندگی کن!


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سگها را نكشيد
دنيا خالی از وفا ميشود....

@adelehz
انگــار با تمامِ جهان وَصل می‌شوم ؛

در لحظه ای که می‌کشمت تنگ در بَغَل!

#حسین_منزوی

@adelehz
مرا با خودت به عمق یک سیاره دیگر میبردی ،آنجا که حس میکردم بهترین جای جهان ست و راستش دروغ هم نبود بهترین جای دنیا بود اما در بودنت ..
زمانی که مرا در ان سیاره رها کردی زمانی که برگشتن از ان سیاره ممکن نبود من یاد گرفتم که حتی بهشت میتواند زجر آور شود اگر انکه باید نباشد...
#عادله_زمانی
@adelehz