خدا رو شاکرم به خاطر زندگی خوبی که دارم به خاطر همسر صبور مهربونم که 17 سال صبر کردیم تا خدا بچه ای بما هدیه بده شاکرم به خاطر این که الان دوتا دختر خوب سالم وفوق العاده باهوش داریم
شاکرم که خدا خواهر برادرای خوب ودلسوز بهم داده که الان که تازه مادرم رو از دست دادم. ولی با عزت واحترام وآبرو از پیشمون رفت پیش بابای نازنینم..
خدایا شکرت به همه داده هات
ونداده هات
#شکرگزارم
مریم
@adelehz
شاکرم که خدا خواهر برادرای خوب ودلسوز بهم داده که الان که تازه مادرم رو از دست دادم. ولی با عزت واحترام وآبرو از پیشمون رفت پیش بابای نازنینم..
خدایا شکرت به همه داده هات
ونداده هات
#شکرگزارم
مریم
@adelehz
خدایا
تو معجزه زندگی منی ؛ همیشه دلم به مهربانی دست هایت گواهی میدهد
من ؛ همین بودن های همیشگیت را میخواهم
همین چشم های بیدارت
گوش های شنوایت
بخشندگی بی پایانت ؛ هیچ وقت ، هیچ کجا ، هیچ کس نتوانست جایت را بگیرد
و من
بریده ام از همه ی ریسمان های سست
که مرا به هیچ حقیقتی نمیرساندند ؛ تو باش
فقط تو که معجزه زندگیم هستی❤️
این است که من همیشه شکر خدا را بجا میآورم به خاطر وجود خودش؛بخدا همیشه گرمای وجودش را احساس میکنم همیشه .
با وجودش همه چیز دارم همه چیز .❤️❤️❤️❤️
لیلا
#شکرگزارم
@adelehz
تو معجزه زندگی منی ؛ همیشه دلم به مهربانی دست هایت گواهی میدهد
من ؛ همین بودن های همیشگیت را میخواهم
همین چشم های بیدارت
گوش های شنوایت
بخشندگی بی پایانت ؛ هیچ وقت ، هیچ کجا ، هیچ کس نتوانست جایت را بگیرد
و من
بریده ام از همه ی ریسمان های سست
که مرا به هیچ حقیقتی نمیرساندند ؛ تو باش
فقط تو که معجزه زندگیم هستی❤️
این است که من همیشه شکر خدا را بجا میآورم به خاطر وجود خودش؛بخدا همیشه گرمای وجودش را احساس میکنم همیشه .
با وجودش همه چیز دارم همه چیز .❤️❤️❤️❤️
لیلا
#شکرگزارم
@adelehz
شکر گزارم بابت داشتن دلی که همیشه به یاد خداست واین به یاد خدا بودن نمیزاره مرتکب اشتباه وپشیمونی بشم
مرضیه
#شکر_گذارم
@adelehz
مرضیه
#شکر_گذارم
@adelehz
شاکرم برای پدر و مادری که بزرگترین شانس زندگیم بودن و هستن. برا خاطر خواهرایی که لحظه ی سختی کنارم بودن باهام گریه کردن و نخواستم یه لحظه تنها باشم. شاکرم برا سلامتیم. برا خانواده جدیدی که قسمتم شده و جز صفا و صمیمیت چیزی ندیدم. شاکرم برا مشکلی که فقط و فقط پول بوده. گاهی واقعا باید شاکر بود که مشکلت نداشتن پولِ البته نه در حد زیادش.
نسیم
#شکرگزارم
@adelehz
نسیم
#شکرگزارم
@adelehz
شکر گزاری همان قطعه ی گمشده ی پازل خوشحالی ماست.همان قطعه ی مرکزی که اگر نباشد نمیتوانیم لذت ببریم .شاید به ظاهر ساده باشد اما شکرگزاری میتواند زندگی انسان را تغییر دهد و از او به جای یک انسان منفی باف همیشه گله مند آدمی مثبت نگر بسازد .کسی که بر داشته هایش متمرکزست و میتواند از داشتن آنها لذت ببرد .در مثالهای قدیمی عامیانه مثلی معروف میگویید که شکر نعمت ،نعمتت افزون کند.حقیقت این ست که این مثل بسیار بجاست ...شکرگزاری میتواند کاینات را متقاعد نماید که ما نعمتهای هدیه شده به خویش را که دربسیاری از موارد فراتر از لیاقتمان و ناشی از لطف حق تعالی ست ،نادیده نمیگیریم .پس لیاقت نعمت بیشتری را داریم ...
شکرگزاری کلید حل بسیاری از مشکلات ست بیایم این کلید را جایی جانگذاریم .
#عادله_زمانی
#شکرگزارم
@adelehz
شکرگزاری کلید حل بسیاری از مشکلات ست بیایم این کلید را جایی جانگذاریم .
#عادله_زمانی
#شکرگزارم
@adelehz
سلام. من 21 سالمه و هنوز اونقدر با پیچ و خم های زندگی رو ب رو نشدم و تجربیاتمم در رابطه با زندگی زیاد نیس اما من سرمایه ای دارم ک اگه تا 100 سالگی هم بجنگم و تلاش کنم هیچ وقت مث اون رو پیدا نمیکنم. سرمایه ی زندگی من شوهرمه... کسی ک خدا ب من داد و من هر لحظه، هر ثانیه ب خاطرش خدا رو شکر میکنم.
(از شما هم تشکر میکنم بابت کانال خوبتون. خیلی انرژی بخشه و نکته های زیادی رو گوشزد میکنه مطالبتون. امیدوارم شما و بقیه ی عزیزان هم به سرمایه های زندگیتون برسید) 🌸
S. A
#شکرگزارم
@adelehz
(از شما هم تشکر میکنم بابت کانال خوبتون. خیلی انرژی بخشه و نکته های زیادی رو گوشزد میکنه مطالبتون. امیدوارم شما و بقیه ی عزیزان هم به سرمایه های زندگیتون برسید) 🌸
S. A
#شکرگزارم
@adelehz
سلام
شاکرم بخاطر شغل خوبی که دارم بخاطر اینکه میتونم به هموطنانم در همه جای دنیا زبان انگلیسی یاد بدم ، شاکرم بخاطر مادر مهربون و فداکاری که دارم که همیشه تشویق هاش باعث پیشرفت و موفقیت من توی زندگی م شد ..شاکرم بخاطر زندگی خوبی که تونستم با وجود همه سختی ها و پستی و بلندی ها برای خودم بسازم و الان احساس غرور میکنم ...شاکرم بخاطر دختر زیبایی که خداوند بهم در بدترین شرایط زندگی هدیه داد و الان که برمیگردم و زندگی مو مرور میکنم میبینم ارزشش رو داشت که گاهی اوقات سختی ها رو به جون بخرم تا بتونم الان روی پاهای خودم بایستم و احساس خوشبختی و موفقیت کنم ..شاکرم بخاطر تجربه های تلخی که روزگار به موقع در زندگی م قرار داد و همه ی اون تجربه ها درسی بزرگ بود برای من که به خودم بیام و خود واقعیم رو پیدا کنم ..شاکرم بخاطر اینکه محکم هستم و میتونم زن موفقی باشم ...خدایا بابت همه چیز شاکرم 🙏
شهرزاد
#شکرگزارم
@adelehz
شاکرم بخاطر شغل خوبی که دارم بخاطر اینکه میتونم به هموطنانم در همه جای دنیا زبان انگلیسی یاد بدم ، شاکرم بخاطر مادر مهربون و فداکاری که دارم که همیشه تشویق هاش باعث پیشرفت و موفقیت من توی زندگی م شد ..شاکرم بخاطر زندگی خوبی که تونستم با وجود همه سختی ها و پستی و بلندی ها برای خودم بسازم و الان احساس غرور میکنم ...شاکرم بخاطر دختر زیبایی که خداوند بهم در بدترین شرایط زندگی هدیه داد و الان که برمیگردم و زندگی مو مرور میکنم میبینم ارزشش رو داشت که گاهی اوقات سختی ها رو به جون بخرم تا بتونم الان روی پاهای خودم بایستم و احساس خوشبختی و موفقیت کنم ..شاکرم بخاطر تجربه های تلخی که روزگار به موقع در زندگی م قرار داد و همه ی اون تجربه ها درسی بزرگ بود برای من که به خودم بیام و خود واقعیم رو پیدا کنم ..شاکرم بخاطر اینکه محکم هستم و میتونم زن موفقی باشم ...خدایا بابت همه چیز شاکرم 🙏
شهرزاد
#شکرگزارم
@adelehz
همين امروز ، زندگیت رو "زندگی" کن !
بعدها وقتی موهای جو گندمیات را از پیشانیات کنار میزنی و قرصهای رنگارنگت را به ضرب آب پایین میدهی، وقتی با کسی که عادت کردهای به بودنش کنار شومینهی رنگ و رو رفتهی خانه مینشینی و به جای دوستت دارم، از پادردت شکایت میکنی ، وقتی برای بار هزارم سریالی را تماشا میکنی ، وقتی دیگر برایت فرقی نمیکند موهایت سپید باشند یا بلوند ، نسکافهای باشد یا هر رنگ دیگری ، وقتی پسر بزرگترت روز مادر برایت صندلی نماز میآورد ، متوجه خواهی شد که : زندگی آنقدرها ارزش نداشت که برای به دست آوردن کسی که دوستش داشتی نجنگی ! که برای آرزوهایت تلاش نکنی !
به زودی وارد روزمرهگيهایت خواهی شد، به زودی وارد روزی میشوی که آرام و ساکت روی صندلی چوبی قدیمی جهیزیهات رو به روی پنجرهی خانه نشستهای و چای مینوشی و همسرت طبق معمول مشغول غر و لندهایش است ! به زودی متوجه خواهی شد که چه کلاه بزرگی سرت گذاشت این زندگی ! که هر روزت را به بهانهی روز بهتر از تو ربود و تو چه ساده لوح بودی که حرفش را باور کردی!
زندگی تو همین امروز است همین ساعت ، کاری که دوست داری انجام بده ، "دوستت دارم" را به هرکس که لازم است بگو!
هرازگاهی را با دوستانت بگذران، فارغ از هر فکر
بعدترها متوجه خواهی شد، اما زندگیات را همین امروز زندگی کن!
@adelehz
بعدها وقتی موهای جو گندمیات را از پیشانیات کنار میزنی و قرصهای رنگارنگت را به ضرب آب پایین میدهی، وقتی با کسی که عادت کردهای به بودنش کنار شومینهی رنگ و رو رفتهی خانه مینشینی و به جای دوستت دارم، از پادردت شکایت میکنی ، وقتی برای بار هزارم سریالی را تماشا میکنی ، وقتی دیگر برایت فرقی نمیکند موهایت سپید باشند یا بلوند ، نسکافهای باشد یا هر رنگ دیگری ، وقتی پسر بزرگترت روز مادر برایت صندلی نماز میآورد ، متوجه خواهی شد که : زندگی آنقدرها ارزش نداشت که برای به دست آوردن کسی که دوستش داشتی نجنگی ! که برای آرزوهایت تلاش نکنی !
به زودی وارد روزمرهگيهایت خواهی شد، به زودی وارد روزی میشوی که آرام و ساکت روی صندلی چوبی قدیمی جهیزیهات رو به روی پنجرهی خانه نشستهای و چای مینوشی و همسرت طبق معمول مشغول غر و لندهایش است ! به زودی متوجه خواهی شد که چه کلاه بزرگی سرت گذاشت این زندگی ! که هر روزت را به بهانهی روز بهتر از تو ربود و تو چه ساده لوح بودی که حرفش را باور کردی!
زندگی تو همین امروز است همین ساعت ، کاری که دوست داری انجام بده ، "دوستت دارم" را به هرکس که لازم است بگو!
هرازگاهی را با دوستانت بگذران، فارغ از هر فکر
بعدترها متوجه خواهی شد، اما زندگیات را همین امروز زندگی کن!
@adelehz