Forwarded from Art of Trading
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اينو ببينين خيلي لطيفه 😊
دومين شماره زنان و زندگي با بچه اش روي دكه منتظر شماست 💍🎻🗺📚💁🏽🙅🏽🙆🏻🙋🏼👰🏼👪🎒🌂🌱🎨🎼
به كانال زنان و زندگي بپيونديد 👇🏻👇🏻
https://telegram.me/joinchat/Au4pBj1c8DjfOzT8Af51dA
دومين شماره زنان و زندگي با بچه اش روي دكه منتظر شماست 💍🎻🗺📚💁🏽🙅🏽🙆🏻🙋🏼👰🏼👪🎒🌂🌱🎨🎼
به كانال زنان و زندگي بپيونديد 👇🏻👇🏻
https://telegram.me/joinchat/Au4pBj1c8DjfOzT8Af51dA
اگر اعتقادبه تناسخ داشتم .دلم میخواست
در زندگی بعدی شمعدانی باشم...
تا هر عاشقی با دیدنم لبخند بزند..
#عادله_زمانی
@adelehz
در زندگی بعدی شمعدانی باشم...
تا هر عاشقی با دیدنم لبخند بزند..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موزیک شب قطعه "بسوی تو " ازمهران زاهدی 🌜🎧🎼اینقد این اهنگ اشناست که نیازی به معرفی نداره ...زیباست وبعضی زیباها باوجود اینکه پیر بشوند بازهم خواستنی هستند.... @adelehz بدست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی ....🎧🎼
شبها ستاره ها درآسمان سرک میکشند
ومن هم در اتاقم ستاره ی درخشانی را پنهان کرده ام ...دقیقا زیر تختم روی برگ آخر دفترچه شعرم، کنار اسم تو ....⭐️
#عادله_زمانی
شبتون بخیر مهربونا 🌙🌙
ومن هم در اتاقم ستاره ی درخشانی را پنهان کرده ام ...دقیقا زیر تختم روی برگ آخر دفترچه شعرم، کنار اسم تو ....⭐️
#عادله_زمانی
شبتون بخیر مهربونا 🌙🌙
دوست واقعی اون نیست که بشینه به حرفات گوش بده تهشم بگه والله چه میدونم خودت میدونی!!دوست واقعی اونه که وقتی میگی دلم گرفته اززندگی سیرم😔بره ورداره یکی ازاینابیاره به زندگی امیدوارت کنه😜😍🍦
@adelehz
@adelehz
من هرشب بادها را اجیر میکنم.نه برای وزیدن یا اینکه عطرت را بیاوردند.بلکه برای بوسیدن تو...وقتی خواب هستی واز دنیا بی خبر
بوسیدن ارام موهایت پلکهایت و دستان خسته ازکارت
بوسیدن صدایت وقتی عاشقانه درجواب من که تورا صدا میکنم میگویی جانم
بوسیدن نگاهت وقتی درمیان جمع بی هوا دنبال من میگردی
بوسیدن دل کوچکت وقتی بی خبر برای من میطپد..
جانا من هزار سرزمین باد رااجیر کردم تا فقط کاری که من تمام نکردم را تمام کنند...
#عادله_زمانی
@adelehz
بوسیدن ارام موهایت پلکهایت و دستان خسته ازکارت
بوسیدن صدایت وقتی عاشقانه درجواب من که تورا صدا میکنم میگویی جانم
بوسیدن نگاهت وقتی درمیان جمع بی هوا دنبال من میگردی
بوسیدن دل کوچکت وقتی بی خبر برای من میطپد..
جانا من هزار سرزمین باد رااجیر کردم تا فقط کاری که من تمام نکردم را تمام کنند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ادم صبح تو تخت بیدارشه همچین منظره ای و ببینه دلش میخواد تاابد از تخت نیادبیرون❤️😊💋😍🙈🐣🐞
@adelehz
@adelehz
عاشقی های دزدکی
بهترین نوع عاشقی ها درجهان هستند.
ازآن مدلهایی که حواسش نیست وتو
ساعتها داری نگاهش میکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
بهترین نوع عاشقی ها درجهان هستند.
ازآن مدلهایی که حواسش نیست وتو
ساعتها داری نگاهش میکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "دوستت دارم"ازفریدون جان آسرایی🎼🌙👇
به یاد تمام سالهایی که وبلاگ مینوشتم واین موزیک موسیقی وبلاگم بود.وبلاگ یا دفترچه دلتنگی نویسی هاو عاشقی های دخترک دبیرستانی پرارزوی آن روزها...
@adelehz
به یاد تمام سالهایی که وبلاگ مینوشتم واین موزیک موسیقی وبلاگم بود.وبلاگ یا دفترچه دلتنگی نویسی هاو عاشقی های دخترک دبیرستانی پرارزوی آن روزها...
@adelehz
یقین دارم خداشب را برای دل بندگانش
آفرید.تایک دل سیر فرصت کنی بشینی وبه کسی که به چیزی که به جایی که روزها به آن راه نداری فکر کنی ودلت ارام شود
#عادله_زمانی
شبتون بخیر میدونم که میدونید دوستتون دارم
آفرید.تایک دل سیر فرصت کنی بشینی وبه کسی که به چیزی که به جایی که روزها به آن راه نداری فکر کنی ودلت ارام شود
#عادله_زمانی
شبتون بخیر میدونم که میدونید دوستتون دارم
یکی از بدترین اشکالات آدم ها این است که اگر از روی لطف ،مهربانی و یا ادب وخوش مشربی به آنها محبت کنی ،لبخندی بزنی و یا گرم کلامی شوی.هزارمدل فکر توی سرشان می آید ...به این فکر میکنند که لابد خیلی خاصند که طرف مقابل دارد با محبت فراوان بهشان پروبال میدهد ویااینکه اوبه ایشان نیازمند است😒 وابدا به خاطر مبارک این احتمال را راه نمیدهند که شاید این مربوط به لطف ویاحتی ترحم طرف مقابل باشد!!!
من اگر خدا بودم سعی میکردم حتما در نسخه بعدی آفرینش این مورد را اصلاح کنم !!🤔
@adelehz
من اگر خدا بودم سعی میکردم حتما در نسخه بعدی آفرینش این مورد را اصلاح کنم !!🤔
@adelehz
بلند شید برای خودتون یه لیوان چای هلدار بریزید .باهرچی توخونه دارید یه عصرونه هم درست کنید.خودتون رو تحویل بگیرید ..چون خیلی باارزش هستید❤️
@adelehz
@adelehz