در یک رابطه کدوم یکی و الویت قرار بدیم ؟
anonymous poll
رفتار و توجهش – 131
👍👍👍👍👍👍👍 96%
ظاهر – 5
▫️ 4%
👥 136 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
رفتار و توجهش – 131
👍👍👍👍👍👍👍 96%
ظاهر – 5
▫️ 4%
👥 136 people voted so far. Poll closed.
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دخترک گریه میکرد.مادرپرسید چه شده؟پاسخ دادمدادقرمزم را درمدرسه جا گذاشتم ،مادر گفت عزیزکم گریه نکن بزرگترکه شوی چیزهایی جامیگذاری که ناراحتیش خیلی بیشتراست.دخترک پرسیدمثلا چه؟
مثلا دلت..
#عادله_زمانی
مثلا دلت..
#عادله_زمانی
عزیزکم
گل اخترک راه دور
شاید روزی تنهایت بگذارم
ولی بدان که من هرکجا که بروم هر سیاره ای را که بگردم ..بازهم عاشق گل سرخم باقی خواهد ماند ..و تو در اخترکت همیشه منتظرم بمان وقتی ازبین ستاره های راه دور دوباره برگردم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گل اخترک راه دور
شاید روزی تنهایت بگذارم
ولی بدان که من هرکجا که بروم هر سیاره ای را که بگردم ..بازهم عاشق گل سرخم باقی خواهد ماند ..و تو در اخترکت همیشه منتظرم بمان وقتی ازبین ستاره های راه دور دوباره برگردم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی عزیزجانم چیزی وجود دارد که هرکداممان باید متوجهش باشیم .
هرکداممان باید به آن درمورد خودمان و بقیه دقت کنیم ...میدانی آن چیست؟
این ست که دل آدمها خاک حاصلخیزی دارد ..حرفهای نگفته که درون یک آدم جمع شود در دلش شروع میکند به جواته زدن ..شاید بگویی اینکه آدم درون دلش گلی داشته باشد یا حتی درختی ..که بد نیست..
بله بد نیست اما همه ی ادمها گلی شبیه گل اخترک شازده کوچلو درون دلشان شکل نمیگیرد .بعضی حرفهای نگفته تبدیل به درختان بی ثمر و سخت جانی میشوند که فقط بالا می روند و بالا می روند و بالا می روند انقدر که بر فکر و جان ادمی سایه می اندازد...و سایه اش گاهی ازخودش سنگین تر میشود ..
این سایه های سنگین زندگی بسیاری را خراب کرده ست ..بی آنکه حتی بدانند این سایه ی حجیم همان حرف نگفته ی دیروز ست ..
یادمان بماند که اگر حرفی به کسی میزنیم اگر کسی را می رنجانیم و او جوابمان را نمی دهد و حرفی نمیزند و رنجمان نمیدهد شاید ..دارد درون دلش یک درخت بی ثنر ترسناک جوانه می زند .چه خوب ست که کمکش کنیم تا دلش را از این بذرهای نا مبارک پاک کند و مجبور نباشد حرفهای نگفته را با خود حمل کند..شاید این بهترین کمکی ست که میتوانیم به ادمها بکنیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکداممان باید به آن درمورد خودمان و بقیه دقت کنیم ...میدانی آن چیست؟
این ست که دل آدمها خاک حاصلخیزی دارد ..حرفهای نگفته که درون یک آدم جمع شود در دلش شروع میکند به جواته زدن ..شاید بگویی اینکه آدم درون دلش گلی داشته باشد یا حتی درختی ..که بد نیست..
بله بد نیست اما همه ی ادمها گلی شبیه گل اخترک شازده کوچلو درون دلشان شکل نمیگیرد .بعضی حرفهای نگفته تبدیل به درختان بی ثمر و سخت جانی میشوند که فقط بالا می روند و بالا می روند و بالا می روند انقدر که بر فکر و جان ادمی سایه می اندازد...و سایه اش گاهی ازخودش سنگین تر میشود ..
این سایه های سنگین زندگی بسیاری را خراب کرده ست ..بی آنکه حتی بدانند این سایه ی حجیم همان حرف نگفته ی دیروز ست ..
یادمان بماند که اگر حرفی به کسی میزنیم اگر کسی را می رنجانیم و او جوابمان را نمی دهد و حرفی نمیزند و رنجمان نمیدهد شاید ..دارد درون دلش یک درخت بی ثنر ترسناک جوانه می زند .چه خوب ست که کمکش کنیم تا دلش را از این بذرهای نا مبارک پاک کند و مجبور نباشد حرفهای نگفته را با خود حمل کند..شاید این بهترین کمکی ست که میتوانیم به ادمها بکنیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
آغوشت ..
آخرین سنگر من ست
هرگز این سنگر را بروی قلب از جنگ برگشته ام نبند...
#عادله_زمانی
عکس : وحید مقدم
@adelehz
آخرین سنگر من ست
هرگز این سنگر را بروی قلب از جنگ برگشته ام نبند...
#عادله_زمانی
عکس : وحید مقدم
@adelehz
میتوان باور کرد که زندگی با تمام تلخی ها و شیرینی هایش چیزی نیست جز یک معشوقه ی بشدت خواستنی ...
که باوجود تمام فراز ونشیب هایش هنوزهم دلمان میخواهدش و نمیتوانیم از آن چشم برداریم ..که شب هرچقدر سخت بخواب برویم صبح دلمان بازهم بیدارشدن میخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
که باوجود تمام فراز ونشیب هایش هنوزهم دلمان میخواهدش و نمیتوانیم از آن چشم برداریم ..که شب هرچقدر سخت بخواب برویم صبح دلمان بازهم بیدارشدن میخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
زنها را مقایسه نکنید
هرکدامشان با دیگری فرق دارند
چشمهای هیچ زنی شبیه زن دیگری نیست ...
خدا به تعداد زنهای زمین اقیانوس افریده است برای عمق چشمانشان..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکدامشان با دیگری فرق دارند
چشمهای هیچ زنی شبیه زن دیگری نیست ...
خدا به تعداد زنهای زمین اقیانوس افریده است برای عمق چشمانشان..
#عادله_زمانی
@adelehz
این کشو ها
آخرین وسایل ساکنین خانه سالمندان کهریزک بعد از فوت شون رو نشون میده.
میخام بهتون بگم که هرچقدرم بزنیم و بدوییم و جون بکنیم تهش همینم نمیتونیم ببریم ...و اینکه دلم واسه اون اشی مشی توی کشو اتیش گرفت 😔که تو این سن و سال هوسهای کودکانه دارند سالمندان ...
@adelehz
آخرین وسایل ساکنین خانه سالمندان کهریزک بعد از فوت شون رو نشون میده.
میخام بهتون بگم که هرچقدرم بزنیم و بدوییم و جون بکنیم تهش همینم نمیتونیم ببریم ...و اینکه دلم واسه اون اشی مشی توی کشو اتیش گرفت 😔که تو این سن و سال هوسهای کودکانه دارند سالمندان ...
@adelehz
خدا رو شاکرم به خاطر زندگی خوبی که دارم به خاطر همسر صبور مهربونم که 17 سال صبر کردیم تا خدا بچه ای بما هدیه بده شاکرم به خاطر این که الان دوتا دختر خوب سالم وفوق العاده باهوش داریم
شاکرم که خدا خواهر برادرای خوب ودلسوز بهم داده که الان که تازه مادرم رو از دست دادم. ولی با عزت واحترام وآبرو از پیشمون رفت پیش بابای نازنینم..
خدایا شکرت به همه داده هات
ونداده هات
#شکرگزارم
مریم
@adelehz
شاکرم که خدا خواهر برادرای خوب ودلسوز بهم داده که الان که تازه مادرم رو از دست دادم. ولی با عزت واحترام وآبرو از پیشمون رفت پیش بابای نازنینم..
خدایا شکرت به همه داده هات
ونداده هات
#شکرگزارم
مریم
@adelehz
خدایا
تو معجزه زندگی منی ؛ همیشه دلم به مهربانی دست هایت گواهی میدهد
من ؛ همین بودن های همیشگیت را میخواهم
همین چشم های بیدارت
گوش های شنوایت
بخشندگی بی پایانت ؛ هیچ وقت ، هیچ کجا ، هیچ کس نتوانست جایت را بگیرد
و من
بریده ام از همه ی ریسمان های سست
که مرا به هیچ حقیقتی نمیرساندند ؛ تو باش
فقط تو که معجزه زندگیم هستی❤️
این است که من همیشه شکر خدا را بجا میآورم به خاطر وجود خودش؛بخدا همیشه گرمای وجودش را احساس میکنم همیشه .
با وجودش همه چیز دارم همه چیز .❤️❤️❤️❤️
لیلا
#شکرگزارم
@adelehz
تو معجزه زندگی منی ؛ همیشه دلم به مهربانی دست هایت گواهی میدهد
من ؛ همین بودن های همیشگیت را میخواهم
همین چشم های بیدارت
گوش های شنوایت
بخشندگی بی پایانت ؛ هیچ وقت ، هیچ کجا ، هیچ کس نتوانست جایت را بگیرد
و من
بریده ام از همه ی ریسمان های سست
که مرا به هیچ حقیقتی نمیرساندند ؛ تو باش
فقط تو که معجزه زندگیم هستی❤️
این است که من همیشه شکر خدا را بجا میآورم به خاطر وجود خودش؛بخدا همیشه گرمای وجودش را احساس میکنم همیشه .
با وجودش همه چیز دارم همه چیز .❤️❤️❤️❤️
لیلا
#شکرگزارم
@adelehz
شکر گزارم بابت داشتن دلی که همیشه به یاد خداست واین به یاد خدا بودن نمیزاره مرتکب اشتباه وپشیمونی بشم
مرضیه
#شکر_گذارم
@adelehz
مرضیه
#شکر_گذارم
@adelehz
شاکرم برای پدر و مادری که بزرگترین شانس زندگیم بودن و هستن. برا خاطر خواهرایی که لحظه ی سختی کنارم بودن باهام گریه کردن و نخواستم یه لحظه تنها باشم. شاکرم برا سلامتیم. برا خانواده جدیدی که قسمتم شده و جز صفا و صمیمیت چیزی ندیدم. شاکرم برا مشکلی که فقط و فقط پول بوده. گاهی واقعا باید شاکر بود که مشکلت نداشتن پولِ البته نه در حد زیادش.
نسیم
#شکرگزارم
@adelehz
نسیم
#شکرگزارم
@adelehz