من خود شاداب و قوی امروزم رو مرهون تمام اتفاقات بد گذشته می دونم که اگر اون پشیمونی ها نبودن، من هنوز همون دختر بچه وابسته، خجالتی و شکننده بودم
پس بابت تمام اونچه که پشت سر گذاشتم.
گاهی برای بزرگ شدن، باید تاوان های بزرگی هم پرداخت .برای بدست آوردن، باید اول از دست داد اگر چیزی رو از دست دادی، بدون یه چیز فوق العاده در انتظارته فقط باید یاد بگیری که به اونی که ازت می گیره اعتماد داشته باشی
#شکرگزارم نه پشیمون
@adelehz
پس بابت تمام اونچه که پشت سر گذاشتم.
گاهی برای بزرگ شدن، باید تاوان های بزرگی هم پرداخت .برای بدست آوردن، باید اول از دست داد اگر چیزی رو از دست دادی، بدون یه چیز فوق العاده در انتظارته فقط باید یاد بگیری که به اونی که ازت می گیره اعتماد داشته باشی
#شکرگزارم نه پشیمون
@adelehz
این چند روز فیلم کتک زدن دختر نوجوان تهرانی توسط دو پسر جوان سیرجانی بسیار در فضای مجازی پربازدید و داغ شده ست . گویا داستان از این قرار بوده که دختر به دوست دختر یکی از پسران فحاشی کرده بنابراین پسر به قصد مجازات او را به سیرجان کشیده و اورا در بیابان اماج کتک قرار داده ست . دیدن فیلم تا لحظه آخر قدرت بالایی میخواهد چون اصولا دیدن کتک خوردن یک شخص آن هم دختری نحیف و نوجوان طاقت فرساست اما نکاتی در این بین قابل تامل ست .مورد اول بروز این حجم از خشونت در کلام و رفتار چند جوان ست جوانانی که گفته شده 21و20ساله هستند دوم اینکه این خشونت نه علیه جنس موافق که علیه یکی از جنس مخالف که توان مقابله جسمی ندارد اعمال شده و ان هم در جامعه ای که روزی افتخارش بلند نکردن دست بروی جنس ظریف بوده ست .نکته سوم قابل تامل این ست که دختری نوجوان که هنوز حتی به سن 18سالگی نرسیده چگونه از نظارت و مراقبت خانواده خارح ست که میتواند به سفری این چنین طولانی برود و در یک خانه باغ دورافتاده اقامت کند . کتک زدن کم ترین احتمال اسیب بوده ست چه بسا که اگر این دختر مورد تجاوز جنسی قرار میگرفت و یا حتی به قتل می رسید کسی در ان لحظه نمیتوانست نجاتش دهد. بهرحال بنظر می رسد خانواده ها روز به روز باید هوشیارتر عمل کنند و به فعالیت های نوجوانانشان در فضای مجازی بیشتر تمرکز کنند .گرچه که ضارب در این میان یک پسر ست ولی به شخصه اعتقاد دارم که اعتماد بی جای این دختر و رفتار غیر عاقلانه اش نیز به اندازه ضرب و جرح آن پسر جوان غیر مسوولانه و نادرست ست . کودکان و نوجوانان را در فضای مجازی به حال خود رها نکنید . #عادله_زمانی
سلام .برادری داشتم که در دوران سربازی معتاد شد .در طول زندگانی خودش خیلی بدبختی کشید و ما که خانواده ش بودیم از دستش خیلی غصه خوردیم .همه ما بارها آرزوی مرگش رو کردیم .چهار سال پیش مادرم الزایمر گرفت و همه ما بچه ها از بیماری او سخت عذاب کشیدیم .دوران خیلی سختی بود و همه خیلی زحمت کشیدیم مخصوصا این برادر معتادم چون با مادرم زندگی می کرد .البته فقط شبها با مادرم تنها بود .در طول روز من و برادرانم در کنارش بودیم ولی از أنجایی که مادرم حتی با داروهای قوی آرام بخش هم نمی خوابید و نیمه های شب فریاد می کشید و باعصا و واکر این طفلک برادرم رو کتک میزد با اینکه بیچاره چهل و سه سالش بود .اما کتک می خورد و زحمت می کشید .یک سال و نیم پیش مادرم به رحمت خدا رفت .ما حال خوبی نداشتیم به دلیل فشارهایی که از نظر روحی کشیده بودیم .ولی این برادر بیچاره رو که از همه بیشتر زحمت کشیده بود رو یادمون رفت .با خودمون گفتیم بهتره حالا که مامان نیست او را ببریم این مراکز ترک اعتیاد تا ترک کنه و یه زندگی سالم براش درست کنیم ولی یادمون رفت او هم مثل ما خسته ست .خودش هم حرفی نزد .نه یه مسافرتی بردیمش .نه یه کادویی براش خریدیم .نه دعوتش کردیم خونه مون .بیچاره سه هفته بعد از فوت مادرم تو مرکز ترک اعتیاد تو تنهایی سکته کرد و مرد .خیلی پشیمونم .خیلی .خودم رو نمی بخشم .من خواهر بودم و باید هواش رو داشتم ولی اونقدر خسته بودم که بهش فکر نکردم .خودم رو هیچ وقت نمی بخشم .
#پشیمونم
#پشیمونم
مهربانی خرجی نداره
یه سبد و با زنجیر بسته به میله گاز تا گربه ها برن توش بخوابن .
و خوب زنجیره خوبی این خوبی و خیلی زود بهش برمیگردونه
خداوند بدهکار بنده ها باقی نمیمونه ❤️
@adelehz
یه سبد و با زنجیر بسته به میله گاز تا گربه ها برن توش بخوابن .
و خوب زنجیره خوبی این خوبی و خیلی زود بهش برمیگردونه
خداوند بدهکار بنده ها باقی نمیمونه ❤️
@adelehz
من شش ماه عقد كرده مردي بودم كه خيييلي خسيس و هيز و رند و حسود بود
چون خيييلي دوسش داشتم و سنم كم بود رفتاراشو به روش نمياوردم و خيييلي بهش محبت مي كردم
با وجود اينكه شكر خدا دوباره ازدواج كردم و الان خوشبختم و يه پسر مثل دسته گل دارم
خيييلي پشيمونم چرا در برابر اين آدم سكوت كردم كاش جواب كاراش رو ندادم
#پشیمونم
@adelehz
چون خيييلي دوسش داشتم و سنم كم بود رفتاراشو به روش نمياوردم و خيييلي بهش محبت مي كردم
با وجود اينكه شكر خدا دوباره ازدواج كردم و الان خوشبختم و يه پسر مثل دسته گل دارم
خيييلي پشيمونم چرا در برابر اين آدم سكوت كردم كاش جواب كاراش رو ندادم
#پشیمونم
@adelehz
#پشیمونم که بعد از سه سال انتظار برای مهاجرت به کانادا و دو بار رد شدن پرونده به دلایلی فراتر از کنترل و اختیار من، بیخیال مهاجرت شدم و ایران موندم. در صورتیکه میتونستم دوباره زبان بخونم و امتحان بدم و دوباره اقدام کنم
#پشیمونم تو سالهای نوجوانی و بلوغ که نقطه شکل گیری اختلافات عمیق من و پدرم بود و ذره ذره احساس تنفر و عذاب وجدان درونم شکل میگرفت اصرار نکردم که از یک مشاور کمک بگیرند و تا سالها بعد این احساسات متناقض خیلی عمیقتر ریشه دواند و حل مسأله و تخلیه این خشم رو سخت تر کرد . سر کردن با پدری که هر روز اخلاقش بدتر از قبل میشه و تحمل حجم زیادی سرزنش از دیگران و احساس گناه ابدی ...
@adelehz
#پشیمونم تو سالهای نوجوانی و بلوغ که نقطه شکل گیری اختلافات عمیق من و پدرم بود و ذره ذره احساس تنفر و عذاب وجدان درونم شکل میگرفت اصرار نکردم که از یک مشاور کمک بگیرند و تا سالها بعد این احساسات متناقض خیلی عمیقتر ریشه دواند و حل مسأله و تخلیه این خشم رو سخت تر کرد . سر کردن با پدری که هر روز اخلاقش بدتر از قبل میشه و تحمل حجم زیادی سرزنش از دیگران و احساس گناه ابدی ...
@adelehz
باید جهان را بهتر از آنچه تحویل گرفتهای، تحویل بدهی، خواه با فرزندی خوب، یا باغچهای سرسبز؛
اگر فقط یک نفر با بودن تو سادهتر نفس کشید،یعنی تو موفق شدهای.
#گابریل_گارسیا_مارکز
@adelehz
اگر فقط یک نفر با بودن تو سادهتر نفس کشید،یعنی تو موفق شدهای.
#گابریل_گارسیا_مارکز
@adelehz
پشیمونم از اینکه دنبال علایقم رفتم که هیچ ارزشی براش قائل نیستن. شاید حقمه. بنده خدا پدرم نخواست مجبورم کنه فقط عواقبشو گفت و من نخواستم گوش بدم. الان من موندم انتخابی که دستمو بجایی بند نکرده. ارزش هنر هیچه. پشیمونم که چرا پرستاری نخوندم.
پاک نیت کسی است که برای همه بدون استثناء خیر بخواهد چون میداند
سعادت دیگران از خوشبختی او نمیکاهد و بی نیازی آنها از ثروت او کم نمی کند
چه زیباست که همیشه
نیک اندیش و خیرخواه باشیم.
از همین امشب و از همین لحظه بعنوان کوچکترین عضو این گروه دوست داشتنی استدعا دارم برای تک تک اعضا دعا کنیم؛دعا کنیم به مهر ؛دعا کنیم دلهای شکسته تک تکمون التیام پیدا کند؛از خدای مهربان بخواهیم نگاهِ پر از مهرو محبتش را از هیچکدوممون دریغ نکند و دعا کنیم و ممنون باشیم که در کنار هم هستیم.
پ.ن لیلا جان از اعضای همیشگی کانال هستند بعد از خوندن نوشته های کانال این نوشته قشنگ فرستادن و من ایمان دارم انرژی قشنگشون به تک تک مون میرسه به امید روزهای زیبا و اروم برای همه مون ❤️❤️❤️
@adelehz
سعادت دیگران از خوشبختی او نمیکاهد و بی نیازی آنها از ثروت او کم نمی کند
چه زیباست که همیشه
نیک اندیش و خیرخواه باشیم.
از همین امشب و از همین لحظه بعنوان کوچکترین عضو این گروه دوست داشتنی استدعا دارم برای تک تک اعضا دعا کنیم؛دعا کنیم به مهر ؛دعا کنیم دلهای شکسته تک تکمون التیام پیدا کند؛از خدای مهربان بخواهیم نگاهِ پر از مهرو محبتش را از هیچکدوممون دریغ نکند و دعا کنیم و ممنون باشیم که در کنار هم هستیم.
پ.ن لیلا جان از اعضای همیشگی کانال هستند بعد از خوندن نوشته های کانال این نوشته قشنگ فرستادن و من ایمان دارم انرژی قشنگشون به تک تک مون میرسه به امید روزهای زیبا و اروم برای همه مون ❤️❤️❤️
@adelehz
دست های خدا باشیم
برای برآوردن رویای انسانی دیگر
این قانون کائنات است
هرگاه معجزه زندگی دیگران باشیم
بی شک کس دیگری، معجزه
زندگی ما خواهد بود…
@adelehz
برای برآوردن رویای انسانی دیگر
این قانون کائنات است
هرگاه معجزه زندگی دیگران باشیم
بی شک کس دیگری، معجزه
زندگی ما خواهد بود…
@adelehz