پشیمونم ازینکه ۸ سال عشق و علاقه پاکم رو صرف مردی کردم که هر اندازه بیشتر محبت کردم بیشتر بدی دیدم مردی که حالا نامزد کرده و از وجود من هراسانه ...پشیمونم از فرصتهایی که بهش دادم و نباید میدادم و هربار عشق جدیدی پیدا میکرد میرفت و وقتی تنها میشد میومد سراغ من و من با آغوش با میپذیرفتمش و حالا شرمندم از خودم از دلی که تکه تکه شد...
#پشیمونم
@adelehz
#پشیمونم
@adelehz