اگر زن بودم ، در يکسال گذشته احتمالا شصت دفعه موهايم را رنگ کرده بودم يا ده دفعه از ته تراشيده بودم شان .
يا آنقدر رژ لب و لاک ناخن رنگارنگ خريده بودم که ميشد با آنها برج ميلاد را رنگ کرد ، يا براي همه ي مردم شهر شال گردن بافته بودم! يا هر کار ديگري که زنها وقتي آشفته اند ، انجامش مي دهند
اگر مردها زودتر از زنها مي ميرند ، يک دليلش هم نداشتن همين چيزهاي به ظاهر ساده براي ريکاوري و جلوگيري از فرسودگي ذهن و روان شان است .
مردها در خط مقدم جنگ ، شايد بهتر از زنها مبارزه کنند ، اما وقتي شکست مي خورند ، وقتي زخمي مي شوند ، وقتي از جبهه برميگردند عقب ، افتضاحند .
آنها هنگام شکست مثل بچه هايي هستند که به مراقبت مادرشان نياز دارند . حال آنکه زنها خيلي بهتر و مستقل تر مي توانند خودشان را ترميم کنند .
جان ترند . زندگي و زايندگي در وجودشان ، آنها را براي غلبه بر مرگ مقاوم تر کرده .
و بافتن شالگردن بيشتر از آنکه فکرش را بکنيد نجات دهنده است . همينطور کوتاه کردن موها و رنگ کردن ناخنها! ... بله ، صدا و سيمای زنها غالبا از مردها نازک تر، لطيف تر و شکننده تر است . آنها معمولا بيشتر از مردها اشک مي ريزند ، آه می کشند و احساساتی مي شوند ، اما بيشتر از مردها هم در ذخيره گاه های مخفی وجود شان ، شادی و اميد و زندگی پنهان کرده اند .
آنها از مردها مقاوم ترند
خوشبحال شان❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
يا آنقدر رژ لب و لاک ناخن رنگارنگ خريده بودم که ميشد با آنها برج ميلاد را رنگ کرد ، يا براي همه ي مردم شهر شال گردن بافته بودم! يا هر کار ديگري که زنها وقتي آشفته اند ، انجامش مي دهند
اگر مردها زودتر از زنها مي ميرند ، يک دليلش هم نداشتن همين چيزهاي به ظاهر ساده براي ريکاوري و جلوگيري از فرسودگي ذهن و روان شان است .
مردها در خط مقدم جنگ ، شايد بهتر از زنها مبارزه کنند ، اما وقتي شکست مي خورند ، وقتي زخمي مي شوند ، وقتي از جبهه برميگردند عقب ، افتضاحند .
آنها هنگام شکست مثل بچه هايي هستند که به مراقبت مادرشان نياز دارند . حال آنکه زنها خيلي بهتر و مستقل تر مي توانند خودشان را ترميم کنند .
جان ترند . زندگي و زايندگي در وجودشان ، آنها را براي غلبه بر مرگ مقاوم تر کرده .
و بافتن شالگردن بيشتر از آنکه فکرش را بکنيد نجات دهنده است . همينطور کوتاه کردن موها و رنگ کردن ناخنها! ... بله ، صدا و سيمای زنها غالبا از مردها نازک تر، لطيف تر و شکننده تر است . آنها معمولا بيشتر از مردها اشک مي ريزند ، آه می کشند و احساساتی مي شوند ، اما بيشتر از مردها هم در ذخيره گاه های مخفی وجود شان ، شادی و اميد و زندگی پنهان کرده اند .
آنها از مردها مقاوم ترند
خوشبحال شان❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
یک صبح هم تا چشم باز کردی
به جایِ فکر کردن به جای خالی اش؛ به کسانی که هنوز با همه ی عشقشان کنارت هستند فکر کن...
به مادرت که برایت چای دم کرده؛
به پدرت که برایت برشته ترین قسمت نان را که دوست داشتی کنار گذاشته...
فدایِ سرت که لیاقت خوبی هایت را نداشت
برای یک بار هم که شده تو به "داشته هایت" فکر کن و صبحت را برای خودت بخیر کن...
@adelehz
به جایِ فکر کردن به جای خالی اش؛ به کسانی که هنوز با همه ی عشقشان کنارت هستند فکر کن...
به مادرت که برایت چای دم کرده؛
به پدرت که برایت برشته ترین قسمت نان را که دوست داشتی کنار گذاشته...
فدایِ سرت که لیاقت خوبی هایت را نداشت
برای یک بار هم که شده تو به "داشته هایت" فکر کن و صبحت را برای خودت بخیر کن...
@adelehz
اگر برای شکرگزاری وقت صرف نکنی، هرگز نعمت بیشتری نخواهی داشت و تمامی نعماتی را هم که داری از دست خواهی داد.
وعده معجزه که با شکرگزاری رخ میدهد در این عبارت نهفته است: اگرشاکر باشی نعمت بیشتری به تو داده میشود.
📕 راز
✍🏻 راندا برن
@adelehz
وعده معجزه که با شکرگزاری رخ میدهد در این عبارت نهفته است: اگرشاکر باشی نعمت بیشتری به تو داده میشود.
📕 راز
✍🏻 راندا برن
@adelehz
رازی که من میتوانم برایت برجا بگذارم این ست که هیچ کس بی دلیل وارد زندگیت نمی شود .هیچ چیز اتفاقی رخ نمیدهد .هرچیزی براساس حکمتی ست که رخ میدهد حکمتی که تو شاید بفهمی شاید زود شاید دیر شایدهم هرگز نفهمی ...اما سعی کن که نگاهت را فراخ کنی و به حوادث زندگیت از بالا نگاه کنی تا بفهمی خداوند هنرمندی ست که پازل زندگیت را به بهترین نحو ممکن میچیند .شاید گاهی از یک قطعه از این پازل راضی نباشی اما درنظر بگیر که قطعات کلیت را میسازند اگر آن قطعه حذف شود تو هرگز به تمامیت نخواهی رسید .
بله عزیزترینم ! هیچ چیز دنیا اتفاقی نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
بله عزیزترینم ! هیچ چیز دنیا اتفاقی نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آنقدر بلند بخند که دنیا دلش نیاید خنده ات را خاموش کند.خنده ات را بگذار نور خورشید باشد جهان را روشن کند جهان خودت را جهان اطرافیانت را بگذار هیچ خاموشی راه خنده ات را پیدا نکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz