هیچ مردی در دنیا وجود ندارد
مگراینکه دستانش را لابلای گیسوان
معشوقه اش جا گذاشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
مگراینکه دستانش را لابلای گیسوان
معشوقه اش جا گذاشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این منم 😊 البته ازساعت 3 بعدازظهر به بعد 😊😄میدونم شماهم مث منید پنهون نکنین😜😜😁😁
@adelehz
@adelehz
درواقع هیچ کس مثل مادرمان نیست..چراکه به جز اوهیچ کس مارا بیشتر ازخودش دوست ندارد.
#عادله_زمانی
پ.ن شب ارام⭐️درپناه دعای مادرها...
#عادله_زمانی
پ.ن شب ارام⭐️درپناه دعای مادرها...
دوباره صبح شد
خورشید شروع کرد تابیدن را
ومن شروع کردم دوست داشتنت را ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر🎀بریم ببینیم امروز توکتاب تقدیرمون چی نوشته شده 📖👓
@adelehz
خورشید شروع کرد تابیدن را
ومن شروع کردم دوست داشتنت را ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر🎀بریم ببینیم امروز توکتاب تقدیرمون چی نوشته شده 📖👓
@adelehz
برای ترجمه معنای تنهایی کار خیلی شگرفی لازم نیست .
همینکه زیرباران بهاری اردیبهشت زیرچتر، یک نفره از عرض خیابان بگذری یعنی بشدت تنهایی..
#عادله_زمانی
@adelehz
همینکه زیرباران بهاری اردیبهشت زیرچتر، یک نفره از عرض خیابان بگذری یعنی بشدت تنهایی..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پستونک شو گم کرده😊🍼👶
@adelehz
@adelehz
دلگرم کننده بودن شمابرای یک دوست مطلقا ربطی به سن، جنس ویامحله ای که درآن زندگی میکنید ویا مدل ماشینی که سوارش میشوید ویا حتی نمیشوید،ندارد...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
قدر بشناسید مستان آخرین پیمانه را
ساقی امشب می کندتعطیل این میخانه را
گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید.
خورده یا ناخورده باید ترک کرد این خانه را.
🌙🌙🌙
@adelehz
ساقی امشب می کندتعطیل این میخانه را
گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید.
خورده یا ناخورده باید ترک کرد این خانه را.
🌙🌙🌙
@adelehz
موزیک امشبمون یه اهنگ شاد و خاطره انگیزه 😊❤️خدامیدونه چقد توعروسیا بااین رقصیدیم 😜😊💃 قطعه "گل رویایی"از امید🎼🌙👇
@adelehz
@adelehz
کسی نمیداندموقعش کی باشد.
سفر را میگویم
شاید فردا شاید صدسال بعد..
اماشرط عقل است که هرشب غصه ها و کینه ها را دوربریزم .تاکوله مان سبک ترباشد...❤️هرشب و هرشب🌺
#عادله_زمانی
شبتون بخیر مهربونای من❤️
@adelehz
سفر را میگویم
شاید فردا شاید صدسال بعد..
اماشرط عقل است که هرشب غصه ها و کینه ها را دوربریزم .تاکوله مان سبک ترباشد...❤️هرشب و هرشب🌺
#عادله_زمانی
شبتون بخیر مهربونای من❤️
@adelehz
Forwarded from Art of Trading
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اينو ببينين خيلي لطيفه 😊
دومين شماره زنان و زندگي با بچه اش روي دكه منتظر شماست 💍🎻🗺📚💁🏽🙅🏽🙆🏻🙋🏼👰🏼👪🎒🌂🌱🎨🎼
به كانال زنان و زندگي بپيونديد 👇🏻👇🏻
https://telegram.me/joinchat/Au4pBj1c8DjfOzT8Af51dA
دومين شماره زنان و زندگي با بچه اش روي دكه منتظر شماست 💍🎻🗺📚💁🏽🙅🏽🙆🏻🙋🏼👰🏼👪🎒🌂🌱🎨🎼
به كانال زنان و زندگي بپيونديد 👇🏻👇🏻
https://telegram.me/joinchat/Au4pBj1c8DjfOzT8Af51dA