This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گوشی را برگردانید وازاین سخاوت اسمان در رنگها لذت ببرید
@adelehz
@adelehz
سرمایه ما ثروتمان نیست
سرمایه ما ادمهایی هستند که در زندگی داریم .همانهایی که حواسشان به دلمان هست به حال خوب و بدمان به لحظه خوشی وغم مان
همانهایی که کم یابند اما نایاب نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
سرمایه ما ادمهایی هستند که در زندگی داریم .همانهایی که حواسشان به دلمان هست به حال خوب و بدمان به لحظه خوشی وغم مان
همانهایی که کم یابند اما نایاب نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
@adelehz
این حال را شدیدا خریداریم
این حال را شدیدا خریداریم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شریفترین دل ها دلی است که فکر آزار دیگران در آن نباشد.شاد کردن دل انسانها ،ارزشش بیشتر از سال ها راز و نیاز است.
@adelehz
@adelehz
یک روز
ممکن ست سالها بعد به خودم بیایم و به این فکر کنم که چیزهایی که شبهای متمادی برایشان اشک ریختم آیا واقعا ارزشش را داشت؟
ایا واقعا باید بخاطرشان اشک میریختم ایا امروز هنوزهم فکر کردن به انها دلم را به درد می اورد .وایمان دارم جوابم منفی ست ...نه من ابدا بخاطر دلتنگی ها ودل شکستن ها و مشکلات امروز گریه نخواهم کرد .سخن اینجاست که همین چیزهای به ظاهر مهمی که امروز اینقدر گرفتارمون میکند چند صباحی بعد اصلا به یادمان نمی اید وحتی ادمها ...
هر وقت اوج ناراحتی ات بود به این فکر کن قرارست فردا هیچ چیز یادت نیاید و بخاطرش ،بخاطر همین بیاد نیاوردنها بهترست که امروز به خودت سخت نگیری
میان گریه هایت یادت بیاید که این نیز بگذرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ممکن ست سالها بعد به خودم بیایم و به این فکر کنم که چیزهایی که شبهای متمادی برایشان اشک ریختم آیا واقعا ارزشش را داشت؟
ایا واقعا باید بخاطرشان اشک میریختم ایا امروز هنوزهم فکر کردن به انها دلم را به درد می اورد .وایمان دارم جوابم منفی ست ...نه من ابدا بخاطر دلتنگی ها ودل شکستن ها و مشکلات امروز گریه نخواهم کرد .سخن اینجاست که همین چیزهای به ظاهر مهمی که امروز اینقدر گرفتارمون میکند چند صباحی بعد اصلا به یادمان نمی اید وحتی ادمها ...
هر وقت اوج ناراحتی ات بود به این فکر کن قرارست فردا هیچ چیز یادت نیاید و بخاطرش ،بخاطر همین بیاد نیاوردنها بهترست که امروز به خودت سخت نگیری
میان گریه هایت یادت بیاید که این نیز بگذرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستان عزیزم
ممنونم از پیامهای خوبتون
وعذرخواهم بخاطر اینکه در کانال چند روزی مطالب منتشر نمیشه .بزودی کار کانال از سر گرفته خواهد شد
دوستتون دارم
همینجا باشید لطفا
❤️❤️❤️❤️
@adelehz
ممنونم از پیامهای خوبتون
وعذرخواهم بخاطر اینکه در کانال چند روزی مطالب منتشر نمیشه .بزودی کار کانال از سر گرفته خواهد شد
دوستتون دارم
همینجا باشید لطفا
❤️❤️❤️❤️
@adelehz
مارا که تو منظوری
خاطر نرود جایی
ممنونم از پیامهای قشنگتون
عزیزدلید
کار کانال فردا به روال عادی برمیگرده
دوستتون دارم ممنونم که در نبودم بازهم کنارم بودید
حضورتون گرمی قلب منه ❤️❤️❤️
@adelehz
خاطر نرود جایی
ممنونم از پیامهای قشنگتون
عزیزدلید
کار کانال فردا به روال عادی برمیگرده
دوستتون دارم ممنونم که در نبودم بازهم کنارم بودید
حضورتون گرمی قلب منه ❤️❤️❤️
@adelehz
به صبح سلام به اغازی دیگری به اینکه یاد بگیرم دنیا در کنار هر اشک لبخندی برایم کنار گذاشته ست .به صبح سلام #عادله_زمانی @adelehz
برای رسیدن به شادی یک راز کوچک وجود دارد و آن این ست که به دنبال شادی نگردی بلکه آن را ازبهانه های کوچک بسازی ...خوشبختی وشادی ساختنی ست نه یافتنی
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
ما همگی عاشق پاییزم بعضی هایمان اما کتمان میکنیم .انها ازما که کتمان گر عشق به خزانند آنهایی هستند که روزی پاییزی در خیابانی سرد قلبشان را جاگذاشته اند و وقتی برگشته اند پیدایش نکردند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
شهرها مصداق بارزی برای عشق هستند و دلواپسی های پیش و پس از آن ، میدانی وقتی وارد شهری غیر از شهری که من و تورا روزی باهم درونش جا داده بود میشوم نوعی آرامش و فراموشی عجیب مرا در برمیگیرد وقتی وارد شهری بی خاطره میشوم.اما امان از روزی که بازهم به شهر برمیگردم به شهر من به شهر تو به شهری که نه مال من ست و نه تو ولی روزی چشمش به بودن ما دریک پیاده رو و کنارهم باز شده بود.همین شهر به ظاهر ساکت و مهربان مرا در خود می بلعد ...و خودت بهتر میدانی وقتی شهری کسی را ببلعد چه حال عجیبی ست ..دلم برایت تنگ شده ست اما میدانم که این دلتنگی برای کسی ست که روزی از تو در دلم ساخته بودم ..برای مردی که روزی باور میکردم از آن من ست ولی این در حد همان باور باقی ماند و باقی ماند و باقی ماند هرکجا هستی در هر شهری از دنیا هر زمان فرصت کردی کمی بخند ...بیاد روزهای زیبایی که با این همقدم قدیمی داشتی و هرگز تکرار نخواهد شد ...بخند فقط همین ... #عادله_زمانی