"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دوست داشتن کسی که عشقش درون قلبت جا گرفته ست .چیزی مثل نفس کشیدن ست کاملا عادی اما ضروری تا زمانی که نفس میکشی نمیفهمی که نفس چیست و یا چه ارزشی دارد.
اما اگر یک دقیقه نفست بند بیاید . .خودت میدانی که چه در انتظارت ست .
عشق چیزی مثل نفس ست .هر صبح که بیدارمیشوی تا شبی که سر به بالین میگذاری و یا حتی درخواب با توست و برایت عادی ست بودنش و حضورش اما روزی که عشق را از دست بدهی خواهی دید که کم کم میمیری ..اگرچه بعد از گم کردن عشق نفس میکشی اما حقیقت این ست که چیزی در وجودت گم میشود.
در واقع رابطه ی عشق و عادت واقعیت تلخی ست که وجود دارد.
در عادتها تا زمانی که از دست ندهی خلا را حس نمیکنی .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دل های ما که به هم نزدیک
باشند
دیگر چه فرقی می کند که کجای
این جهان باشیم؟
دور باش اما نزدیک
من از نزدیک بودن های دور
می ترسم...

احمد شاملو
صبح به خیر
@adelehz
خدایا
گفته ای که اگر نیازمند به در خانه تان آمد دست خالی راهیش نکنید .
از ما که بندگان ناتوانیم این انتظار را داری .
چگونه ما از تو که سلطان عالمی امید ان نداشته باشیم که دستمان را خالی برنگردانی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
از هزاران دل ، یکی را باشد استعداد عشق ..

خواجوی کرمانی
@adelehz
خوبی بودنت این ست که
جای خالی هیچ چیز حس نمیشود
هم خورشیدی و هم باران
هم باد و هم سایه
و امان از روزی که نباشی
همه ی چیزهایی که هستی باهم خواهند رفت.
#عادله_زمانی
@adelehz
زن قادر است با سنگدلی و تمسخر مرد را دیوانه کند و احساس ناراحتی وجدان هم نداشته باشد.
چون هر وقت که به تو نگاه کند ، به خودش می گوید : من جان این مرد را به لبش می رسانم ، اما بعد با عشق خودم دوباره زنده اش می کنم .

📕 ابله
✍🏻 داستایوفسکی
@adelehz
عزیزدلید
و من دلخوش به حضورتون
💋💋💋💋
@adelehz
میخوام بگم که تمام اعضای این کانال برای من مهمند
اگه سعی میکنم خوب بنویسم بخاطر اینه که اعتقاد دارم حال خوب مون بهم گره خورده
مرسی از اینهمه محبتتون 😍😍😍
ما ادمها هرکداممان فارغ از رنگ و نژاد و شهر ودیار و خانواده ایم فارغ از هر چیزی لایق عشق هستیم .
بله تک تک مان لایق دوست داشته شدن هستیم اگر عشق می دهیم باید عشق دریافت کنیم بی کم و کاست
هر لحظه از زندگیت هر جایی که بودی اگر حس کردی انچنان که باید عشق دریافت نمیکنی انطور که باید قدرت را نمیدانند انطور که باید دلت را نگهبان نیستند .رها کن و برو
تو لایق عشقی نگذار یک عشق یک طرفه ازارت بدهد نگذار لیاقتت زیر پا شود ..
هرکداممان لایق عشقیم
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی مجموعه ایست از روزهایی که سخت در تلاش برای گذشتن هستند .چشم برهم بزنی گذشته ست برگ برنده در دست آنهایی که برای دیگران از خود خاطره ای میسازند و به جای میگذارند .
#عادله_زمانی
صبح تان سرشار از برگ های برنده
@adelehz
سفره ی دلتان کوچک تر
و سفره های خانه هایتان هر روز پرتر بشود الهی
❤️❤️❤️
@adelehz
1
و چای دغدغه ی عاشقانه ی خوبیست
برای با تو نشستن بهانه ی خوبیست

👤حسن صادقی پناه
@adelehz
دوستت دارم
و پشیمان نیستم
حتی اگر درست نباشد .
چون ما دختران حواییم و از چیدن سیب ممنوعه پشیمان نخواهیم شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح
ظهر یا شب فرقی نداره بخدا
چای همیشه نقش مسکن و برای خستگی بازی میکنه .
@adelehz
tame shirin khial
Daal Band
🎧 @adelehz
موزیک شب
طعم شیرین خیال
دال باند
صبحت بخیر خورشید
وقتی که می دمیدی
ماه مرا ندیدی؟
@adelehz
و عشق چیزیست شبیه
صبح
چیزیست شبیه خورشید
لحظه ای که انتظارش را نداری غافلگیرت میکند و به سراغت می آید .در انتهای یک شب سیاه ...
شب تو هم به پایان خواهد رسید .
#عادله_زمانی
@adelehz