"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دیگر این پنجره بگشای که من
به ستوه آمدم از این شبِ تنگ
آری، این پنجره بگشای که صبح
می‏‌درخشد پسِ این پرده‏‌ی تار..
هوشنگ ابتهاج
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
ما آدمیزادهای پر امید
جنس خاکمان از امیدست
حتی در بدترین شرایط هم فکر های خوب جوانه می زند در دلمان .
یحتمل امید هدیه خداست و ناامیدی سوغات شیطان
امید آخرین دارایی آدمیزادست .هرچه قدر هم سخت هرگز امید کسی را از او نگیر.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح شروع نمیشود
مگر با قند لبت
نیستی و ما
سالهاست چایمان را
تلخ مینوشیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
این پیرمرد در ترکیه بخاطر اتش سوزی خونه شو از دست میده ولی در همون حال هم گربش و رها نمیکنه .
مردم میبینند و با هم پول جمع میکنند وخونه و وسایل نو براش تهیه میکنند تابا گربش به زندگی ادامه بده و لذا
خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری ...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما نسلی هستیم که
بااین برنامه ها بزرگ شدیم .
پس امید و فراموش نکنیم :)
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از پس نيمكت هاي خيس پارك تو را مي جويم .....
تمام برگ هاي زرد پاييزي نام تو را صدا ميزنند !
چقدر صداي خش خش برگها زير پاهايم ، صداي خنده هايمان را كم دارد ....
چترم ..... همان چتر قديمي !
هنوز تو را انتظار مي كشد در كنار من
هواي سرد و سوز پاييز .... من و تو شانه به شانه ، صداي برخورد قطرات باران به روي چتر بالاي سرمان ، شاد و سرخوش غافل از آينده ي غمگيني كه منتظرمان بود !
كاش همچون مجسمه ي وسط پارك همان طور مي مانديم تا ابد ...
👤سپيده
@adelehz
دوست داشتن کسی که عشقش درون قلبت جا گرفته ست .چیزی مثل نفس کشیدن ست کاملا عادی اما ضروری تا زمانی که نفس میکشی نمیفهمی که نفس چیست و یا چه ارزشی دارد.
اما اگر یک دقیقه نفست بند بیاید . .خودت میدانی که چه در انتظارت ست .
عشق چیزی مثل نفس ست .هر صبح که بیدارمیشوی تا شبی که سر به بالین میگذاری و یا حتی درخواب با توست و برایت عادی ست بودنش و حضورش اما روزی که عشق را از دست بدهی خواهی دید که کم کم میمیری ..اگرچه بعد از گم کردن عشق نفس میکشی اما حقیقت این ست که چیزی در وجودت گم میشود.
در واقع رابطه ی عشق و عادت واقعیت تلخی ست که وجود دارد.
در عادتها تا زمانی که از دست ندهی خلا را حس نمیکنی .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دل های ما که به هم نزدیک
باشند
دیگر چه فرقی می کند که کجای
این جهان باشیم؟
دور باش اما نزدیک
من از نزدیک بودن های دور
می ترسم...

احمد شاملو
صبح به خیر
@adelehz
خدایا
گفته ای که اگر نیازمند به در خانه تان آمد دست خالی راهیش نکنید .
از ما که بندگان ناتوانیم این انتظار را داری .
چگونه ما از تو که سلطان عالمی امید ان نداشته باشیم که دستمان را خالی برنگردانی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
از هزاران دل ، یکی را باشد استعداد عشق ..

خواجوی کرمانی
@adelehz
خوبی بودنت این ست که
جای خالی هیچ چیز حس نمیشود
هم خورشیدی و هم باران
هم باد و هم سایه
و امان از روزی که نباشی
همه ی چیزهایی که هستی باهم خواهند رفت.
#عادله_زمانی
@adelehz
زن قادر است با سنگدلی و تمسخر مرد را دیوانه کند و احساس ناراحتی وجدان هم نداشته باشد.
چون هر وقت که به تو نگاه کند ، به خودش می گوید : من جان این مرد را به لبش می رسانم ، اما بعد با عشق خودم دوباره زنده اش می کنم .

📕 ابله
✍🏻 داستایوفسکی
@adelehz
عزیزدلید
و من دلخوش به حضورتون
💋💋💋💋
@adelehz
میخوام بگم که تمام اعضای این کانال برای من مهمند
اگه سعی میکنم خوب بنویسم بخاطر اینه که اعتقاد دارم حال خوب مون بهم گره خورده
مرسی از اینهمه محبتتون 😍😍😍
ما ادمها هرکداممان فارغ از رنگ و نژاد و شهر ودیار و خانواده ایم فارغ از هر چیزی لایق عشق هستیم .
بله تک تک مان لایق دوست داشته شدن هستیم اگر عشق می دهیم باید عشق دریافت کنیم بی کم و کاست
هر لحظه از زندگیت هر جایی که بودی اگر حس کردی انچنان که باید عشق دریافت نمیکنی انطور که باید قدرت را نمیدانند انطور که باید دلت را نگهبان نیستند .رها کن و برو
تو لایق عشقی نگذار یک عشق یک طرفه ازارت بدهد نگذار لیاقتت زیر پا شود ..
هرکداممان لایق عشقیم
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی مجموعه ایست از روزهایی که سخت در تلاش برای گذشتن هستند .چشم برهم بزنی گذشته ست برگ برنده در دست آنهایی که برای دیگران از خود خاطره ای میسازند و به جای میگذارند .
#عادله_زمانی
صبح تان سرشار از برگ های برنده
@adelehz