هر "پرهیزکاری" گذشته ای دارد
وهر "گناه کاری" آینده ای!
پس قضاوت نکن.
میدانم اگر:
قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم،
دنیا تمام تلاشش را میکند تا مرا در شرایط او قرار دهد...
تا به من ثابت کند.
در تاریکی همه ی ما شبیه یکدیگریم.
محتاط باشیم، در "سرزنش "
و"قضاوت کردن" دیگران
وقتی؛
نه از " دیروز او" خبر داریم،
نه از "فردای خودمان"
📚تسخیرشدگان
👤داستایوفسکی
@adelehz
وهر "گناه کاری" آینده ای!
پس قضاوت نکن.
میدانم اگر:
قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم،
دنیا تمام تلاشش را میکند تا مرا در شرایط او قرار دهد...
تا به من ثابت کند.
در تاریکی همه ی ما شبیه یکدیگریم.
محتاط باشیم، در "سرزنش "
و"قضاوت کردن" دیگران
وقتی؛
نه از " دیروز او" خبر داریم،
نه از "فردای خودمان"
📚تسخیرشدگان
👤داستایوفسکی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
من هنوزم موقع اومدن بابام اینجوری ذوق میکنم :) @adelehz
این روزها با این قیمت ها فشارهای اقتصادی وشرایط سخت ،بابا بودن خیلی سخته ...
هوای باباها رو بیشتر داشته باشیم .
@adelehz
هوای باباها رو بیشتر داشته باشیم .
@adelehz
وقتی میگویم دیگر به سراغم نیا،
فکر نکن که فراموشت کردهام،
یا دیگر دوستت ندارم، نه.
من فقط فهمیدم:
وقتی دلت با من نیست؛
بودنت مشکلی را حل نمیکند،
تنها دلتنگترم میکند!
📙 خداحافظ گاري كوپر
✍🏻 #رومن_گاری
@adelehz
فکر نکن که فراموشت کردهام،
یا دیگر دوستت ندارم، نه.
من فقط فهمیدم:
وقتی دلت با من نیست؛
بودنت مشکلی را حل نمیکند،
تنها دلتنگترم میکند!
📙 خداحافظ گاري كوپر
✍🏻 #رومن_گاری
@adelehz
Fatemeh Mehlaban - Mara Divaneh Kardi ( Maryam - Afsoon )
🎧 @adelehz
تو آن گل مریم سفیدی
تو آن گل مریم سفیدی
وقتی کسی را به خودت وابسته میکنی .آغوشت دیگر متعلق به تو نخواهد بود .آغوشت پناهگاه کسی ست که راهش را به قلبت گشوده ای
هرآنچه مال اوست به او بازگردان...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرآنچه مال اوست به او بازگردان...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرگز؛ هیچ دو انسانی با روحیات و علاقه مندی های مطلقا مشترک، یافت نشده است پس اگر در یک رابطه ی دو نفره، هیچ مشکل و برخوردی به وجود نیاید، به این معنی ست که یکی از این دو نفر تمام حرف های دلش را نمی زند ...!
📙 دیر یا زود
✍🏻 آلبا دسس پدس
@adelehz
📙 دیر یا زود
✍🏻 آلبا دسس پدس
@adelehz
رکورد عجیب این زن جوان دو رگه کرهای - آمریکایی به نام «ماریا یوآن» برای همه زنان دنیا جالب است،
او در عرض 9 سال 53 بار ازدواج کرده است ! 😐
_راز موفقیتت چیه لعنتی 😂 از هر چمن گلی😄
@adelehz
او در عرض 9 سال 53 بار ازدواج کرده است ! 😐
_راز موفقیتت چیه لعنتی 😂 از هر چمن گلی😄
@adelehz
سالها بعد وقتی دارم با خستگی تمام در پایان یکروز کاری سخت آخرین اسباب بازی های رها شده ی پسر6 ساله ام را از روی زمین برمیدارم.دربین آن همه مشغله وقتی به کلاس بسکتبالش و آخرین مربی اش فکر میکنم .وقتی فکر میکنم کیکی را که دوست دارد آماده کنم تا جلوی جوجو همان دخترک تپلی و چش عسلی مدرسه اش که عاشقش شده بدقول نشود.همان لحظه که به کارهای عقب مانده ی خودم فکر میکنم به وقت آرایشگاهی که دارم یا کلاسهای یوگایی که جدیدا ثبت نام کردم .وسط افکارم درمورد کارم و آخرین کتابی که دلم میخواهد بخرمش .میان جمع اوری کلکسیون مدادسیاه هایی که از کودکی جمع کرده ام وحالا باید مرتب به پسرم گوشزد کنم که نمیتواند قول مدادهای مرا به جوجو بدهد.میان دلی که برای عطر پیراهن چهارخانه ی مردی که پدرپسرم ست وقتی از روی کاناپه جمعش میکنم ضعف می رود.میان دلی که با دیدن انگشتر هدیه همان پدر پسرک ناخوداگاه مثل دخترک چهارده ساله ای غنج میرود، جایی برای اشکهایی که برایت ریختم نیست.
بله میان آن همه دغدغه های رنگی و درخشان جایی برای فکر کردن به تو و نامهربانی هایت نیست.جایی برای تمام وقتهایی که کارت دل مرا شکستن بود نیست .
دیگر وقتی برای فکر کردن بتو نیست..شایدزمانی که سرگرم هرکدام از این دغدغه ها بودم .نامی شبیه نام تورا از تلوزیون بشنوم لحظه ای بایستم فکر کنم و دوباره به کارم برگردم .
واین شاید عادلانه ترین سهم تو از فردای این زن باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بله میان آن همه دغدغه های رنگی و درخشان جایی برای فکر کردن به تو و نامهربانی هایت نیست.جایی برای تمام وقتهایی که کارت دل مرا شکستن بود نیست .
دیگر وقتی برای فکر کردن بتو نیست..شایدزمانی که سرگرم هرکدام از این دغدغه ها بودم .نامی شبیه نام تورا از تلوزیون بشنوم لحظه ای بایستم فکر کنم و دوباره به کارم برگردم .
واین شاید عادلانه ترین سهم تو از فردای این زن باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دلتنگ خواندنت هستم
مثل اولین رمان عاشقانه ای که آدم در نوجوانی میخواند .با همان شوق و ذوق بکر و دست نخورده با همان باور شیشه ای و شفاف به عشق و دوست داشتن
کجایی کتاب عاشقانه ی سالهای دور؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل اولین رمان عاشقانه ای که آدم در نوجوانی میخواند .با همان شوق و ذوق بکر و دست نخورده با همان باور شیشه ای و شفاف به عشق و دوست داشتن
کجایی کتاب عاشقانه ی سالهای دور؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
آنقدر بلند بخند که دنیا دلش نیاید خنده ات را خاموش کند.خنده ات را بگذار نور خورشید باشد جهان را روشن کند جهان خودت را جهان اطرافیانت را بگذار هیچ خاموشی راه خنده ات را پیدا نکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
غم، هرگز عقب نمینشیند مگر آن که به عقب برانیاش، نمیگریزد مگر آن که بگریزانی اش، آرام نمیگیرد مگر آن که بیرحمانه سر کوبش کنی ...
📕 چهل نامه کوتاه به همسرم
✍🏻 نادر ابراهیمی
@adelehz
📕 چهل نامه کوتاه به همسرم
✍🏻 نادر ابراهیمی
@adelehz
شب، زمان مناسبی است که بیندیشیم چه کردهایم تا جهان، بهتر و شفیقتر و دوستداشتنیتر از پیش شود.
اگر پاسخی هم نبود، باز شب وقت خوبی است که ببینیم از دستمان چه کاری برمیآید. لازم نیست کاری کنیم کارستان.
میشود به امور دست به نقد و ساده پرداخت: تلفنی که هنوز نزدهایم، نوشتن نامهای که بیخیالش شدهایم، تلافی کردن لطفی که نتوانستهایم پاسخ دهیم. برای بخشیدن عشق، فرصت نامحدود است و در دسترس همگان.
📙 زاده برای عشق
✍🏻 لئو بوسکالیا
@adelehz
اگر پاسخی هم نبود، باز شب وقت خوبی است که ببینیم از دستمان چه کاری برمیآید. لازم نیست کاری کنیم کارستان.
میشود به امور دست به نقد و ساده پرداخت: تلفنی که هنوز نزدهایم، نوشتن نامهای که بیخیالش شدهایم، تلافی کردن لطفی که نتوانستهایم پاسخ دهیم. برای بخشیدن عشق، فرصت نامحدود است و در دسترس همگان.
📙 زاده برای عشق
✍🏻 لئو بوسکالیا
@adelehz
آدمها شبها میشکافند
هرچه را در روز خیاطی کرده اند.
لبخندهای دروغین از لبشان را
نقاب های ساختگی صورتشان را
و ارامش دروغی چشمانشان را
ادمها شبها از خیاط بودن استعفا می دهند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هرچه را در روز خیاطی کرده اند.
لبخندهای دروغین از لبشان را
نقاب های ساختگی صورتشان را
و ارامش دروغی چشمانشان را
ادمها شبها از خیاط بودن استعفا می دهند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
بخاطر یکسری مشغله های شخصی چند روزست مرتب در کانال پست منتشر نشده ست .که امیدوارم دوباره تکرار نشود بخاطر همراهی و پیامهای قشنگ تون یک دنیا ممنونم ❤️
@adelehz
@adelehz