"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دل است دیگر ،گاهی هیچ جوری باز نمیشود..
@adelehz
موزیک شب قطعه "سفر"از هاتف 🎼🌜🎧 باتو سفر چه خوبه ... @adelehz
یقین دارم خداجان خیلی طبع لطیفی دارد .اصلا خودش یک پا شاعر است .وگرنه شما ببین آفرینش شب به این روش دلبرانه و طنازانه توجیه دیگری نمیتواند داشته باشد ❤️ شب آرام ...🎼😊🌙
@adelehz
.
خورشیدِ دلم، سلامم ارزانیِ تو
صبح آمده باز هم به مهمانی تو
تا جایِ منِ غریبِ دور افتاده
صد بوسه زند به رویِ پیشانیِ تو

#مهدی_امیری     
پ.ن صبح به خیروشادی🌞سهمتون از برکت فراوان☀️
@adelehz
برای دوست داشتن هیچ وقت دیر نیست.
اما برای گفتنش به طرف مقابل گاهی بشدت دیر است ...
#عادله_زمانی
@adelehz
به من وفادار بمان ،شبیه یک قاب عکس
نه یک آیینه ..قاب عکس تااخرعمر عاشق یک نفرمیماند وتصویر معشوقه رانگاه میدارد.اماآیینه هرکس که جلویش بنشینداورامنعکس میکند.شبیه یک قاب عکس عاشقم بمان...
#عادله_زمانی
گرت یادم کنی یا نه
من ازیادت نمی کاهم
#نیما
@adelehz
هیچ مردی در دنیا وجود ندارد
مگراینکه دستانش را لابلای گیسوان
معشوقه اش جا گذاشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این منم 😊 البته ازساعت 3 بعدازظهر به بعد 😊😄میدونم شماهم مث منید پنهون نکنین😜😜😁😁
@adelehz
موزیک شب 😊قطعه "هوای عاشقانه"ازپویا بیاتی🎼🎧🎤🌙
👇👇
@adelehz
درواقع هیچ کس مثل مادرمان نیست..چراکه به جز اوهیچ کس مارا بیشتر ازخودش دوست ندارد.
#عادله_زمانی
پ.ن شب ارام⭐️درپناه دعای مادرها...
دوباره صبح شد
خورشید شروع کرد تابیدن را
ومن شروع کردم دوست داشتنت را ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر🎀بریم ببینیم امروز توکتاب تقدیرمون چی نوشته شده 📖👓
@adelehz
برای ترجمه معنای تنهایی کار خیلی شگرفی لازم نیست .
همینکه زیرباران بهاری اردیبهشت زیرچتر، یک نفره از عرض خیابان بگذری یعنی بشدت تنهایی..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پستونک شو گم کرده😊🍼👶
@adelehz
بیچاره دلی
که ماند بی‌تو ...

#مولانا
@adelehz
هی دنبال بهانه برای خوشی نباشید.
همه چیز به آن تکه گوشت سمت چپ قفسه سینه تان برمیگردد.کافیست آنجاخوشرنگ باشد و پرنغمه،آنوقت خواهی دیدکه بی هیچ دلیل و منطق برهانی شما خودتان راخوش ترین آدم دنیا میبیند.
دلگرم کننده بودن شمابرای یک دوست مطلقا ربطی به سن، جنس ویامحله ای که درآن زندگی میکنید ویا مدل ماشینی که سوارش میشوید ویا حتی نمیشوید،ندارد...
#عادله_زمانی
@adelehz