آدم ها یک بار عمیقا عاشق می شوند، چون فقط یک بار نمی ترسند که همه چیز خود را از دست بدهند
امّا بعد از همان یک بار، ترس ها آنقدر عمیق می شوند که عشق، دیگر دور می ایستد...
📚 بیگانه
👤آلبر کامو
@adelehz
امّا بعد از همان یک بار، ترس ها آنقدر عمیق می شوند که عشق، دیگر دور می ایستد...
📚 بیگانه
👤آلبر کامو
@adelehz
اخیرا در تلگرام تون قطع و وصل شدن مکرر دارید؟
anonymous poll
بله – 117
👍👍👍👍👍👍👍 83%
نه – 24
👍 17%
👥 141 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله – 117
👍👍👍👍👍👍👍 83%
نه – 24
👍 17%
👥 141 people voted so far. Poll closed.
مادرم همیشه برای صبح زود،اصطلاح گل صبح را به کار میبرد .پرسیدم چرا ؟؟میگفت چون صبح که میشود گل روز شروع میکند به باز شدن به خودنمایی به عطر افشانی اصلا روز از گلش از صبحش ست که رنگ میگیرد.
هرکار میکنی بکن ولی گل صبحت را پژمرده نکن .
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
هرکار میکنی بکن ولی گل صبحت را پژمرده نکن .
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
تو مفهوم صبحی
مفهوم نور
مفهوم دوباره بیدار شدن
این را همیشه وقتی میفهمم که میخندی
و شب صبح میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
مفهوم نور
مفهوم دوباره بیدار شدن
این را همیشه وقتی میفهمم که میخندی
و شب صبح میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
.
صبح شده
موهایت انگور داده اند ؛
خورشید
از لای خوشهها سَر می زند ...
شکر خدا
امروز هم زنده ام
که بگویم : دوستت دارم ...
جلیل صفربیگی
@adelehz
صبح شده
موهایت انگور داده اند ؛
خورشید
از لای خوشهها سَر می زند ...
شکر خدا
امروز هم زنده ام
که بگویم : دوستت دارم ...
جلیل صفربیگی
@adelehz
"هیچکس بعد از رفتن کسی نمیمیرد"
اگر منظورتان از مردن این است که کسی دراز به دراز بیفتد سینه قبرستان…
و رسما از دست برود
بله، درست است …هیچکس بعد از رفتن کسی نمرده است!
اما نمیدانم، اینکه یک نفر بعد از رفتن دیگری
هنوز قلبش می تپد
هنوز نفس می کشد
راه می رود، فکر می کند، حرف می زند
اما خیلی وقت است که تمام شده،
جسمش مانده و روحش، مدت هاست دفن شده، اسمش چیست ؟؟؟
رفتن، اگر جان آدم را نگیرد
امید آدم را می گیرد…
احساس آدم را می گیرد …
و آن کسی که زنده است اما انگیزه زندگی را از دست داده با مرده فرقی دارد …؟
فرشته رضایی
@adelehz
اگر منظورتان از مردن این است که کسی دراز به دراز بیفتد سینه قبرستان…
و رسما از دست برود
بله، درست است …هیچکس بعد از رفتن کسی نمرده است!
اما نمیدانم، اینکه یک نفر بعد از رفتن دیگری
هنوز قلبش می تپد
هنوز نفس می کشد
راه می رود، فکر می کند، حرف می زند
اما خیلی وقت است که تمام شده،
جسمش مانده و روحش، مدت هاست دفن شده، اسمش چیست ؟؟؟
رفتن، اگر جان آدم را نگیرد
امید آدم را می گیرد…
احساس آدم را می گیرد …
و آن کسی که زنده است اما انگیزه زندگی را از دست داده با مرده فرقی دارد …؟
فرشته رضایی
@adelehz
سالها میگذرد ..و دیگر کسی برای تلفن زدن پشت کیوسک های تلفنی عمومی به صف نمی ایستد .معشوقه ها آنقدر سخت شنیده نمی شوند و هر ساعتی از روز وشب و هر روز هفته میتوان انها را پشت تلفنها پیدا کرد اما راستش عشق،عشق دیگر هرگز طعم قدیم را نخواهد داشت .میتوان معشوقه را شنید اما عشق را نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
تو نیستی
اما من برایت چای میریزم...
چه فرق میكند؟
باشی یا نباشی
من با تو زندگی میكنم!
رسول یونان
@adelehz
اما من برایت چای میریزم...
چه فرق میكند؟
باشی یا نباشی
من با تو زندگی میكنم!
رسول یونان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو نباشى، مثل اين است كه..... واردِ بهشت شوى خدا رفته باشد...
@adelehz
@adelehz
خمیره ی آدم عاشق خمیره ی خاصی ست .خوب ست و خوب نیست ...
عاشق که باشی برای حسی به ابهت تنفر فقط یک دقیقه وقت داری ...حتی اگر تورا کشته باشد بازهم بیشتر از یک دقیقه نمیتوانی از او متنفر باشی .
عاشق ها برای حسی به شکوه عشق آنقدر جانشان را پر میکنند که دیگر جایی برای دیگر حسها نمی ماند و این خوب نیست .
عشق خلای دیگر احساسات را پر میکند .این میشود که وقتی عاشق میشوی همان آهویی هستی که عاشق صیاد شده ست .حتی اگر کمر به کشتنت بسته باشد بازهم به هوایش جان میگیری.
عشق خطرناک ترین دیوانگی شیرین جهان ست.و عاشقان دیوانگانی هستند که از این درد لذت میبرند این ست که حتی سالها بعد از نبودنش بعد از اینکه دیگر میدانی قرار نیست هرگز ببینیش بازهم باشنیدن بوی عطری شبیه عطرش میان همهمه ی خیابان شلوغ مرکز شهر،سرت بر میگردد و نگاهت میجوید کسی را که هرگز یافت نخواهد شد.و عشق گناهی ست شیرین اما بی سرانجام....
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشق که باشی برای حسی به ابهت تنفر فقط یک دقیقه وقت داری ...حتی اگر تورا کشته باشد بازهم بیشتر از یک دقیقه نمیتوانی از او متنفر باشی .
عاشق ها برای حسی به شکوه عشق آنقدر جانشان را پر میکنند که دیگر جایی برای دیگر حسها نمی ماند و این خوب نیست .
عشق خلای دیگر احساسات را پر میکند .این میشود که وقتی عاشق میشوی همان آهویی هستی که عاشق صیاد شده ست .حتی اگر کمر به کشتنت بسته باشد بازهم به هوایش جان میگیری.
عشق خطرناک ترین دیوانگی شیرین جهان ست.و عاشقان دیوانگانی هستند که از این درد لذت میبرند این ست که حتی سالها بعد از نبودنش بعد از اینکه دیگر میدانی قرار نیست هرگز ببینیش بازهم باشنیدن بوی عطری شبیه عطرش میان همهمه ی خیابان شلوغ مرکز شهر،سرت بر میگردد و نگاهت میجوید کسی را که هرگز یافت نخواهد شد.و عشق گناهی ست شیرین اما بی سرانجام....
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
به آدمهایی که در تلخ ترین روزهای زندگی تان می روند نگویید بمان.
بگوید رفتی در راهم پشت سرت ببند.
خودتان شاید ان زمان نفهمید اما این برایتان بهترین است.
#عادله_زمانی
@adelehz
بگوید رفتی در راهم پشت سرت ببند.
خودتان شاید ان زمان نفهمید اما این برایتان بهترین است.
#عادله_زمانی
@adelehz
معشوق من!
حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم،
یک بوسه
ـ یک نگاه حتی -
حرامم باد!
اگر، تو عاشق من نباشی!
احمد شاملو
@adelehz
حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم،
یک بوسه
ـ یک نگاه حتی -
حرامم باد!
اگر، تو عاشق من نباشی!
احمد شاملو
@adelehz
به صبح
سلام تازه ای میکنم .
خستگی های دیروز را جایی میان تقویم باطله چال میکنم و برگی نو از تقویم را برمیگردانم .
میدانم که فرصت زندگی کوتاه ست پس بعد از رد کردن روز گذشته دوباره هرگز خودرا گرفتار تقویم باطله باقی نمیگذارم.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
سلام تازه ای میکنم .
خستگی های دیروز را جایی میان تقویم باطله چال میکنم و برگی نو از تقویم را برمیگردانم .
میدانم که فرصت زندگی کوتاه ست پس بعد از رد کردن روز گذشته دوباره هرگز خودرا گرفتار تقویم باطله باقی نمیگذارم.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
همیشه جدیدتر ها زیباتر نیستند .
گاهی در قدیمی ها چنان عطری از خاطره و آرامش نهفته ست که هیچ جدیدی نمیتواند به پایش برسد .
در پیج و تاب مدرنیته آرامشمان را گم کردیم بدون اینکه بفهمیمم هیچ چیز به اندازه ی دل خوش باارزش نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی در قدیمی ها چنان عطری از خاطره و آرامش نهفته ست که هیچ جدیدی نمیتواند به پایش برسد .
در پیج و تاب مدرنیته آرامشمان را گم کردیم بدون اینکه بفهمیمم هیچ چیز به اندازه ی دل خوش باارزش نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz