"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
👆👆👆👆👆
یکی از اعضای کانال عنوان کردند که ازاین کتاب مجموعه سریالی ساخته شده به نام خود کتاب 13دلیل برای اینکه اگر مایل بودید میتونید دنبال کنید .
@adelehz
📚 نشانی دکترم را به شما می دهم

ما که دماغمان را عمل نکردیم و گونه نکاشتیم ، ما که خط لب نداشتیم و مژه مصنوعی نداشتیم، ما که موی بلوند و قد بلند نداشتیم، ما که چشم هایمان رنگی نبود ؛ رفتیم و کتاب خواندیم ؛ و با هر کتابی که خواندیم ، دیدیم که زیباتر شدیم ، آنقدر که هر بار که در آینه نگاه کردیم ، گفتیم : خوب شد خدا ما را آفرید وگرنه جهان چیزی از زیبایی کم داشت.

می دانی آن جراح که هر روز ما را زیباتر می کند ، اسمش چیست؟ اسمش« کتاب» است.
چاقویش درد ندارد ، اما همه اش درمان است.
هزینه اش هم هر قدر که باشد به این زیبایی می ارزد.
من نشانی مطب این پزشک را به همه زنان می دهم:
به اولین کتابفروشی که رسیدید ، بی وقت قبلی داخل شوید، آن طبیب مشفق ،آنجا نشسته است، منتظر شماست.

📚📕📗📚
عرفان نظرآهاری
#شما_فرستادین
@adelehz
عنوان: بریت ماری اینجا بود
نویسنده: فردریک بکمن
فرستنده : اورانوس تاج الدینی
چرا بخوانیم:گاهی وقتی جایی باشید که دیده نشوید، باید بگریزید. دیده شدن حق هر انسانی است. مطمئن باشید جایی نه چندان دور قلب هایی منتظر لمس قلب تان هستند.
#چی_بخوانیم
@adelehz
Moaf
Evan Band WwW.Pop-Music.Ir
🎧 @adelehz
معاف
ایوان باند
شهرِ بزرگ است تنم
غم طرفى
من طرفى...

مولانای جان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما به همین محبتهای قشنگ شماست که حال خوب پیدا میکنیم .
ممنون که با بودنتون اینقد هوای مهربونی پر رنگ میشه😊❤️
از لرستان این همه راه رفتند تهران و ازاین مغازه قشنگ برام عکس فرستادن الهی همیشه زنده وشاد باشین 😊
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اختصاص ی‌ قفسه بزرگ به تازه های‌کتاب حتی تو فروشگاه های مواد غذایی؛ اینکه چقدر سریع کتاب های روز جهان‌به زبان فرانسه ترجمه میشن و به دل روزمرگی های مردم راه پیدا میکنن...
اهمیت کتاب: اهمیت غذا
📷مهسا از فرانسه
#شما_فرستادین
@adelehz
سپیده که سر بزند
در این بیشه‌زار (خزان‌زده) شاید گلی بروید
شبیه آنچه در بهار بوئیدیم

پس به نام زندگی
هرگز نگو هرگز!
پل الوار


صبح بخیر ❤️
@adelehz
جهت بخیر کردن روز ...
@adelehz
منتظر نباش هیچ روز فوق العاده ای در راه نیست.
روزهای فوق العاده در راه نیستند آنها در خانه ات هستند .در دستانت قرار دارند
هر روزی که شروع میکنی روزی ست که فوق العاده اگر تو یاد بگیری به ان خوب بنگری ...
روزهای در دستانت را به امید چیزی که در خیالت منتظرش هستی از دست نده
نقد را به بهای نسیه نفروش
#عادله_زمانی
@adelehz

از بامداد روی تو دیدن حیات ماست

امروز روی خوب تویارب چه دلرباست

امروز در جمال توخودلطف دیگرست

امروزهرچه عاشق شیداکند سزاست

مولانا ی جان

@adelehz

خوش به حالت مریم‌جان!
اعتقادات خاص خودت را داری. هم از اعماقِ قلبت برای دیگران دعا می‌کنی، هم یکی را آن بالا‌ها می‌شناسی که می‌دانی و معتقدی به حرفهایت گوش می‌دهد و این عالی‌ست. فکر کن کسی را داشته باشی که بخواهد و بتواند تو را بشنود. فکر کن کسی را داشته باشی که بتواند آرامت کند.

من همیشه به باورهای تو که آن‌همه با باورهای من فاصله دارند غبطه خورده‌ام. گرچه معتقدم هر انسانی باید به چنان پایه‌ای از رشد و بلوغ برسد که قادر باشد به تنهایی و حداقل در حد قابل قبول و موجهی، از پس نیازهای روحی خودش بربیاید و دائم آویزانِ این و آن نباشد، با این حال نمی‌دانی چقدر خوب است آدم بتواند گاهی خودش را رها کند. برود بنشیند روبه‌روی کسی که هم وقت دارد و هم حوصله، هی حرف بزند، هی حرف بزند، هی حرف بزند و از هیچ قضاوتی هم نترسد، حرفهایش را هم بعدا جای دیگری نشنود، هیچ سخنرانی پر از پند و نصیحتی هم حالش را خراب‌تر از آنی که هست نکند. نمی‌دانی چقدر این سبک شدن و سبک بودن خوب است. نمی‌دانی آدم گاهی از اینکه همه کس خودش باشد، چقدر خسته می‌شود!

به اعتقاداتت بچسب عزیزم!
به آرامشی که در این دنیای شلوغ و ازهم‌گسیخته، آنقدر پُرت می‌کند که می‌نشینی و ساعتها برای آدمهای دور و برت دعا می‌کنی. به آن لحظه‌هایی که وقت برای روح خودت می‌گذاری تا با آن رفیق بالایی خلوت کنی. به شبهایی که پلک‌هایت را هم می‌گذاری و فکر می‌کنی چقدر سبک شدن و سبک بودن خوب است.


👤 نیکی فیروزکوهی
📚 ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه صبح
@adelehz
عشق در زمان وبا
گابریل گارسیا مارکز
فرستنده : مهران
چرا بخوانیم : یکی از ویژگی های برجسته اثار مارکز اشنایی و درک محیط داستان به گونه ای که تصور کاملی از کشورهای امریکای لاتین رو تلقی میکنه این کتاب در کل مضنون عاشقانه و داستانی هیجان رو داره و در مورد عشق کتابی بسیار زیبا است
و در این کتاب میفهیم انسان ها تابع قلب های جاگذاشته در گذشته هستن و روزی دوباره داستان کهنه سرباز میکند پیشنهاد بسیار زیبا برای جوانان و بزرگسالان
#چی_بخوانیم
@adelehz